آرشیو فروردین ماه 1401

اپليكيشن آموزش سئو

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تگ عنوان و توضحات متا گمراه کننده


از خودتان بپرسید: آیا محتوای ورقه شما در تگ تیتر و توضیحات متا بطور ظریف خلاصه‌سازی شد‌ه‌است؟

در صورتی‌که اینطور وجود ندارد، ممکن میباشد بازدیدکنندگان وارد وبسایت شما شوند با فرض اینکه اپلیکیشن آموزش سئو محتوای شما درباره یک چیز میباشد و با پی بردن اینکه خطا درنگ کرده‌اند، به کاغذ‌ای که از آن آمده بودند برگردند.

چه این یک نادرست ناخواسته باشد یااینکه شما از عمد مراد باشید سیستم را به بازی بگیرید و برای لغات کلیدی طعمه لینک و پیوند با صرفه‌سازی نمایید. در هر هم اکنون ذوق زده باشید که حل این ایراد بسیار معمولی میباشد.

محتوای کاغذ خویش را مرور فرمائید و مبتنی بر آن تگ تیتر و توضیحات متا را تهیه و تنظیم نمائید. و یا این که محتوا را جهت پاسخگویی به کوئری‌های کاوش که می خواهید با آنان بازدیدکنندگان را جذب فرمائید ویرایش فرمایید.

تجارب کاربری یا این که UX بد
فرض فرمایید وب سایت شما پباده سازی و ظواهر زیبایی داراست. البته افزون بر آن، وب سایت شما بایستی به کار گیری راحتی هم داشته باشد. هرچقدر اشخاص شل‌خیس بتوانند نصیب‌های متفاوت تارنما شمارا تحقیق و پیمایش نمایند، نرخ پریدن تارنما شما در مجموع ذیل‌خیس خواهد بود.

شیت، کل آنچه استفاده کننده به دنبالش می‌باشد را به وی میدهد
گاهی محتوای شما به تنهایی برای اینکه یوزرها آنچه میخواهند را بدست آورند کفایت می‌نماید. پس یوزرها سریعا آنچه میخواهند را بدست میاورند و پریدن اعمال میدهند.

احتمالا مراد‌اید محتوای فوق‌العاده‌ای رفتار فرمائید. یا این که شاید هم یک ورقه فرود دارید که صرفا از مخاطب می خواهد یک هیبت کوتاه را کامل کند.

به طور کلی همگی پریدن‌ها بد نیستند. درواقع، یک پریدن ممکن میباشد نشان این باشد که برگه شما دقیقا آنچه را که یک نفر در جستجویش بوده به وی داده میباشد.

برای مثال، فرض نمائید شما در جستجوی فرمان پخت تازه بادمجان کبابی می باشید (Baked Eggplant).

و روی برگه پایین که برای فرمان تنظیم میباشد فرود میایید.

بهترین نکات در سئو


تحقیق رقبا
زمانی که استراتژی لغت ها کلیدی خویش را انتخاب کردید، رقبای رفیعتر را برای هر واژه و کلمه کلیدی و آنچه اپلیکیشن آموزش سئو آنها به صدق ایفا میدهند شناسایی نمایید تا در جایگاه های عالی موتورهای کاوش مرتبه بندی گردید. SpyFu یک ابزار معمولی و مقرون به صرفه برای فراهم کردن نگرش عالی درباره ی ابتکارات رقابتی و مبلغی رقبای شما میباشد. عالی میباشد بدانید در حالی که داده ها رقابتی می‌تواند به تکوین ابتکارات سئوی شما یاری دهد ولی این را در حیث بگیرید که صرفا به رقبای خویش متکی بودن نکنید. به هر درحال حاضر، شایسته ترین تبدیل وبسایت شما از آن گروه از بازدیدکنندگانی خواهد بود که با خریدار ایده آل شما مطابقت و همخوانی دارا هستند.

بلاگ سایت به طور مداوم
صفحه های سایت شما هر روز تغییر‌و تحول نمی نماید. بدین ترتیب با دقت به اینکه گوگل مدام در ادامه محتوای تازه میباشد، بلاگ نویسی راهی خوب برای ارتقا محتوای نو و مرتبط برای فهرست بندی موتورهای کاوش میباشد. هنگام وب لاگ نویسی، محتوای خویش را برای خریدار ایده آل خویش و معضل هایی که هر روز با آن روبرو میباشند بنویسید. صرفا پست های وب لاگ خویش را با لغت ها کلیدی بار گذاری نکنید. گشوده هم شما در غایت عملکرد می‌کنید با عموم رابطه برقرار فرمائید خیر با ربات های موتورهای کاوش. از مالامال کردن عبارات کلیدی اجتناب فرمایید، ولی یک واژه و کلمه کلیدی مهم برای پست خویش تعیین فرمائید که با پژوهش ها Google Trends هم پا باشد. مطمئن گردید که واژه کلیدی در تیتر، نشانی اینترنتی و یا این که URL و توضیحات متا برای شایسته ترین سئو پست شما ظواهر می‌گردد.

یکی از دیگر از نکات وب لاگ نویسی این میباشد که از وب لاگ نویسی مهمان در استراتژی خویش به کار گیری فرمایید. تأثیرگذاران و رهبرانی را در فضای خویش شناسایی نمائید که محتوای باکیفیت می نویسند و با آنها همیاری فرمایید تا محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایند که به وبسایت شما لینک مییابد. این یک شیوه خوب برای ارتقاء ترافیک و قیمت ویژه اسم تجاری آنلاین میباشد.

برندهای بزرگ برای کلیدواژه مد نظر شما رتبه ای دارند؟


در‌پی برندهای گران قدر باشید. این تارنما های دارای اعتبار معمولا بر روی لغات کلیدی اصلی شغل اپلیکیشن آموزش سئو می نمایند و رقابت با آنها پاره ای سخت میباشد. با اینحال شما میتوانید از این آیتم برای ایجاد محتوایی به کارگیری فرمایید که لغت ها کلیدی به نیکی در آن به شغل رفته میباشد. برندهای گران قدر به طور کامل مطابق اتوریتی وبسایت خویش سکو بندی می‌شوند. در نمونه ما، تبارک ترین رقبا با اتوریتی بالا ، وبسایت های Men’s Health ، Bodybuilding.com و Men’s fitness می‌باشند. اعتنا داشته باشید که وبسایت bodybuilding.com سه سود را به خویش تخصیص داده میباشد. این مورد آرم دهنده اتوریتی بالای این وب سایت میباشد.


نکته سوم: آیا پی دی اف ها، تارنما های سوال و جواب، انجمن ها، تارنما های Web 2.0، صفحه های تعالی و صفحه ها Ehow در لغت ها کلیدی مدنظر شما جایگاه ای دارا هستند؟

این صفحه های آرم می‌دهند واژه کلیدی شما غیر رقابتی میباشد. در نمونه ما، ویدئوهای یوتیوب جایگاه بندی دارا هستند. شما می‌توانید به یاری محتوای باارزش و کیفیت خوب با محتوای یوتیوب پیکار فرمایید. در صورتی‌که لغات کلیدی مقصود شما این سه نکته را در خویش داشت می‌توانید به سراغ تجزیه و نظارت عمیق بروید.


تجزیه و آنالیز ظریف رقبا:

برای اینکار به دو ابزار تحت نیاز خواهید داشت:

تولبار وبسایت موز
Ahrefs, Majestic, یا این که Open Site Explorer
طرز اعمال تجزیه و بررسی ظریف رقبا را پیرو مشاهده می‌کنید:

به تارنما گوگل بروید و عبارات کلیدی مدنظر خویش را وارد نمائید: در‌این نمونه اینجانب از عبارت طریق ارتقاء وزن برای خانم ها را وارد میکنم. 10 گزینه از حاصل رفیعتر را به امداد تولبار موز اکسپورت فرمائید.

عنا وین، نشانی صفحه های فرود، اتوریتی دامنه، اتوریتی صفحه ها را اسکن نمائید و در شیت خویش قرار دهید.

به تارنما Ahref بروید، tools را تعیین فرمایید و بر روی Batch Analysis کلیک کنید. نشانی خویش را وارد فرمائید و مطمئن گردید از منوی کشویی، URL را تعیین نموده اید.

به روز رسانی الگوریتم‌های گوگل


گوگل هر یکسری ماه یکبار الگوریتم‌های خویش را آپ تو دیت می‌نماید تا بتواند با ترفندهای seo کلاه سیاه اپلیکیشن آموزش سئو و همینطور ترفندهای جدیدی که اسپم میباشند نزاع نماید و جلوی آن ها را بگیرد. همینطور بتواند شل‌خیس در سایت ها و محتواهای مرتبط را به یوزرها خویش آرم دهد. در‌صورتی‌که گرایش دارید تا درباره‌ی تاریخچه آپ تو دیت‌های گوگل و الگوریتم‌های آن بیشتر بازرسی فرمایید و داده ها کبیر‌تری را به دست بیاورید؛ پیشنهاد میکنیم که مسلماً به تارنما ماز که یک مرجع دارای اعتبار برای شناخت با seo و همینطور پباده سازی seo میباشد، رجوع‌نمایید.

صحت دارد که seo همواره می بایست تحت عنوان یک روند مداوم و مستمر برای یک وب سایت صورت پذیرد. البته تنی چند از فرایند seo تارنما را می بایست برای راه‌اندازی یک تارنما که اخیرا آغاز به شغل نموده است سریعتر از دیگر فرایند ایفا فرمائید. در واقع شما می بایست نرم‌افزار سئوی تارنما خویش را به طوری تهیه فرمایید که از به عبارتی اولِ فعالیت دست‌یابی به ترافیک ارگانیک و همینطور استحصال جایگاه مطلوب در برگه حاصل کاوش برای کلید کلمه‌هایی که در حوزه بیزنس و بیزنس شما لبریز عنایت می‌باشند، برایتان سهل وآسان خواهد شد.

در شرایطی که شما هدفی که برای فعال سازی تارنما خویش در راز دارید، این میباشد که آن را تحت عنوان یک جای بهتر برای بازدید یوزرها اینترنتی که هم بوسیله کامپیوتر و هم بوسیله موبایل خویش وارد آن میشوند، باصرفه نمائید؛ میتوانید از روند بهینه سازی وبسایت چهت نیل به‌این غرض استعمال کنید.

این فرآیند دربرگیرنده مواقعی که در تحت از آن ها مذکور شد‌ه‌است می شود:
پژوهش و نظارت کلید واژه و کلمه‌های مد حیث
بررسی و نظارت رقیبان در حوزه بیزنس و بیزنس شما
seo و سئو داخلی سایت برای یوزرها
seo و seo فرنگی برای موتور جستجوی گوگل
سنجش و آنالیز نتیجه ها حصول گردیده از بهینه سازی
افزایش و بهبود نتیجه ها تارنما در کاغذ ابتدا حاصل موتور کاوش
به‌دنبال در ارتباط با هر یک از این روند بهینه سازی وب سایت توضیحاتی را در اختیارتان قرار می دهیم تا شما به نیکی با آنان آشنا گردید. لطفاً در پی نوشته ی علمی نیز یاروهمدم ما باشید.

اصلی ترین مسائلی که در سئو وجود دارد

فاکتور اصلی و تاثیرگذار دیگر بر سئوی محلی و الگوریتم کبوتر، دامنه وبسایت اپلیکیشن آموزش سئو میباشد. درصورتی که که با فرایند تصویب وب سایت آشنا باشید، می­ دانید که می ­توانید از دامنه­ های مختلفی مانند net.،  com، ir  و غیره به کار گیری نمائید. در شکل تصویب تارنما با پسوند ملی دقت سئوی محلی و الگوریتم کبوتر بیشتر به شما جلب شود.

 

روی سئوی وبسایت اتومات فرمایید

نکته قابل توجه دیگر آن که وقتی که روی الگوریتم کبوتر شغل می­ فرمایید، الگوریتم ­های دیگر گوگل و فاکتورهای اثر گذار دیگر بر سئوی وبسایت را فراموش نکنید! تلاش فرمایید از محتواهای اثرگذار برای یوزرها استعمال کرده، از بک پیوند استعمال فرمایید، تصاویر، فیلم و کارتن ­های مرتبط استعمال نمایید و راهکارهای دیگری که به سئوی وبسایت شما یاری کرده و اعتبار آن را نزد گوگل بالا می­ پیروزی.

 

توده بندی

همچون دیگر الگوریتم ­های گوگل، الگوریتم کبوتر نیز در ادامه اکران شایسته ترین حاصل جست و جو برای یوزرها میباشد. این الگوریتم بیش تر از هر چیز دیگر بر وضعیت جغرافیایی تاکید کرده و حاصل را بر پایه ی آن به یوزرها اکران می ­دهد.

 

سرعت آپلود سایت


یکی فاکتورهای اصلی برای گوگل سرعت لود وبسایت شما میباشد اپلیکیشن آموزش سئو چرا‌که سایتی که دیر آپلود میگردد از نگاه یوزرها ارزشی ندارد و پژوهش ها آرم داده پس از ۳ ثانیه در شرایطی که وب سایت آپلود نشود استفاده کننده تارنما را می‌ بندد و دیگر معطل نمی ماند از این رو زیرا کوشش گوگل مبنی بر احترام به ذوق مخاطبان میباشد زیرا کاربر سایتی که دیر بار گذاری می‌شود را دوست ندارد گوگل هم آن وب سایت را دوست نخواهد داشت، پس سرعت آپلود بالا یک کدام از فاکتور هایی میباشد که سبب ارتقا درجه ارگانیک وبسایت شما میشود.

کشف کردن سوراخ ها و فقر محتوایی
می بایست بگردید و کمبود های محتوایی را شناسایی نمائید کمبود محتوایی یعنی چی؟ یعنی مطالبی که نیاز استفاده کننده شما میباشد و مخاطب به آن‌ها نیاز دارااست البته محتوای مرتبط با جواب نیازش را پیدا نمی‌نماید. به حافظه داشته باشید موضوعاتی که در آن ها محتوا نادر میباشد البته قطعا آن کاوش درباره آن ها نادر میباشد درین مورد ها سوراخ محتوایی محسوب نمی‌ خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که کلیه سازوکار گوگل بر طبق نیاز کاربر میباشد. کلیه الگوریتم ها و کلیه نرم‌افزار های گوگل در جهت جواب خوب به نیاز استفاده کننده پباده سازی شد‌ه‌است پس چنانچه محتوایی ایجاد می کنی که نیاز کاربر را برآورده می کنی و به استفاده کننده احترام می‌ گذاری داری در جهت نرم‌افزار گوگل پیش می روی و این یعنی ارتقا مرتبه وبسایت تو رفیق

شبکه های مردمی را دریاب
طبق داده های عددی ها معیار بازدید در برخی شبکه‌های‌اجتماعی مثل صورت بوک، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب و غیره دست مقداری از بازدیدهای گوگل ندارد، چون علاقمندان متعددی داراست. پس محتوای منتشر گردیده خویش را در رسانه های اجتماعی دیگر نیز اشتراک گذاری فرمائید از این روش بازدید وب سایت شما بالا خواهد رفت و این یعنی ارتقاء جایگاه و اعتبار تارنما شما.

لینک و پیوند سازی کن و حواست به پیوند های شکسته باشه
اینکه شما به یک وب سایت دارای اعتبار لینک و پیوند بدهید و از طرفی تارنما های دارای اعتبار بطور منظم و مداوم ولی خیر یک وهله به وب سایت شما پیوند بدهند سبب ساز ارتقاء مرتبه شما در سرچ ارگانیک شود.

حواست به پیوند های شکسته وب سایت باشه زیرا این لینک و پیوند ها از لحاظ گوگل بی اهمیتی شما نسبت به وبسایت و مخاطبتان تلقی شود.

خوانایی سایتتو بالا ببر
کوشش فرمائید مطالب با خوانایی بالا را در تارنما خویش آپلود فرمائید خوانایی بالا یعنی چی؟

بهینه سازی محتوای بالای صفحه شامل چه مواردی میشود؟

پس از اینکه متوجه شدید، ATF برخلاف اینکه متعددی نادیده گرفته می شود، اثر زیادر جایگاه وبسایت شما دارااست، اپلیکیشن آموزش سئو دفعه به مبادرت می رسد. در اینجا می‌خواهیم نکاتی را به شما بگوییم که می بایست برای مطمئن شدن از محتوای بخش بالای وبسایت از آنان استعمال فرمایید.

1. نصیب بالای صفحه ها اصلی وب سایت خویش را مجدد تحقیق نمایید (از دید بهینه سازی)
مهم‌ترین و گران بها ترین قسمت هر سایتی، پیوند های قرار گرفته در منو هد می باشند. این نصیب به جهت اینکه در کلیه صفحه ها تکرار می‌شود و در بالایی ترین نصیب شیت جای‌دارد (اما در ورژن گوشی منو هدر قادر است به طور همبرگری و نهفته باشد البته گشوده هم پیوند های قرار گرفته در آن به التفات دسکتاپ میباشد)

یکی اشتباهاتی که متعددی در منو تکرار می گردد، قرار دادن صفحه ها معدود قیمت و غیرضروری در آن میباشد. مثلا شبکه‌های‌عمومی، درباره ما و تماس با ما از صفحاتی میباشند که مخاطب نیاز متعددی به آن ندارد و فقط در برخی مواقع به آن مراجعه میکند. یادتان باشد درصورتی که لینک و پیوند های بی قیمت منوی شما زیاد خواهد شد، وزن و Link Juice لینک و پیوند های شما کاهش پیدا میکنن

2. آیا ATF صفحه ها اصلی وبسایت شما برای کابر جذابیت ظاهری داراست؟
هر چه قدر بخواهیم در زمینه ی بهینه سازی نصیب بالای شیت تاکید کنیم، گشوده هم نمیتوان از نقش گزینش کننده پباده سازی ظاهری تارنما دیده پوشی کرد. آدم ها با طور فیزیلوژیکی به چیزهای خوشگل و متعدد جذب می گردند و در صورتی بتوانید در اولی عکس العمل با وبسایت (First Impression) تاثیرگذار باشید، یوزرها اینترنتی شیدا شما و وب سایت تان می شوند. این عمل سبب ساز میگردد تا دوران مجال حضور مخاطب در ورقه بیشتر گردد و این یعنی بازی موفقیت-پیروزی! (هم مخاطب و هم گوگل)

3. از ابزارهای محاسبه تجارب کاربری به کار گیری فرمایید
در شرایطی که 2 مرحله های گذشته را انجام کردید و می خواهید مطئمن گردید که محتوای Above the fold تارنما شما در چه وضعیتی جای دارد، می‌توانید از خدمت های متنوع و کاربری گوگل در موضوع تجربیات کاربری به کار گیری فرمایید. مهمترین این ابزارها، Lighthouse گوگل میباشد که می‌تواند با جزئیات بالا درباره ی المان ها، محتواو سرعت بارگذاری First Contentful رسیدگی های دقیقی اعمال دهد.

با اضافه کردن این کلمه به ایمیل خود نرخ پاسخگویی خود را ۴۵٪ افزایش دهید

وقتی که یک نفر در اینباکس خویش نشانی اینترنتی تازه را می بیند ۲ پرسش در ذهنش ساخت‌و‌ساز میشود: این شخص چه کسی است؟ اپلیکیشن آموزش سئو و چه می‌خواهند؟ هرچه سریعتر بدین دو پرسش در آدرس اینترنتی خویش پاسخ بدهید، نرخ پاسخگویی بالا تری خواهید داشت. ولی چه طور ما می‌توانی این فعالیت را اجرا دهید؟ این عمل بسیار معمولی میباشد. با واژه و کلمه ی «چون» یا این که «زیرا». البته به چه شکل؟ شاید توشه نکنید البته این نوع کلمه ها اثر بسیار شگفت انگیز و قدتمندی بر روی روانشناسی آدم دارا هستند.

 

تحقیقاتی که پزشک معالج الن لِنگر از کالج هاروارد اجرا داده میباشد، در‌این استیناف از یک‌سری اشخاص منظور میباشد از یک شخص ناآشنا در خواست نمایند که به آنها اذن بدهد که سوای دفعه از چاپگر به کارگیری نمایند.

 

طبق حاصل، در شرایطی که که شما با این گزاره «آیا می‌توانم پیش از شما از چاپگر به کار گیری کنم؟» ۶۱٪‌ احتمال شنیدن پاسخ مثبت را از شخص ناآشنا دارید.

 

ولی در حالتی‌که که شما پاراگراف ی«آیا میتوانم پیش از شما از چاپگر استعمال کنم زیرا شتاب دارم؟» ۸۹٪ پاسخ مثبت را از شخص نا آشنا اخذ کرده اند.

 

این یعنی ۴۵٪ ارتقا!

 

استدلال این تفاوت چیست؟ معلوم گردیده است در شرایطی که به کار گیری شما از این سیرتکامل عبارات هرگونه در خواستی را میتوانید عاقلانه خیس و صحیح خیس بیان نمایید.

 

در دنیایی که شما می‌خواهید یوزرها به در خواست شما پاسخ بدهند این سیرتکامل در خواست ها عالی و بیشتر پاسخ اخذ خواهند کرد.

 

11. تایپ کردن توضیحات کوتاه بلاگ مانند برای توضیحات ویدئو های یوتیوب

همان طور که میداند نتیجه ها ویدیویی یک کدام از بزرگترین حاصل در ورقه ی نتیجه ها گوگل می‌باشند.

 

با دقت به اینکه گوگل مالک یکی اصلی ترین وب سایت های به اشتراک گذاری کلیپ در عالم میباشد، میخواهد یوزرها را ترغیب نماید که بیشتر و بیشتر از این خدمت به کارگیری نمایند. بنظر نمیرسد مداقه این قضیه بدین زودی ها کاسته خواهد شد. پس شما میتوانید از این زمینه به عایدی خویش به کار گیری نمایید.

 

زیرا گوگل می‌خواهد عدل و داد را رعایت نماید فقط نتیجه ها مرتبط با یوتیوب را اکران نمی دهد به همین استدلال شما میتوانید با اعتنا به غربال بودن یوتیوب در جمهوری اسلامی ایران از دیگر وبسایت های به اشتراک گذاری ویدئو به کارگیری فرمائید.

 

بیشتر یوزرها وقتی که یک ویدئو را آپلود می نمایند به طور تصادفی و سوای هیچ توجهی یک‌سری کلمه و واژه را در تحت کلیپ رها می نمایند. که عمل بسیار اشتباهی است.بدین نکته دقت داشته باشید که گوگل موقتی نمی تواند کلیپ های شمارا ببیند یا این که بشنود ولی می‌تواند متنی که در تحت آن قرار گرفته میباشد را بخواند.

 

افزودن متن مطلوب بالای ۲۰۰ کلمه و واژه برای کلیپ می‌تواند به شما در رنک گیری برای کلمه و واژه کلیدی متبوع یاری بسیار بزرگی بکند.

 

۱۲. محتوای خویش را برای «سئوی معنایی» باصرفه نمائید

گوگل یک‌سری سال پیش یک الگوریتم جستجوی تازه را به اسم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird عرضه کرد.

 

پیش از مرغ مگس خوار گوگل هر واژه کلیدی کلیدی را بصورت مخصوص در شیت ی شما محاسبه می‌کرد. البته بعداز از این بروز رسانی گوگل می‌تواند عنوان ها شمارا بفهمد و شعور بکند. این امکان بیشتر با جستجوی معنایی یا این که Semantic Search شناخنه میشود.

 

پرسش اساسی اینجاست که ما چه گونه میتوانید محتوای خویش را برای جستجوی معنایی با صرفه کنیم؟

 

در صدر همانطور که می‌توانید کاغذ ی خویش را برای واژه کلیدی متبوع خویش با صرفه نمائید.

 

بعداز این فعالیت پایین تیتر هایی که با واژه کلیدی شما رابطه دارا‌هستند را پوشش بدهید. به‌این شکل گوگل بصورت بدون نقص عناونی جان دار در وب سایت شما‌را ادراک می نماید(خیر فقط کلمه ها کلیدی مو جود در محتوای شیت).

 

یکی منش های زیرکانه برای کشف کردن کلمه ها مرتبط به کلمه و واژه کلیدی منتخب شما به کارگیری از جستجوی تصاویر گوگل میباشد. شما می‌توانید کلمه و واژه کلیدی خویش را در آن وارد فرمایید و گوگل به شما کلمه ها شبیه را توصیه می نماید.

 

منش بی آلایش دیگر این میباشد که نگاهی به بخش Searches related to… بیاندازید

 

راه و روش معمولی دیگری که وجود دارااست به کار گیری از تارنما LSIGraph میباشد. (LSI مخفف Latent Semantic Indexing میباشد که معنا آن نمایه سازی یا این که ایندکس معنای مخفی میباشد)

 

این وبسایت لغت ها کلیدی LSI را برای واژه کلیدی شما پیدا می نماید و به شما ذیل عنا وین (و وضعیت) مربوط به واژه کلیدی که شما آن را تایپ کرده آید را علامت میدهد.

 

شما با به کارگیری از این کلمه و واژه کلیدی های مترادف میتوانید محتوایی را ایجاد نمائید که تعداد متعددی واژه کلیدی مرتبط را پوشش می‌دهد.

 

معیارهای سنجش موفقیت سئو

عمق اسکرول در صفحه ها

این ترازو بیان کنده این میباشد که بازدید کنندگان به چه واحد سنجش پیج های وبسایت را به سمت زیر اسکرول میکنند . اپلیکیشن آموزش سئو آیا بازدیدکنندگان به محتوی اصلی شما استحصال دارا‌هستند ؟ اگر‌که خیر راههای متعدد اکثری برای بالا بردن ارتقا بازدید محتوای اساسی پیج شما می‌باشد ،مانند به کار گیری از چند رسانه ای ….همینطور چگونگی محتوی ساخت و ساز گردیده را در حیث داشته باشید .آیا لغات بیهوده  را حذف می کنید و آیا ادامه ورقه به زیر برای بازدید کننده دیدنی می‌باشد ؟ رهگیری عمق اسکرول را می‌توانید در گوگل آنالیتیکس ست نمائید .

 

ترافیک سرچ

رنک ها ترازو ارزشمندی برای بهینه سازی می‌باشند . ولی اندازه گیری همت ارگانیک پیج شما اینجا مجموع نمی‌شود، غرض چشم شدن در سرچ جواب دادن به سوال ها جستوجوگران میباشد و یکی‌از واحد سنجش های توفیق در بهینه سازی که ولی قابل اندازه گیری نیز است است.اگر که رنک گرفتید البته در به عبارتی واژه و کلمه کلیدی  ترافیکی ندارید شایت یا این که پیج شما به طبع مشکلی دارااست.

 

البته چه‌گونه میتوانید متوجه این قضیه گردید که وب سایت شما چه مقدار ترافیک از جستجوی یوزرها جذب نموده است؟ یک کدام از شایسته ترین راهها به کارگیری از گوگل آنالیتیک میباشد .

 

به کار گیری از گوگل آنالیتیکس برای رصد ترافیک سایت

 

 گوگل آنالیتیکس مملو از داده های متعدد میباشد در شرایطی که که ندانید به کدام نصیب از گوگل آنالیتیکس می خواهید رجوع‌کنید ممکن میباشد متعددی داده های جانور یه خرده گیجتان نماید . گوگل آنالیتیکس یکی ابزار های بسیار اثرگذار و مجانی برای اندازه گیری متریکهای متفاوت توفیق در سئوست .

 

ایزوله سازی ترافیک ارگانیک گوگل آنالیتیکس به شما اذن می دهد که ترافیک وب سایت خویش را در شبکه های گوناگون جداسازی فرمایید . این منجر می‌گردد که تغییرات در شبکه های ترافیکی دیگر داده های شبکه ترافیک ارگانیک شما‌را به هم نریزد .

 

ترافیک تارنما شما در طی فرصت

 

گوگل آنالیتیکس به شما اذن می دهد که تعداد کلی سشن ها ،یوزرها و بازدید از پیج ها را درطول یک زمان هنگامی یا این که در یک تاریخ خاص ببینید و داده های این عصر های وقتی را با یکدیگر مقایسه نمائید .

 

تعداد بازدیدی که از یک پیج خاص انجام یافته .

 

گزارشها از محتوی وب سایت در گوگل آنالیتیکس برای نظارت اثربخشی یک برگه بسیار بهتر می باشند برای مثال تعداد یونیک بازدید کنندگان از ورقه در مقطع خاص .

 

جستجوی کلمات کلیدی خود را دوباره انجام دهید


وقت آن رسیده میباشد که جستجوی لغات کلیدی خویش را مجدد اجرا دهید. تغییرات متعددی در بازار بیزنس اپلیکیشن آموزش سئو شما وجود دارااست. کمپانی شما بایستی تغییر‌و تحول نماید. بروزرسانی کردن لغات کلیدیتان را در زمان های مطلوب فراموش نکید. پس به عقب برگردید و این سوالهای را از خودتان بپرسید.

چه چیزی در کمپانی اینجانب عوض شده؟
چه چیزی در مخاطبان اینجانب عوض شده؟
چه چیزی در گویش عموم عوض شده؟
چه تغییری در محل جستجوی عموم صورت داده؟
محتوا خودش مسئله میباشد
مسئله یک کدام از مهم ترین عبارت در سال پیشین بود. قضیه ای که به موتورهای کاوش یاری می نماید عالم را فهم و شعور نمایند. از آنجاییکه که موتورهای کاوش ظریف و با جزییات بیشتر میگردند، خیلی مهمتر میباشد که داده ها ظریف تری در مشت آن ها قرار اعطا کرد. با ارائه مورد موردنیاز برای زمینه و افراد، میتوانید به موتورهای کاوش یاری فرمایید که دربین محتواهای شما و جاهای بزرگتری که‌این محتواها بایستی فیت شوند رابطه برقرار نمایند. این قضیه صرفا برای محتواها وجود ندارد بلکه برای لینکهایی که اضافه می‌کنید نیز برقرار میباشد و این لینکها قضیه ای مهیا می نمایند که به موتورهای کاوش یاری می نماید. با تبیین موضوع محتوا به مورد ممکن میباشد خلایی در دستان خویش احساس فرمائید. ممکن میباشد مورد را تماما نظارت نکرده اید. یا این که شاید بینش جدیدی نسبت به آن پیدا نموده اید و شاید دانش به کلی عوض شده میباشد. کسی چه می‌داند! مورد را مدنظر قرار دهید و هر چیزی که مربوط به آن میباشد پیدا فرمایید. گاهی ما یحتاج میباشد به عقب برگردید و محتوای دیرین تان را بروزرسانی نمایید یا این که آن را بهبود دهید و یا این که بعضی چیزها را به کلی حذف فرمائید.

محتوا و چگونگی مهم ترین صفحه ها خویش را مجدد آنالیز فرمایید
لغات کلیدی امروزه یک کدام از نکات اصلی میباشد ، مراقبت محتوا چیز دیگری میباشد. نگاهی به نتیجه ها جستجوی واژه و کلمه کلیدی بیندازید. آیا یک نوشته‌ی علمی چندگانه در ده واژه و کلمه بلندتر برای یک عبارت خاص دارید؟ خب، این احتمالاً آن چیزی وجود ندارد که بخواهید.

برای ادراک کیفیت جاری ساختن این فعالیت، می بایست محتوای خویش را مجدد تحلیل فرمائید. آیا همگی چیز عالی میباشد؟ آیا نیاز می باشد که بیشتر بنویسید؟ و یا این که شاید کمتر؟ شاید موردنیاز میباشد یک‌سری نوشته‌ی‌علمی ضعیف را به یک نوشته‌ی‌علمی قدرتمند خلاصه نمائید؟ گاهی مواقع شایسته ترین استراتژی بهینه سازی بیشتر تایپ کردن وجود ندارد، تنها آنچه که دارید را بهبود دهید.