وقتی که یک نفر در اینباکس خویش نشانی اینترنتی تازه را می بیند ۲ پرسش در ذهنش ساختوساز میشود: این شخص چه کسی است؟ اپلیکیشن آموزش سئو و چه میخواهند؟ هرچه سریعتر بدین دو پرسش در آدرس اینترنتی خویش پاسخ بدهید، نرخ پاسخگویی بالا تری خواهید داشت. ولی چه طور ما میتوانی این فعالیت را اجرا دهید؟ این عمل بسیار معمولی میباشد. با واژه و کلمه ی «چون» یا این که «زیرا». البته به چه شکل؟ شاید توشه نکنید البته این نوع کلمه ها اثر بسیار شگفت انگیز و قدتمندی بر روی روانشناسی آدم دارا هستند.
تحقیقاتی که پزشک معالج الن لِنگر از کالج هاروارد اجرا داده میباشد، دراین استیناف از یکسری اشخاص منظور میباشد از یک شخص ناآشنا در خواست نمایند که به آنها اذن بدهد که سوای دفعه از چاپگر به کارگیری نمایند.
طبق حاصل، در شرایطی که که شما با این گزاره «آیا میتوانم پیش از شما از چاپگر به کار گیری کنم؟» ۶۱٪ احتمال شنیدن پاسخ مثبت را از شخص ناآشنا دارید.
ولی در حالتیکه که شما پاراگراف ی«آیا میتوانم پیش از شما از چاپگر استعمال کنم زیرا شتاب دارم؟» ۸۹٪ پاسخ مثبت را از شخص نا آشنا اخذ کرده اند.
این یعنی ۴۵٪ ارتقا!
استدلال این تفاوت چیست؟ معلوم گردیده است در شرایطی که به کار گیری شما از این سیرتکامل عبارات هرگونه در خواستی را میتوانید عاقلانه خیس و صحیح خیس بیان نمایید.
در دنیایی که شما میخواهید یوزرها به در خواست شما پاسخ بدهند این سیرتکامل در خواست ها عالی و بیشتر پاسخ اخذ خواهند کرد.
11. تایپ کردن توضیحات کوتاه بلاگ مانند برای توضیحات ویدئو های یوتیوب
همان طور که میداند نتیجه ها ویدیویی یک کدام از بزرگترین حاصل در ورقه ی نتیجه ها گوگل میباشند.
با دقت به اینکه گوگل مالک یکی اصلی ترین وب سایت های به اشتراک گذاری کلیپ در عالم میباشد، میخواهد یوزرها را ترغیب نماید که بیشتر و بیشتر از این خدمت به کارگیری نمایند. بنظر نمیرسد مداقه این قضیه بدین زودی ها کاسته خواهد شد. پس شما میتوانید از این زمینه به عایدی خویش به کار گیری نمایید.
زیرا گوگل میخواهد عدل و داد را رعایت نماید فقط نتیجه ها مرتبط با یوتیوب را اکران نمی دهد به همین استدلال شما میتوانید با اعتنا به غربال بودن یوتیوب در جمهوری اسلامی ایران از دیگر وبسایت های به اشتراک گذاری ویدئو به کارگیری فرمائید.
بیشتر یوزرها وقتی که یک ویدئو را آپلود می نمایند به طور تصادفی و سوای هیچ توجهی یکسری کلمه و واژه را در تحت کلیپ رها می نمایند. که عمل بسیار اشتباهی است.بدین نکته دقت داشته باشید که گوگل موقتی نمی تواند کلیپ های شمارا ببیند یا این که بشنود ولی میتواند متنی که در تحت آن قرار گرفته میباشد را بخواند.
افزودن متن مطلوب بالای ۲۰۰ کلمه و واژه برای کلیپ میتواند به شما در رنک گیری برای کلمه و واژه کلیدی متبوع یاری بسیار بزرگی بکند.
۱۲. محتوای خویش را برای «سئوی معنایی» باصرفه نمائید
گوگل یکسری سال پیش یک الگوریتم جستجوی تازه را به اسم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird عرضه کرد.
پیش از مرغ مگس خوار گوگل هر واژه کلیدی کلیدی را بصورت مخصوص در شیت ی شما محاسبه میکرد. البته بعداز از این بروز رسانی گوگل میتواند عنوان ها شمارا بفهمد و شعور بکند. این امکان بیشتر با جستجوی معنایی یا این که Semantic Search شناخنه میشود.
پرسش اساسی اینجاست که ما چه گونه میتوانید محتوای خویش را برای جستجوی معنایی با صرفه کنیم؟
در صدر همانطور که میتوانید کاغذ ی خویش را برای واژه کلیدی متبوع خویش با صرفه نمائید.
بعداز این فعالیت پایین تیتر هایی که با واژه کلیدی شما رابطه داراهستند را پوشش بدهید. بهاین شکل گوگل بصورت بدون نقص عناونی جان دار در وب سایت شمارا ادراک می نماید(خیر فقط کلمه ها کلیدی مو جود در محتوای شیت).
یکی منش های زیرکانه برای کشف کردن کلمه ها مرتبط به کلمه و واژه کلیدی منتخب شما به کارگیری از جستجوی تصاویر گوگل میباشد. شما میتوانید کلمه و واژه کلیدی خویش را در آن وارد فرمایید و گوگل به شما کلمه ها شبیه را توصیه می نماید.
منش بی آلایش دیگر این میباشد که نگاهی به بخش Searches related to… بیاندازید
راه و روش معمولی دیگری که وجود دارااست به کار گیری از تارنما LSIGraph میباشد. (LSI مخفف Latent Semantic Indexing میباشد که معنا آن نمایه سازی یا این که ایندکس معنای مخفی میباشد)
این وبسایت لغت ها کلیدی LSI را برای واژه کلیدی شما پیدا می نماید و به شما ذیل عنا وین (و وضعیت) مربوط به واژه کلیدی که شما آن را تایپ کرده آید را علامت میدهد.
شما با به کارگیری از این کلمه و واژه کلیدی های مترادف میتوانید محتوایی را ایجاد نمائید که تعداد متعددی واژه کلیدی مرتبط را پوشش میدهد.