بهینه‌سازی تصاویر

اپليكيشن آموزش سئو

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهینه‌سازی تصاویر

تصاویری که به کار گیری میکنید مطالب متعددی را راجع به محتوای شما ذکر می‌نمایند. اپلیکیشن آموزش سئو متاسفانه‌ گوگل هنوز به خیر نمی‌تواند تصاویر را مانند یک بشر ببیند و آنها‌را ادراک نماید. بدین ترتیب برای امداد به شعور تصاویرتان به وسیله گوگل، موردنیاز میباشد تگ‌‎های ALT و اسم فولدر‌های خویش را باصرفه نمایید .
نکته حائض اهمیت: استعمال از تصاویر با صرفه گردیده به شما در جستجوی تصویری هم امداد می‌نماید.
البته چطور میتوانیم تصاویر خویش را با صرفه کنیم؟
آغاز‌ زمانی که تصویر را ذخیره می کنید‌، از اسم فایلی به کارگیری نمایید که به صورت مختصر توضیح می دهد آن تصویر چیست و به چه موضوعی اشاره دارااست. به عنوان مثال فرض فرمائید شما جدیدا از یک املت اسفناج با موبایل خویش عکس گرفته‌اید. بهتر‌، شما احتمالا میتوانید اسم آن تصویر را بدین شکل بگذارید:
spinach_omelette.png
آنگاه‌، زمانی تصویر را به شیت خویش اضافه می کنید‌، یک تگ alt توصیفی به آن بدهید.  آکادمی رایا پارس به همین آسانی توانستید تصاویر خویش را با صرفه نمایید!
۸- از مترادف و هم معنی‌ها و لغات کلیدی LSI استعمال نمایید
در سال‎های بدور، شما برای محتوای‌تان یک واژه کلیدی تمجید می‌کردید و گوگل تنها به عبارتی را می‌آشنایی. البته امروز بازی تغییر کرده! حال دیگر گوگل هوشمند میباشد. به این ترتیب به مکان به کار گیری از یک واژه کلیدی برای ۱۰۰۰ توشه، از لغت ها کلیدی هم معنی و LSI به کار گیری فرمائید .
به عنوان مثال فرض نمائید می خواهید برای «طریق تولید وب لاگ» محتوایی ایجاد فرمائید و روی آن جایگاه بگیرید. عالی‌، شما بایستی آن واژه کلیدی ظریف را چندبار در ورقه خویش بیان فرمایید … و هم معنی‌هایی مانند:
شیوه رویکرد‌‏اندازی وب لاگ
خط مش‌‏اندازی وب لاگ
شیوه رویکرد‏‌اندازی وب لاگ در وردپرس
و…
در مرحله سپس‌، تعدادی واژه و کلمه کلیدی LSI اضافه فرمائید .
عبارات کلیدی LSI اصطلاحاتی می‌باشند که با کلمه و واژه کلیدی مهم شما همخوانی دارا‌هستند.
۹- از لینک و پیوند‌های فرنگی به کارگیری نمایید
اعتقاد و باور نتایج فرمایید که در نوشته‌علمی خویش به 1 تا 3 وب سایت دارای اعتبار پیوند دهید. what is seo برای مثال چنانچه قرار میباشد محتوایی درباره seo بنویسید، خوب میباشد به تارنما‌های معتبری مانند ویکی‌پدیا و گوگل لینک و پیوند بدهید.
و این لینک و پیوند‌ها به گوگل نشانه می دهد که محتوای شما به تارنما‌های خیر ارجاع داده گردیده و قابل اتکا میباشد.
۱۰- از لینک و پیوند‌های داخلی استعمال نمائید
این فعالیت بسیار بی آلایش میباشد:
هر مجال که یک محتوای تازه منتشر می کنید‌، آن را به 2 تا 3 شیت دیگر در تارنما خویش لینک و پیوند بدهید.
نکته خیلی اساسی: در پیوند‌های داخلی خویش از انکر تکست (anchor text) به کار گیری نمایید که در آن از لغت ها کلیدی مصرف شده باشد. این عمل به موتورهای کاوش می گوید که شیت‌ای که ما به آن پیوند میدهم مرتبط با چه موضوعی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.