آرشیو دی ماه 1400

اپليكيشن آموزش سئو

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

استراتژی ‌های سئو کلاه سفید چیست ؟


شما میتوانید با به کار گیری از بهینه سازی سپید کسب‌وکارتان را رونق بدهید و اعتبار اینترنت‌سایتتان اپلیکیشن آموزش سئو را بیشتر فرمایید. ممکن میباشد استراتژی‌های کلاه سپید فرصت‌بر باشند، ولی در وقت گیر بازه حاصل نیکی برای شما به ارمغان می آورند. در‌پی به مهم ترین استراتژی‌هایی که دراین مورد می بایست بدانید و آنان را در اینترنت‌سایتتان پیاده فرمایید، اشاره کرده‌ایم.

ارائه محتوای گرانبها در بهینه سازی سپید

گزارش‌ها نماد میدهد که ۸۶% از مجموعه‌های بازاریابی از پست‌های وب لاگ تحت عنوان خالق لید به کارگیری می‌نمایند. یعنی محتواهایی که پست می‌نمایند، لیدهای متعددی برای آنان به یاروهمدم دارااست. به همین استدلال میباشد که بهینه سازی وبسایت، یکی‌از راه و روش های ارتقا فروش اینترنتی محسوب میشود. چون این لیدها بعدا به مشتریان احتمالی و مشتری تبدیل میگردند. بدین ترتیب ساخت‌و‌ساز محتوای عالی خیلی اهمیت دارااست! شما نباید برای موتورهای کاوش محتوا ایجاد فرمایید. بلکه پیرو ساخت‌و‌ساز محتوا برای یوزرها باشید. کاربرانی که به‌دنبال داده ها در مورد کاری شما و موضوعات معمول در اینترنت‌سایتتان می‌باشند. نکته مثبت دیگری هم وجود داراست و این میباشد که در حالتی‌که محتواهایی بدون نقص و جامع ایجاد نمایید، وب سایت‌های دیگر تحت عنوان مرجع از آن استعمال می‌نمایند و بک‌پیوند اخذ می کنید.

تشکیل داد یک وبسایت Mobile-Friendly
پژوهش ها در سال ۲۰۱۹ نماد داده میباشد که ۵۲.۲% از ترافیک وب در سراسر عالم ناشی از تلفن‌های همدم بوده میباشد. احتمالا این درصد اکنون بیشتر هم گردیده‌است. به این ترتیب در صورتیکه اینترنت‌سایتتان را برای یوزرها گوشی باصرفه نکنید، تعداد متعددی از لیدها و مشتریان را از دست می‌دهید.

در شرایطی‌که یوزرها نتوانند خیلی ریلکس با تلفن همراه در وبسایت شما بچرخند و خرید نمایند، خیلی زود آن را رخنه‌ می‌نمایند.
درصورتی که می خواهید راجع‌به این امکان و بضاعت اینترنت‌سایتتان اطلاعاتی به دست آورید، URL وب سایت را در جعبه جستجوی ابزار Google’s mobile-friendly وارد نمایید. به‌این شکل میتوانید ملاحظه کنید که تارنما شما قابل مشاهده در تلفن همراه‌های هوشمند میباشد یا این که خیر؟ همینطور یک تصویر از طرز مشاهده صفحه ها اینترنت‌سایتتان در شیت موبایل به هم پا یک لیست از پیشنهاد‌ها برای باصرفه‌سازی اخذ می کنید.

چرا یادگیری سئو مهم است؟


با دقت به پیشرفت تکنولوژی و گره میل کردن آن با مدل معاش انسان، نصیب اعظم کار‌های روزانه اپلیکیشن آموزش سئو ما شکلی دیجیتالی به خویش گرفته و در آینده‌ای مجاورت، کاری باقی نخواهد ماند که کار کشته باشیم سوای وب ایفا دهیم. آدم همواره طالب راحتی و آسودگی میباشد. در حالتی که از شما پرسش گردد که ترجیح می‌دهید برای خرید مواد غذایی گزینه نیازتان تا دکان بروید یا این که فارغ از زحمت دادن به خودتان آنان را درب منزلتان تحویل بگیرید، کدام را گزینش می کنید؟

مورد نیاز به توضیح وجود ندارد که با دیجیتالی شدن مدل معاش، کسب و امور نیز دیجیتالی خواهند شد. شغل در فضای وب و دور و بر اینترنت، داستانی گوناگون از روال حکم دهنده بر بیزنس‌های سنتی داراست. در کسب و شغل های اینترنتی، مشتریان شما عده ای می باشند که تا قبل از این اسمی از شما نشنیده‌اند و حتی بومی ناحیه کار شما هم نیستند. موتورهای کاوش به شما این قابلیت و امکان را می دهند که مخاطبان جدیدی پیدا نمایید.

در شرایطی‌که وبسایت شما‌را مقصد در حیث بگیریم، موتورهای کاوش جاده‌هایی میباشند که اشخاص را به آنجا میرسانند. از جمله، در حالتی‌که شما فروشنده کفش باشید، موتورهای کاوش کسانی را که در ادامه خرید کفش می‌باشند به سمت تارنما شما هدایت می‌نمایند. به این ترتیب، در‌صورتی‌که بتوانید وبسایتتان را به ورقه نخستین برسانید، مجال‌های باورنکردنی اکثری بدست خواهید آورد.

دیگر می بایست معین گردیده باشد که در دنیای امروز، یادگرفتن و یادگیری بهینه سازی تا چه اندازه اساسی و ضروری محسوب میشود. داشتن سایتی نفیس، منفعت‌ده و دارای اعتبار، سوای داشتن علم و مهارت seo و با صرفه‌سازی تارنما محقق نمی شود. ولی یادگرفتن و یادگیری بهینه سازی را از کجا و به چه شکل می بایست استارت کنیم؟

سئو داخلي (On-Page SEO) چيست و شامل چه مواردي مي شود ؟


seo داخلي چه چيزي است؟
On-Page بهينه سازي كه به seo اساس هم معروف ميباشد دربرگيرنده اپليكيشن آموزش سئو مورد ها مختلفي مثل محتوا، كدنويسي، پياده سازي فني، ساختار و نماي وبسايت ميشود. مديران تارنما بايستي كل سعي خويش را بكار ببرند كه حاصل فعاليت طراحي وب و ايجاد محتوا براي موتورهاي كاوش سئو خواهد شد. اين روند به عبارتي seo داخلي ميباشد. بهينه سازي داخلي به دو قسمت بهينه سازي تكنيكال (ساختاري) و بهينه سازي محتوا تقسيم ميشود. فرآيندهاي آن صرفا روي جايگاه به چنگ آوردن تمركز ندارند بلكه به بازاريابي اينترنتي پيروز هم سبب ساز ميشود.  نقش بهينه سازي داخلي در سئو چه چيزي است؟تا هنگامي‌كه درون وب سايت شرايط قابل قبولي نداشته باشد نمي‌قدرت انتظار داشت سئوي خارجي فيض قسمت باشد. بدين ترتيب seo وب سايت بايستي از باطن وب سايت آغاز خواهد شد، بعد از اينكه موقعيت درون وب سايت به موقعيت قابل قبولي رسيد نوبت به سئوي خارجي مي رسد. وقتي كه كارشناسان وب24 به چك تارنما‌هاي مشتريان مي پردازند، مشاهده مي‌نمايند اكثر زمان ها وبسايت‌ها حتي وب سايت‌هاي گرانقدر و داراي شهرت ميهن در نصيب داخلي خطاهاي اكثري دارا هستند كه قبل از هر اقدامي مي بايست اين خطاها تصحيح گردد و بعد از آن به سراغ بقيه تكنيك‌هاي seo برويم. اهميت اين زمينه از آنجا آشكار ميشود كه تا اشتباهات داخلي بهينه سازي برطرف نشود همگي اقدامات فرنگي بي اثر و يا اين كه چنانچه نخواهيم اغراق كنيم نادر اثر خواهد بود.  بهينه سازي داخلي دربرگيرنده چه چيزهايي ميباشد؟seo تكنيكال ايراد ساختاري يا اين كه تكنيكال مسير تكان مخاطب در وبسايت را مختل كرده و به سردرگمي وي مي‌انجامد. بدور از انتظار وجود ندارد كه اينگونه كاربري وب سايت را رخنه‌ نمايد و از خريد پشيمان خواهد شد. در seo تكنيكال سعي مي گردد خطاها اپليكيشن نويسي برطرف خواهد شد تا استفاده كننده به راحتي بتواند به آنچه نياز داراست دسترسي داشته باشد. بهينه سازي محتواييورود بازاريابان و نويسندگان حرفه‌اي به حوزه بهينه سازي، ساخت محتواي تخصصي را وارد عرصه جديدي كرد. براين اساس الگوريتم‌هاي گوگل متحول شدند و بها محتوا و seo نوشتار يكسري برابر شد. درين مجال بود كه اكثري از تكنيك‌هاي سئوي كلاه سياه از در بين رفت.

افزايش سرعت سايت


5. از css براي پباده سازي خويش به مكان جدول به كار گيري نمائيد.
تارنما هايي كه از صفحه هاي فرنگي بيشتري به كار گيري مي نمايند اپليكيشن آموزش سئو سرعت بار گذاري بيشتري نسبت به آن گروه اي ميباشد كه از صفحه ها داخلي استعمال مي نمايند. همينطور چنانچه از css به مكان table استعمال شود قابليت اكران تارنما حتي‌د‌ر محل هايي كه سرعت وب معدود ميباشد درمدت مجال كمتري ميسر ميباشد.
6.پوشه هاي عكس را نادر وسعت خيس نمائيد.
يكي‌از نحوه ها به كارگيري از crop به مكان cut  ميباشد. كوشش فرمائيد نصيب هايي از عكس را كه نمي خواهيد حذف نمائيد. شيوه ديگر معدود وسعت كردن عكس براي اينترنت پيج ها تبديل آن‌ها به فرمت هاي نادر وسعت خيس ميباشد چون كيفيت تصوير (resolution) را نادر مي نمايند. تصوير را تا 72dpi نادر فرمائيد چون اين مقدار كيفيت استاندارد عكس در اينترنت ميباشد.
7.از فولدر هاي (JavaScript and XML (AJAX در صفحه ها اينترنت خويش به كارگيري نماييد.
 چون اين فولدر ها سرعت لود صفحه ها اينترنت را ارتقا ميدهند. چون اين كدها تعداد دستورها بيشتري را در كمترين كد مكان مي‌دهند.
8.از اسكريپت هاي فرنگي استعمال نمائيد.
در فولدر فرنگي اسكريپت لازم خويش را تعريف‌و‌تمجيد نمائيد و در هر جا از نرم افزار نياز بود آن اسكريپت را صدا بزنيد. چون در شرايطي كه در هر كجا از شيت كه نياز به آن اسكريپت بود آن را ساخت فرماييد مرورگر هر توشه داده ها را مجدد بار گذاري مي نمايد كه منجر اتلاف وقت مي‌شود.
9.ارتفاع و پهنا تصوير را با tag تعريف و تمجيد فرمائيد.
به كار گيري از tag ارتفاع و پهنا به مرورگرها مي‌گويد كه دقيقا ارتفاع و پهنا را چه اندازه قرار دهد كه وسعت بيشتري را اشغال نكند.

در مبحث اهميت سئو راهكارهايي كه سئو به سايت تان كمك مي كند


در‌حالتي كه شما از seo به كارگيري نماييد، تارنما شما ترافيك اپليكيشن آموزش سئو بيشتري مي‌گيرد كه براي كليه تارنما ها بسيار اصلي ميباشد و مخاطبين نو را به هم پا داراست. قابليت و امكان داراست كه وبسايت شما از قبلي چند استفاده كننده داشته باشد؛ البته با استعمال از كليد كلمه ها بازديدكنندگان شما با وارد كردن كليد واژه و كلمه ها در جستجوي تارنما شما هزاران برابر مي‌شوند و به شما در درآمدزايي بيشتر امداد شاياني مي‌نمايد.
از جمله درصورتي كه شما وب لاگ داريد و براي درآمدزايي وبسايت خويش از گوگل ادسنس به كارگيري مي‌كنيد، با هر باري كه روي اطلاع رساني ها كليك مي‌گردد، گوگل بازديد كنندگان بيشتري را به وبسايت شما هدايت مي نمايد و اين موضوع به عايدي شما است.
 تارنما تان را برپايه كسب توفيق بسازيد. در حالتي كه شما دوست داريد كه وب سايت موفقي داشته باشيد، بايستي قبل از به كار گيري از seo اعتقادوباور نتايج نماييد كه وب سايت شما فن­اي تاسيس شده است، زيرا زماني كه از بهينه سازي به كار گيري نماييد، مخاطبين وب سايت شما بيشتر مي گردند و براي مراقبت كردن آنان و تحريك شان براي مراجعه به وب سايت اين شغل اهميت بسيار متعددي داراست.

با اضافه كردن اين كلمه به ايميل خود نرخ پاسخگويي خود را ۴۵٪ افزايش دهيد


هنگامي كه يك نفر در اينباكس خويش آدرس اينترنتي اپليكيشن آموزش سئو نو را مي بيند ۲ پرسش در ذهنش ساخت ميشود:
اين شخص كه مي باشد؟ و چه مي‌خواهند؟
هرچه سريعتر به‌اين دو پرسش در آدرس اينترنتي خويش پاسخ بدهيد، نرخ پاسخگويي بالا تري خواهيد داشت.
البته چه طور ما مي‌تواني اين شغل را اجرا دهيد؟
اين فعاليت بسيار بي آلايش ميباشد. با كلمه و واژه ي «چون» يا اين كه «زيرا». ولي چه‌طور؟
شايد توشه نكنيد البته اين نوع لغت ها تاثير بسيار شگفت انگيز و قدتمندي بر روي روانشناسي بشر دارا‌هستند.
تحقيقاتي كه پزشك الن لِنگر از دانشكده هاروارد اعمال داده ميباشد، درين تحقيق از تعدادي اشخاص منظور ميباشد از يك شخص نا آشنا در خواست نمايند كه به آنان اذن بدهد كه فارغ از نوبت از چاپگر به كارگيري نمايند.
طبق نتيجه ها، درصورتي كه كه شما با اين گزاره «آيا مي‌توانم پيش از شما از چاپگر به كار گيري كنم؟» ۶۱٪‌ احتمال شنيدن پاسخ مثبت را از شخص نا آشنا داريد.
ولي چنانچه كه شما پاراگراف ي«آيا ميتوانم پيش از شما از چاپگر به كار گيري كنم زيرا شتاب دارم؟» ۸۹٪ پاسخ مثبت را از شخص نا آشنا اخذ كرده اند.
اين يعني ۴۵٪ ارتقا!
ادله اين تفاوت چه چيزي است؟ معين شد‌ه‌است در حالتي كه استعمال شما از اين سيرتكامل عبارات هرگونه در خواستي را مي‌توانيد عاقلانه خيس و صحيح خيس بيان نمائيد.
در دنيايي كه شما مي‌خواهيد يوزرها به در خواست شما پاسخ بدهند اين سيرتكامل در خواست ها خوب و بيشتر پاسخ اخذ خواهند كرد.
11. تايپ كردن توضيحات كوتاه وب لاگ مانند براي توضيحات ويدئو هاي يوتيوبهمانطور كه مي‌داند حاصل ويديويي يك كدام از مطرح ترين نتيجه ها در برگه ي حاصل گوگل هستند.
با اعتنا به اينكه گوگل مالك يك كدام از وسيع ترين تارنما هاي به اشتراك گذاري ويدئو در دنيا ميباشد، ميخواهد يوزرها را ترغيب نمايد كه بيشتر و بيشتر از اين خدمت به كار گيري نمايند. بنظر نمي‌رسد اهميت اين زمينه به‌اين زودي ها كاسته گردد. پس شما ميتوانيد از اين قضيه به عايدي خويش به كارگيري فرمائيد.
زيرا گوگل مي‌خواهد عدل و داد را رعايت نمايد صرفا نتيجه ها مرتبط با يوتيوب را اكران نمي دهد به همين عامل شما ميتوانيد با دقت به غربال بودن يوتيوب در كشور‌ايران از ديگر وب سايت هاي به اشتراك گذاري ويدئو به كارگيري نماييد.
بيشتر يوزرها وقتي كه يك ويدئو را آپلود مي نمايند به طور تصادفي و فارغ از هيچ توجهي يكسري كلمه و واژه را در تحت كليپ رها مي نمايند. كه فعاليت بسيار اشتباهي ميباشد.بدين نكته دقت داشته باشيد كه گوگل موقتي نمي تواند ويدئو هاي شمارا ببيند يا اين كه بشنود ولي قادر است متني كه در ذيل آن قرار گرفته ميباشد را بخواند.
افزودن متن مطلوب بالاي ۲۰۰ واژه و كلمه براي ويديو قادر است به شما در رنك گيري براي كلمه و واژه كليدي متبوع امداد بسيار بزرگي بكند.

لينك‌سازي داخل سايت


لينك و پيوند‌سازي يا اين كه لينك و پيوند بيلدينگ مورد حساسي ميباشد. اپليكيشن آموزش سئو بخشي از آن مرتبط با پيوند دادن به محصول ها و صفحه هاي داخلي تارنما مي‌گردد و نصيب ديگري نيز مرتبط با لينك و پيوند دادن به تارنما‌هاي ديگر كه مربوط به مورد مي‌باشند مي شود.
درباره ي اين قسمت دوم نگراني‌هايي وجود داراست. ممكن ميباشد نگران بشويد كه براي تارنما حريف تبليغ ميكنيد. ولي مي بايست دقت داشته باشيد كه در عين اكنون محتواي كاغذ خودتان را به آن وبسايت بهتر ديگر داراي ربط كرده‌ايد و شايد حتي گوگل متوجه گردد كه تارنما شما محتواي بي نياز‌تري دارااست.
بيشتر بخوانيد :  چه‌گونه درجه وبسايت را فقط با به كارگيري از لينك و پيوند سازي داخلي بالا ببريم؟كدهاي نماد‌گذاري اسكيمابا به كار گيري از اين كدها به گوگل مي‌فهمانيد كه‌اين نصيب از وبسايت‌تان در رابطه چه موضوعي سخن مي‌نمايد. فهرست اين كدها در تارنما schema.org مي توانيد مشاهده كنيد.
با صرفه‌سازي عكس‌ها  و تصاويرممكن ميباشد بپرسيد تاثير عكس و تصوير بر seo چه مي باشد ؟ زمينه اين ميباشد كه وسعت تصاوير وبسايت روي سرعت لود تاثير ميگذارد و سرعت بار گذاري روي بهينه سازي! هيچ مخاطبي شكيبايي وبسايت‌هايي را كه نمايد گشوده مي شوند ندارد. ابزارها و وب سايت‌هاي مختلفي وجود دارا هستند كه ياري مي‌نمايند وسعت عكس‌ها را فارغ از افت كيفيت كاهش دهيد.
نكته حائض اهميت ديگر گزينش تيتر مطلوب و تگ alt براي عكس‌ها ميباشد كه به گوگل ياري مي‌نمايد مورد عكس و رابطه آن با متن را متوجه خواهد شد.

تفاوت سئو با تبليغات گوگل(Google Ads (AdWords چيست؟


تبليغات گوگل يا اين كه Google Ads كه سابقا اپليكيشن آموزش سئو با اسم Google AdWords شناخته ميشد، ابزار تبليغاتي گوگل ميباشد و به يوزرها اين قابليت و امكان را ميدهد تا تجارت خويش را در موتور‌هاي كاوش تبليغ نمايند. Google Ads براي سود‌مندي عامه مردم از سرويس ها تبليغاتي، از تجارت‌هاي كوچك و طفل گرفته تا تجارت‌هاي كلان و پيش كسوت آماده گرديده است. تبليغات گوگل مبلغي بوده و هزينه آن به ازاي هر كليكي كه از موتور‌هاي كاوش اخذ نمائيد از شما گرفته مي‌گردد؛ به همين خيال آن را تبليغات كليكي نيز مي‌نامند. تبليغات گوگل به يك سري شيوه شكل مي گيرد. ازجمله: تبليغات در كاغذ نتيجه ها كاوش، تبليغات بنري يا اين كه نمايشي، تبليغات ويدئويي و تبليغات موبايلي.Google AdSense نيز كانال‌اي ميباشد كه به وسيله گوگل درست شده و اطلاع رساني دهندگان را به منتشر كنندگان اطلاع رساني وصل مي‌نمايد. اين چنين كه، دارندگان سايت در Google AdSense نام نويسي كرده و با اين فعاليت اعلام مي‌دارا هستند كه براي نصب اطلاع رساني‌هاي گوگل در سايتشان داوطلب مي‌باشند. گوگل نيز متناسب با محتوا و مضمون وبسايت‌هاي داوطلب، تبليغاتي را براي به اكران درآمدن در آن وب سايت‌ها، گزينش مي‌نمايد.Google Ads راهي اثر گذار براي ارتقاء ترافيك و ترقيب كردن مشتريان بالفعل به سمت بيزنس خودتان، در شايسته ترين مجال ممكن ميباشد. يعني وقتي كه بيشترين احتمال خريد وجود داراست؛ وقتي كه مشتري‌ها در كاوش‌ي توليدات يا اين كه خدماتي ميباشند كه شما ارائه مي‌دهيد. رايج‌ترين طريق تبليغات گوگل، تبليغات در كاغذ حاصل كاوش ميباشد. به‌اين شكل كه شخصي كه تبليغات كسب و كارش را به گوگل سپرده ميباشد، عبارات كليدي را تعيين مي‌نمايد تا در شكل جستجوي آن ها، تبليغات وي پيش از حاصل مهم اكران داده خواهد شد. وجود نشانه Ad (اطلاع رساني) در كنار حاصل نيز، رويه تشخيص اين تبليغات از نتيجه ها اساسي ميباشد.