یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

برای موفقیت سریع‌تر از کجا شروع کنیم؟

۳ طریق کلیدی برای توفیق سریع‌خیس بهینه سازی وجود دارااست، اپلیکیشن آموزش سئو و هر کدام از آن ها میتوانند روی هنگامی که چهت نیل به هدف ها سئویی‌مان نیاز داریم اثر بگذارند. بیایید نگاهی به آنها بیاندازیم:
تمرکز بر seo فنی
در حالتی‌که خطاها فنی بهینه سازی در یک وبسایت وجود داشته باشد، قطعا بایستی آنها‌را قبل از اعمال کردن کمپین‌تان رفع نمایید. این ایرادات سبب ساز میگردند نتوانید فیض دلخواه‌تان را در طی رقم خورده ملاحظه کنید.
بهینه سازی فنی به مورد ها ذیل مربوط میگردد:
کرال و ایندکس شدن
سرعت وب سایت
متعارف‌سازی یا این که به کار گیری از تگ‌های کنونیکال
داده‌های ساختاریافته یا این که schema
محتوای تکراری یا این که duplicate content
نقشه‌های وب سایت XML
Hreflang
و…
حل کردن برخی از این ایرادات اثر بیشتری نسبت به سایرین خواهد داشت، ولی حقیقت این میباشد که هر سیرتکامل ایراد فنی بایستی برطرف خواهد شد تا بتوانید به سود موردنظرتان برسید.
می توانید با استعمال از ابزارهای بدون‌پول مو جود مانند GTMetrix، Page Speed Insights و یا این که وبسایت‌های شبیه، مسائل فنی بهینه سازی وب سایت خویش را شناسایی و فهرستی از مناطقی که به دقت بیشتری نیاز دارا‌هستند را ببینید.
با این اکنون، بهینه سازی فنی به تنهایی کفاف نمیدهد. هنوز مورد ها دیگری باقی‌مانده که چهت نیل به توفیق سریع‌خیس در بهینه سازی به آنها نیاز دارید.
چگونگی محتوای ساخت و ساز گردیده
احتمالا‌ شنیده‌اید که محتوا فرمان روا میباشد، خیر؟ حقیقت این میباشد آکادمی رایا پارس که محتوا یکی ۳ فاکتور رفیعتر مرتبه‌بندی گوگل به شما می‌رود.
مقصود گوگل این میباشد که شایسته ترین نتیجه ها را برای یک عبارت جستجوی معلوم ارائه دهد، پس چرا بعضی محتواهای ضعیف درSERP ها سعی خیر و خوبی دارا‌هستند؟
اصلی میباشد که حق تقدم بالایی برای خوی محتواهای بهتر داشته باشید که با مقصود جستجو گر همخوانی داشته باشد. مطالبی که اینک در کاغذ حاصل گوگل درجه‌های بالایی دارا‌هستند را پژوهش فرمایید و برای ایجاد محتواهای بی نقص‌خیس و ارزشمندتری مجال بگذارید. شما می توانید از استیناف محتوایی که تا قبل از این ایجاد شد‌ه‌است چیزهای متعددی بیاموزید.
محتوای بی‌چگونگی (یا این که حتی میانگین) قادر است بدین مفهوم باشد که فرصت بیشتری ارتفاع میکشد what is seo تا در حاصل گوگل ظواهر گردید، در حالی که محتوای بهتر که به اعتنا نرم‌افزار‌ریزی گردیده است و چیز جدیدی را به یک زمینه اضافه می‌نماید قادر است به درجه‌بندی سریع‌خیس وب سایت شما یاری دهد.
به کارگیری از بک‌لینک و پیوند
در کنار محتوا، بک‌ پیوند‌ نیز یکی‌از ۳ فاکتور رفیعتر سکو‌‏بندی گوگل می باشند. این‌ها شاخص‌های متکی بودن و محبوبیت می باشند و بضاعت و توان بالا بردن جایگاه یک اینترنت‌وب سایت را دارا‌هستند.
از این قبلی، پیوند‌ها اصولا در معنای رأی متکی بودن در میان دو وبسایت میباشند. البته می بایست بدانید که کم کم خط مش میانبری برای استحصال بک‌پیوند‌های با کیفیت وجود داراست.
این عمل مجال می برد و معمولا به خوی و نشر یک محتوای خوب و کیفیت بالا دارااست که سایر افراد میخواهند به آن لینک و پیوند بدهند. و وقتی که گپ پیوند قابل توجهی با رقبا وجود دارااست، ممکن میباشد مجال بیشتری نیاز داشته باشد. متخصصان seo می گویند همگی لینک و پیوند‌ها یکسان ساخت و ساز نمیشوند و‎ لینک و پیوند‎های کیفیت بالا فراتر در غایت این توانگری را دارا‌هستند که سریع‌خیس از لینک و پیوند‌های بی‌چگونگی جایگاه‌بندی شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.