یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

سئو داخلی سایت را جدی بگیرید

مطمئن گردید که اصول seo داخلی (on page بهینه سازی) را به خیر میشناسید. اپلیکیشن آموزش سئو ولی به صورت کلی رعایت مفاد پایین قادر است یاری به سزایی به seo آن پیج تارنما بکند:
تیتر seo را با عبارات کلیدی با صرفه فرمایید: واژه و کلمه کلیدی شیت را ترجیحاً در اولِ عبارت تیتر seo قرار دهید تا کاربر در اولی نگاه آن را ببیند.
توضیحات متا را بدون نقص نمائید: در یک یا این که دو گزاره توضیح دهید که محتوای شما درباره ی چیست و فراموش نکنید که لغات کلیدی را هم در آن بگنجانید. هرچه این جمله‌ها ترغیب کننده‌خیس باشند شانس کلیک شدن روی لینک و پیوند وب سایت شما فراتر می‌رود.
تیتر برگه و تیتر بهینه سازی را یکسان قرار دهید: اما می توانید یه خرده آنها‌را تغییر و تحول دهید البته به سیرتکامل‌ای نباشد که مخاطب سردرگم خواهد شد.
از تیترهای heading در متن خویش استعمال فرمائید: عالی میباشد پس از هر ۳۰۰ واژه و کلمه یک تیتر قرار دهید که خوانایی مقاله‌تان بالا برود.
پروفایل نویسندگان را کامل شدن فرمایید
اینکه چه کسی محتوای شمارا می‌نویسد عنایت بخشید. از وقتی که گوگل روی معنی E-A-T تمرکز بیشتری نموده است، نقش نویسندگان پر رنگ‌خیس گردیده است. E مخفف expertise به معنای تخصص داشتن، A مخفف authoritativeness به معنای حاذق و دارای اعتبار بودن و T مخفف trustworthiness به معنای قابل پشت گرمی بودن. تالیف کننده‌ای که‌این خصوصیت‌ها را داشته باشد آکادمی رایا پارس از حیث گوگل محتوایی با ارزش ایجاد می‌نماید.
اما که فقطً بی نقص کردن پروفایل نویسندگان قرار وجود ندارد کمکی به جایگاه شما در برگه حاصل جستجوی گوگل بکند. ولی این سیگنال را به موتورهای کاوش می دهد که شما روشن و قابل متکی بودن می‌باشید. محتوایی که ساخت و ساز می کنید از یک منبع دارای اعتبار تهیه و تنظیم میگردد. یادتان نرود تجارب کاربری بهتر شایسته ترین منش برای ارتقاء بازدیدکنندگان وبسایت میباشد.
وبسایت خویش را برای گوگل دیسکاور مهیا فرمائید
Google Discover یک قسمت نو محتوایی میباشد what is seo که بوسیله گوگل اضافه گردیده و با دقت به علائق یوزرها، هر روز محتواهای نو و رفیعتر را به وی علامت می دهد. این خصوصیت سبب گردیده تا بخش اعظمی از تکثیر دهندگان محتوا بدین تامل بیفتند که چطور محتوایشان در‌این ردیف چشم گردد. این یکسری موردی که ادامه توضیح میدهیم می تواند راهی برای ورود به گوگل دیسکاور و در فیض ارتقاء بازدید کنندگان تارنما شما باشد:
محتوای دارای اعتبار و دیدنی ساخت فرمایید: گوگل محتوای شمارا با نیاز یوزرها مقایسه می‌نماید و در شکل مطلوب بودن آن را به میلیون‌ها مخاطب اکران خواهد بخشید.
محتوای مدام سبز بسازید: درباره محتوا مدام سبز (ever green) تا قبل از اینً در وبسایت تریبون کامل توضیح داده‌ایم. این نوع محتواها هیچ وقت منقضی نمیشوند و شانس شمارا برای چشم شدن در گوگل دیسکاور بالا می برند.
از تصاویر و ویدئو استعمال نمائید: این نوع محتواها از دید گوگل بی نیاز‌خیس می‌باشند و امروزه ۸۵ درصد از استخراج و شغل های جهان از محتواهای ویدیویی برای معرفی خویش استعمال می‌نمایند.
از یک سری لهجه در وب سایت خویش دفاع نمایید: گوگل این نوع وبسایت‌ها را قادر است به اشخاص بیشتری در سرتاسر جهان علامت بدهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.