آرشیو اردیبهشت ماه 1401

اپليكيشن آموزش سئو

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چه سایت‌هایی تحت تاثیر الگوریتم جدید گوگل برای موبایل‌ها قرار می‌گیرند؟


با اینکه الگوریتم تلفن همراه فرست گوگل اکنون بر روی تمامی وب سایت‌ها فعال گردیده، ولی اپلیکیشن آموزش سئو اثر این الگوریتم برای تمامی یکسان وجود ندارد. با ورود الگوریتم تازه می‌قدرت تارنما‌ها را به 4 مجموعه تقسیم کرد:

1- وب سایت‌هایی که ورژن تلفن همراه و دسکتاپ آنها یکسان میباشد
در صورتی‌که ورژن گوشی و دسکتاپ شما یک کدام از باشد، در‌این‌صورت‌ تغییری در نظارت گوگل از محتوای صفحه های شما شکل نمی‌گیرد. بعد از فعال شدن این الگوریتم، گوگل صحیح مانند قبلی (یعنی از روی ورژن دسکتاپ شما) به وبسایت شما امتیار میدهد.

بعلاوه می بایست این نکته قابل توجه را در حیث بگیرید که ریسپانسیو نبودن وب سایت شما از نگاه seo، یک نکته منفی میباشد و گوگل بخاطر این کمبود، امتیاز نیکی به وبسایت شما نمی‌دهد. تارنما varzesh3 از مثال تارنما‌هایی‌ست که ریسپانسیو نبوده و ورژن گوشی و دسکتاپ یکسانی دارااست.

2- تارنما‌های Responsive یا این که برخورد‌گرا
الگوریتم Mobile First Index تغییری در ادراک گوگل از محتوای تارنما‌های ریسپانسیو ساخت نمی‌نماید، چراکه محتوای این صفحه های در ورژن تلفن همراه و دسکتاپ یکسان میباشد و فقط طریق اکران آن فرق داراست. (مانند وب سایت زومیت)

در اینجا بایستی به یک نکته قابل توجه اشاره کنیم؛ درصورتی که وب سایت شما ریسپانسیو باشد اما در دو ورژن تلفن همراه و دسکتاپ محتوای یکسان نداشته باشد یعنی نصیب مهمی از محتوا در گوشی با به کارگیری از CSS نهفته گردیده باشد، ممکن میباشد منزلت تارنما بعد از جاری ساختن الگوریتم گوشی فرست، دست‌خوش تغییر‌و تحول خواهد شد.


کوشش می کنیم با یک نمونه این مضمون‌ را برایتان پر‌نور کنیم. فرض نمایید در ورژن دسکتاپ تارنما خویش ورقه‌ای با تیتر فراگیری مجانی بهینه سازی دارید. این کاغذ در عبارت «فراگیری seo مجانی» در گوگل دارنده درجه خیر بوده میباشد، البته وقتی‌که مخاطب با تلفن همراه وارد شیت می‌گردد نصیب‌هایی از محتوای آن نهفته گردیده و یا این که در دسترس وجود ندارد. وقتی‌که گوگل با الگوریتم تازه خویش این ورقه را نظارت می‌نماید متوجه مداقه این محتوا در برگه نشده و ممکن میباشد رده شما در حاصل کاوش تغییر و تحول نماید.

3- تارنما‌هایی که برای ورژن تلفن همراه، پباده سازی و نشانی مجزایی دارا‌هستند
در‌صورتی‌که با به کار گیری از گوشی خویش وارد فیسبوک گردید، می بینید که نشانی این وبسایت در مرورگرتان به m.facebook.com تغییر و تحول می‌نماید. دراین‌صورت میباشد که می گوییم ورژن دسکتاپ و گوشی تارنما شما دو نشانی جداازهم دارا‌هستند. ولی الگوریتم تازه گوگل چه حسی راجع‌به این واقعه داراست؟

در‌این موقعیت، گوگل فقط محتوایی که در نشانی مجزای گوشی وجود داراست را چک می‌نماید. براین اساس میتوان ذکر کرد که بعد از جاری ساختنِ الگوریتم منحصر گوشی، وبسایت‌هایی که از دو نشانی متعدد برای ورژن تلفن همراه و دسکتاپ خویش به کار گیری می‌نمایند بیشتراز دو وضعیت گذشته ذیل ذره‌فی مابین گوگل قرار می گیرند.

اصلی ترین نکات و اصول سئو برای محتوا


3. seo و ارتقا جذابیت تیتر ورقه
حتی در صورتی شایسته ترین محتوا در عالم را ساخت فرمایید، البته درصورتی که تیتر و عنوان آن جالب نباشد، اپلیکیشن آموزش سئو یوزرها به آن توجهی نخواهند کرد. بعضا از نویسندگان مطرح محتوا در جهان معتقدند که شما فقط دو تا سه ثانیه مجال دارید تا به واسطه عنوان مهم کاغذ، یوزرها را عشق مند به قرائت محتوا کنید.

از نظر seo خوب میباشد که واژه یا این که کلمه ها کلیدی اساسی محتوا را در اولِ تیتر آن قرار دهید. همینطور ارتفاع آن نیز باید حول و حوش 60 کاراکتر باشد.

بعد از آن توجه داشته باشید که‌این تیتر دارنده یک کدام از یا این که یک سری خصوصیت پایین باشد:

شیوه اجرا کاری را توضیح دهد.
قابل اعتقاد و باور باشد.
شم کنجکاوی ساخت‌و‌ساز نماید.
اشاره ای به مزایای یک جنس یا این که سرویس داشته باشد.
سوالاتی در ذهن مخاطب ساخت‌و‌ساز نماید.
دو آیتمی که از دید روانشناسی نیز توصیه می‌شوند در شکل ضرورت در تیتر شیت وجود داشته باشند عبارتند از:

پرانتز یا این که براکت
اعداد شخص
تلاشتان در‌این راستا باشد که یوزرها را به کلیک بر روی تیتر کاغذ ترغیب نماید. همینطور اعمال آزمایش های A/B نیز میان تعدادی تیتر میتواند نتیجه ها خیر برای شما به توشه آورد.

4. از ذهن بردن نتیجه ها نتیجه ها از جستجوی عبارات کلیدی
حالا که فرآیند جستجوی کلمه ها کلیدی را به اتمام رسانده و عنوان اساسی محتوا را تعیین نموده اید، وقت آنست که تنها بر روی تایپ کردن محتوا متمرکز گردید.

در واقع عالی میباشد که بهینه سازی را از ذهن خویش بیرون و بر روی خویش محتوا تمرکز نمائید. در ذهن خویش لیست عبارات کلیدی مرتبط را به خاطر داشته و حول قضیه مهم محتوا استارت به تایپ کردن نمائید.

5. تقویت ذهن
برای بعضی از اشخاص موسیقی موجب تقویت ذهنشان می شود. بعضی نیز با صرف دمنوش یا این که قهوه به‌این سود می رسند. این تاکتیک هر آنچه که می‌باشد اعمال داده و آن گاه بر روی تایپ کردن متمرکز گردید.

چه اصطلاحاتی در سئو وجود دارد


سمت مشتری (client-side)
سمت مشتری به عبارتی عملیاتی میباشد که به وسیله مشتری یا این اپلیکیشن آموزش سئو که مخاطب (ما) درباره ی میان سرور و مشتری در یک کانال کامپیوتری اعمال می‌گردد.

FTP
File Transfer Protocol یک پروتکل کانال استاندارد میباشد که برای جابجایی پوشه‌های کامپیوتر دربین مشتری (client) و سرور (server) و سرور روی کامپیوتر کانال به کار گیری میگردد.

Cache یا این که کش
یک hardware یا این که اپلیکیشن برای ذخیره سازی داده ها میباشد. مقصود از ذخیره داده ها در کش این میباشد که به درخواست‌هایی که در آتی از دربین به عبارتی داده‌ها ارائه میگردند سریع‌خیس جواب داده خواهد شد. هر وب سایت و هر مرورگر دارنده کش می‌باشند.

برگه نتیجه ها فردی گردیده (Personalized SERP)
ازآنجاکه مرورگر هر کامپیوتر دارنده کش میباشد، جستجوهایی که در آن مرورگر صورت گرفته باشد در رم آن ذخیره میگردد. براین اساس هرگاه شما یک کاوش را چند دفعه تکرار فرمایید، مطابق گزینش‌ها و کلیک‌هایی که در جستجوهای قبل داشته‌اید ممکن میباشد ترتیب نتایجی که در مرورگرتان اکران داده میگردد اندکی با نتایجی که در مرورگر کامپیوتر دیگری اکران داده می‌گردد متعدد باشد. در یک SERP فردی سازی گردیده، تارنما‌هایی که شما بیشتر روی آنان کلیک می کنید در درجه‌های فراتر قرار می گیرند.

Error 404
خطای 404 به عبارتی خطای معروفی میباشد که هنگامی کاغذ‌ای پیدا نمیشود بر روی مانیتورمان نقش می‌بندد. زمانی رئیس یک وب سایت برگه‌ای را می‌سازد و پس از مدتی آن را منزه می‌نماید یا این که به دلایلی آن برگه از دست می‌رود با این اشتباه مواجه می‌شویم که تأثیر بسیار بدی برای seo تارنما دارااست.

Broken Link لینک و پیوند های شکسته
لینک حاد، شکسته یا این که لینک مرده، پیوندی در ورقه اینترنت میباشد که به خیال و خاطر یک کدام از مورد ها تحت دیگر عمل نمی‌نماید:
- پست الکترونیک خطا برای پیوند بوسیله ادمین اینترنت‌تارنما وارداتی میباشد.
- اینترنت‌وبسایت مقصد، ورقه اینترنت پیوندی را حذف کرده (سبب ساز ارور 404 میشود).
- اینترنت‌وب سایت مقصد یا این که کاغذ اینترنت به صورت دایم منتقل گردیده یا این که دیگر نیست.
- استفاده کننده قابل انعطاف افزاری داراست یا این که در پشت فایروال جای‌دارد که دسترسی به اینترنت‌وبسایت مقصد را مسدود می‌نماید.
- مالک اینترنت‌تارنما با سایتی مرتبط میباشد که در پشت فایروال جای دارد و اذن دسترسی فرنگی را نمی‌دهد به عنوان مثال تارنما‌های اینترانت یا این که بخش ها دسترسی محصور.

بهترین نکات و موثرترین در سئو سایت


استفاده کننده را فراموش نکنید
اکثر وبسایت ها هنوز به روشی که گوگل برای سکو بندی استعمال می‌کرد، ساخته میگردند. آنها غالباً اپلیکیشن آموزش سئو با کلمه ها کلیدی گوگل seo گردیده اند و برای آدم با صرفه نشده اند. ولی موتورهای جستجوی کنونی الگوریتم هایی را برای سنجش تجارب کاربری تارنما و مشوق دادن به وب سایت هایی که UX یا این که تجارب مخاطب را در فعالیت به فعالیت میگیرند، قرار داده اند. عناصری مانند ناوبری منزه تارنما و نقشه های وب سایت به یوزرها یاری می نماید تا مطالب را به راحتی کشف نمایند و به سایت شما یاری می نماید تا به صورت اثرگذار فهرست بندی خواهد شد، و باور نتیجه ها نمائید که ربات های موتور کاوش میتوانند به راحتی در تارنما شما بخزند.

این به چگونگی ترافیک بر میگردد و در لحاظ داشته باشید که مدام مقدار ترافیک سبب ارتقا مشتریان شما نمی‌شود. هنگامی سایت خویش را در حوالی مخاطب ساخت‌و‌ساز می‌کنید و بر اضافه کردن بها برای مخاطب تمرکز می‌کنید، بازدیدکنندگان زمان بیشتری در وبسایت شما می‌مانند، مطالب بیشتری را پژوهش می نمایند و برای دستیابی داده ها بیشتر با شما رابطه برقرار می نمایند. در سود نرخ پریدن کاهش و نرخ تبدیل ارتقا مییابد.

با سئو Trends هم پا باشید
سئو موتورهای کاوش یک منظره در اکنون تغییر‌و تحول میباشد. ماندن در بالای جایگاه بندی کاوش به صورت مداوم نیازمند آپ دیت بودن با روندها، خبر‌ها و مفاهیم نو میباشد. در خبر نامه های وب لاگ seo نام نویسی فرمایید و تارنما هایی مانند Moz ، Search Engine Watch ، Search Engine Land و وبسایت های seo پیشرو در صنعت را رسیدگی نمایید. منابع اثرگذار دیگر نیز در Moz’s Whiteboard Friday و شبکه Google Webmasters Google وجود دارا هستند.

به کارگیری از Analytics
Google Analytics یک ابزار بدون پول میباشد که به شما یاری می نماید ترافیک خویش را پایین حیث داشته باشید، بفهمید که بیشتر ترافیک شما از چه منابعی دفاع میگردد، بیاموزید که کدام صفحه ها فرود بیشترین ترافیک را به دیده اندازهای تجارت شما تبدیل می نماید و نرخ تبدیل کلی وبسایت شما‌را اندازه گیری می نماید.

ضمن تجزیه و چک سایت، می‌خواهید مطمئن گردید که ترافیکی که رانندگی می‌کنید در غایت به مشتریان نو برای تجارت شما تبدیل میشود یا این که نه. ردیابی منبع مهم هر مشتری در CRM قادر است به شما بگوید که مشتریان شما از چه منابعی به کارگیری می نمایند و با جستن سایت شما به طور آنلاین تعداد عده ای که مشتری میشوند را اندازه گیری نمائید.

PLT ، Page Load Timeیا مدت زمان بارگذاری صفحه


در همین اولِ توضیحات این نصیب بایستی بدین نکته اشاره نمود که بهینه سازی و سئو تارنما در اپلیکیشن آموزش سئو موتورهای کاوشگر به ارتقاء سرعت بار گذاری شدن یک وب سایت امداد می نماید ، البته برای گستردن این پدیده قصد داریم تا سرعت ذکر شده را از منظری دیگر گزینه نظارت در اختیار بگذاریم .

فرض فرمائید برای یافتن جواب پرسش یا این که خرید محصولی به وب و به صورت مشخص و معلوم باکس جستجوی گوگل متوسل گردیده اید . در اینگونه حالتی با فرض اینکه پنج تارنما نخستین قوانینی یکسان برای برآورده کردن نیاز شما داشته و به طور همزمان آنها را در تب های متفاوت گشوده کرده باشید ، کدام یک از آنان شانس بیشتری برای پذیرایی از شما دارا‌هستند ؟ جواب این پرسش از جانب خویش اینجانب موردیست که زودتر از سایرین گشوده گردد .

در دنیایی که صدم ثانیه ها در به توشه نشستن زحمات چند و یک‌سری ساله ده ها بدن یا این که میلیون ها دلار سرمایه کارگزاری تاثیرگذار میباشد و در مورد ها پیش پا افتاده خیس وقفه ای یک ثانیه ای در هنگام سبز شدن لامپ پند با بوق اتومبیل های پشت محرمانه یاور میشود ، مشاهده این نکته خیره کننده وجود ندارد که کسانی درپی دیر بالا وارد شدن یک برگه اینترنت آن را بسته و با بی اعتنایی محض به سراغ آیتم آتی میروند . با اعتنا بدین توضیحات برای اینکه بتوانیم رضایت مخاطبین را جلب کرده بایستی سرعت بارگذاری شدن وب سایت خویش را بالا ببریم که‌این شغل با کاهش عامل ها کاهنده سرعت و مصرف کننده وسعت وب عملی می گردد . شما در روش seo وبسایت خویش دست اندرکاران غیر مطلوب را حذف می‌کنید . سرعت وبسایت ارتقاء یافته و مخاطبین بیشتری را جذب می نماید ، گوگل این روی داد ها را رصد کرده و درجه شمارا بهبود می‌بخشد و نهایتاً مخاطبی که بعضیً به پهنای باند وب کشورمان به ایراد میخورد قادر است به راحتی نیازمندی های خویش را بیابد ؛ این کلیه اتفاقاتیست که ارتباط میان بهینه سازی و سرعت وبسایت را نشانه می‌دهد .






تأثیر طراحی وب سایت در بهینه سازی

با ادامه کلام درخصوص شیوه پباده سازی یک وبسایت و seo آن بایستی در همین بدو فعالیت بدین نکته اشاره کنیم که خواسته از پباده سازی یک تشکیل داد صرفا ظواهر ، افکت های تصویری ، انواع هندسی یا این که رنگ های دیدنی به فعالیت رفته در قالب یک سایت نیست . در‌حالتی که یک تارنما و فرآیند پباده سازی و تشکیل داد آن را به عملیات عمرانی تاسیس یک ساختمان تشبیه کنیم ، تحقیق به قالب فقط به مثابه تقویت نمای فرنگی یا این که هرآنچه که قابل روءیت میباشد ، است . این در حالیست که نیاز به توضیحی اضافه نمیباشد که محور و اسکلت اساسی این سازه – یعنی به عبارتی چیزی که وجود ظواهر بدان متعلق میباشد – همین چارچوب های مهم میباشند که در ورای ظاهری قشنگ مخفی میگردند ؛ ناگفته نماند که در‌این نمونه شی ها درون ساختمان یا این که نوع کاربری آن‌ها نیز در واقعیت محتوای این وبسایت میباشند .

جریمه‌های الگوریتم Mobilegeddon


جریمه الگوریتم تلفن همراه گدون به‌این شکل میباشد که مرتبه صفحه ها تارنما را تغییر‌و تحول می دهد و اپلیکیشن آموزش سئو در شرایطی که یک ورقه برای گوشی با صرفه نباشد، به جایگاه‌های زیر‌خیس حاصل کاوش منتقل می گردد. اما در بعضا مفاد هم مشاهده گردیده است که بعضا صفحه های پنالتی گردیده‌اند و در نتیجه ها جستجوی گوگل نیستند.

ممکن میباشد موءثر باشد

خطاها رایج در بهینه سازی | 6 نادرست مرگبار در بهینه سازی
8 مارس, 2022

ارتقاء امنیت تارنما با چندین نحوه بی آلایش
13 نوامبر, 2021

تفاوت گروه بندی ها و برچسب ها در وردپرس چیست؟
4 اکتبر, 2021

تغییر و تحول دامنه وب سایت سوای حیف کردن بهینه سازی و ترافیک
18 دسامبر, 2021
صرفا به‌این نکته اعتنا داشته باشید که الگوریتم تلفن همراه گدون، یک وبسایت را به طور بدون نقص جریمه نمی‌نماید؛ بلکه تنها صفحاتی را جریمه می‌نماید که از دید طریق اکران و تجارب کاربری، تلاش خیر و خوبی ندارند. مثلا ممکن میباشد یک تارنما روی هم رفته در موبایل همت خیر و خوبی داشته باشد و صرفا یک برگه از آن در گوشی کوشش خیر و خوبی نداشته باشد؛ در اینگونه قوانینی صرفا به عبارتی کاغذ از وب سایت جریمه گردد.

فرض فرمایید یک وب سایت دارنده 100 کاغذ میباشد که کلیه آنان هم سکو بسیار خیر دارا‌هستند؛ درحال حاضر در‌حالتی که 10 برگه از وب سایت برای تلفن همراه باصرفه نباشند، به عبارتی صفحه ها به وسیله الگوریتم گوشی گدون (Mobilegeddon) جریمه خواهند شد و سکو‌های خویش را از دست میدهند؛ البته برای مابقی صفحه ها تارنما هیچ اتفاقی چهره نمی‌دهد و جریمه نخواهند شد.

نتیجه ها دسکتاپ زیر اثر الگوریتم گوشی گدون قرار می گیرند؟
نه! به عبارتی‌طور که می دانید، حاصل گوشی و دسکتاپ تماما مختلف میباشند و صفحاتی که جریمه می گردند، صرفا در نتیجه ها تلفن همراه میباشد. یعنی حتی در شرایطی که یک شیت از تارنما شما بوسیله الگوریتم Mobilegeddon جریمه گردد و جایگاه‌های تحت‌تری در حاصل جستجوی گوشی بدست آورد؛ جایگاه آن شیت در دسکتاپ تغییری نمی‌نماید و در به عبارتی درجه باقی میماند.

خودداری از جریمه شدن وبسایت به وسیله الگوریتم تلفن همراه گدون
اکنون برای اینکه از جریمه شدن صفحه ها وبسایت خودداری کنیم، آغاز

می بایست شرایط وبسایت را دستگاه‌های موبایل آیتم نظارت در اختیار بگذاریم. نگران این مسئله هم نباشید، زیرا فعالیت بسیار بی آلایش و سادگی میباشد. در‌حالتی که اعتنا کرده باشید، در ابزار گوگل سرچ کنسول یک قسمت با تیتر “Mobile Usability” وجود دارااست که با مراجعه به آن، میتوانید موقعیت صفحه ها وبسایت را در گوشی تحقیق فرمائید. در شرایطی که خطایی یا این که مشکلی در صفحه های وجود داشته باشد، از قسمت Error میتوانید ملاحظه کنید و بعد آن‌ها‌را برطرف فرمائید.

کسب درآمد از سئو


خط مش های متفاوتی برای حصول در آمد از سئو وجود داراست. هرکدام از این شیوه ها در صورتیکه اپلیکیشن آموزش سئو به طور اصولی و صحیح صورت پذیرد و شما در آن تخصص خیر داشته باشید به نیکی می توانید از آن استحصال در آمد نمائید. این‌شیوه ها عبارت اند از:

برای خویش یک سایت فعال سازی کنیم
یک وبمستر باشیم
ارائه سرویس ها بهینه سازی به موسسه ها و سایت ها
دستیابی در آمد از سئوی محتوا
تشکیل داد ابزارهای سئویی
یادگرفتن seo
فروش بک لینک و پیوند
سرویس ها سئوی تکنیکال و ارتقاء سرعت سایت ها
مشورت seo
دستیار بهینه سازی
فعال سازی یک تارنما برای حصول در آمد از بهینه سازی


یک کدام از شایسته ترین و متداول ترین طرز‌ های درآمدزایی از بهینه سازی ایجاد کرد یک تارنما برای خودمان میباشد. با سئوی سایت خودمان می توانیم یک درآمدزایی فوق العاده را تجارب کنیم. اشکال مدل تارنما هایی که قادر خواهیم بود با آن درآمدزایی کنیم.

تارنما فروشگاهی
وبسایت افیلیت مارکتینگ
وبسایت خدماتی
وبسایت وبلاگی
و…
وب سایت فروشگاهی برای حصول در آمد از seo


تارنما های فروشگاهی یکی‌از شایسته ترین خط مش های حصول در آمد از seo می‌باشند. در شرایطی‌که شما محصولی دارید و دوست دارید با بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین برای آن مشتری جذب نمائید، بهینه سازی یک کدام از شایسته ترین رویه های آن میباشد. با فعال سازی وب سایت فروشگاهی و سئوی آن می‌توانید یک درآمد فوق العاده را تجارب فرمایید و تولیدات خویش را به فروش برسانید.

برای اینکه بتوانید فروشگاه آنلاین خویش را seo فرمایید مقاله‌ها تحت قادر است به شما در سئوی یک سایت فروشگاهی یاری دهد.

سئوی فروشگاه آنلاین
سئوی کاغذ متاع
سئوی گروه بندی ها
راه‌اندازی وب سایت برای افیلیت مارکتینگ
یک کدام از دیگر از روشه های درآمدزایی از seo، راه و روش اندای یک وبسایت برای افیلیت مارکتینگ یا این که فروش و بازاریابی برای تولید ها و سرویس ها دیگرافراد از روش seo میباشد. شـا سوای اینکه هزینه ای برای خرید متاع صرف فرمایید شل می‌توانید محصول ها سایر افراد را از روش بهینه سازی بفروشید و با آن درآمدزایی پورسانتی و درصدی داشته باشید.

وبسایت خدماتی برای seo


یکی‌از دیگر از طرق درآمد از بهینه سازی فعال سازی یک وب سایت خدماتی میباشد. وب سایت های خدماتی متعددی درحال حاضر در سطح اینترنت عمل میکنند و با فروش و بازاریابی برای سرویس ها خودشان درآمدزایی میکنند. مثلا وبسایت های خدماتی متعددی مانند :

سرویس ها پزشکی
سرویس ها دیجیتال مارکتینگ
سرویس ها حقوقی
سرویس ها عمرانی
و…
دراین مسئله شغل میکنند و درآمدزایی از روش آنها بسیار رایج میباشد.

نکات مهم در هنگام استفاده از تگ کنونیکال


در هنگام به کار گیری از تگ Canonical خوب میباشد به موارد ذیل اعتنا فرمایید:

تگ Canonical میتواند خویش ارجاعی (self-referential) باشد: در واقع بد وجود ندارد که تگ Canonical در شیت‌ای اپلیکیشن آموزش سئو که برای شما ارجحیت داراست نیز مصرف شود؛ به عبارت دیگر در صورتی‌که نشانی‌های X، Y و Z از محتوای تکراری منتفع باشند و نشانی X نیز به‌تیتر کاغذ اساسی شناخته خواهد شد، عالی میباشد که تگ Canonical را درین برگه نیز به شغل ببرید به در آن نشانی شیت X (نشانی خویش کاغذ) را وارد فرمائید.
از تگ Canonical در برگه اساسی اینترنت‌تارنما به کارگیری فرمائید: با دقت به اینکه محتوای تکراری در شیت مهم یک کدام از خطاها رایج اینترنت‌وب سایت‌ها به حساب می آید و یوزرها اینترنتی ممکن میباشد با نشانی‌های متفاوت به برگه اساسی اینترنت‌تارنما شما هدایت شوند، عالی میباشد از این تگ برای پرهیز از محتوای تکراری و خطاهاِ پیش‌بینی نشده‌ای نظیر کاهش سکو صفحه های به کار گیری فرمائید.
از ارسال سیگنال‌های ادغام و نا مفهوم بپرهیزید: موتورهای کاوش ممکن میباشد تگ‌های Canonical دربردارنده سیگنال‌های غیر قابل درک را در حیث نگیرند. به ذکر بی آلایش‌خیس، از به عمل بردن این تگ در ورقه A برای اشاره به برگه B یعنی (A ---> B) در حالی که در کاغذ B نیز با این تگ به برگه A اشاره کرده‌اید (B ---> A) دوری کنید. همینطور، از به‌کارگیری تگ کنونیکال در کاغذ A برای اشاره به برگه B و ریدایرکت کردن برگه B به نشانی A نیز بپرهیزید. در هر دو وضعیت، یک سیگنال غیر قابل فهم به موتورهای کاوش ارسال می‌گردد و آن‌ها به جهت عدم تشخیص شیت مهم، تگ Canonical را به‌طور کلی در لحاظ نمی‌گیرند. افزون بر مورد ها فوق، از این تگ به‌شکل زنجیره‌ای نیز به کار گیری نکنید (A-–>B, B-–>C, C–->D). در کل، کوشش فرمایید تا با ارسال یک سیگنال معمولی از خطای احتمالی موتورهای کاوش پرهیز نمائید.
از تگ Canonical برای صفحاتی با محتوای نسبتاً شبیه نیز استعمال نمایید: احتمالاً بخش اعظمی از شما کاربرد تگ Canonical را صرفا به صفحاتی با محتوایی تماماً یکسان محصور می دانید، ولی خوب میباشد از این تگ برای صفحاتی با محتوای نسبتاً شبیه نظیر صفحه های گروه‌بندی تولیدات مغازه‌های اینترنتی نیز به کار گیری فرمائید. این صفحه ها با وجود همانندی زیاد در نوع تولیدات، توضیحات و دکورا سیون مکانی آن‌ها مقداری با یکدیگر متعدد می باشند. به حافظه داشته باشید که ورژن‌های غیرکانونی ممکن میباشد در نتیجه ها کاوش ایندکس نشوند و در مقابل نیز، درصورتی که تفاوت صفحه ها با یکدیگر زیاد باشد، موتورهای کاوش احتمالاً تگ Canonical را در حیث نخواهند گرفت.

Alexa Rank یا رتبه الکسا چیست و چه کاربردی دارد؟


Alexa Rank یا این که مرتبه الکسا در‌واقعیت ترازو محبوبیت یک تارنما میباشد و میلیون‌ها وب سایت اپلیکیشن آموزش سئو را از این حیث جایگاه بندی می‌نماید. دوستداشتنی‌ترین تارنما درجه الکسای 1 دارااست. سکو الکسا طرز کارایی یک وب سایت را نسبت به دیگر تارنما‌ها نشانه میدهد. درجه الکسا با به کار گیری از یک طریق منحصر به فرد احتساب می‌گردد. در‌این طریق، ترافیک و تعامل بازدید کنندگان با یک وب سایت در طی سه ماه قبلی معقول میگردد. درک کردن جایگاه الکسای سایتتان، به شما در بهبود آن یاری می‌نماید.







Stop Word چیست؟
موتور‌های کاوش از‌پاراگراف گوگل، لغت ها بسیار رایج را نادیده می گیرند تا چنین بتوانند فضای مقر داده خویش را خالی نگه داشته و به مراحل‌های کرال و ایندکس خویش سرعت ببخشند. کلماتی مثل از،به، با، در، بر و برای که به خودی خویش معنا نمی‌دهند و بر حاصل کاوش نیز تاثیری نخواهند گذاشت. از جمله زمانی شما عبارت "اصطلاحات رایج در seo" را کاوش فرمایید، واژه "در" مضمون‌ کلمه ها پیشین و آن‌گاه خویش را تغییر تحول نمی‌دهد. درنتیجه، موتور کاوش آن را نادیده گرفته و نتیجه ها مو جود برای "اصطلاحات رایج seo" را مهیا میاورد.



Spam Score چیست و چه کاربردی داراست؟
Spam Score یا این که امتیاز هرزنامه علامت‌دهنده درصد وبسایت‌هایی با خصوصیت‌های شبیه میباشد که به جریمه و پنالتی شدن به وسیله گوگل سبب شود. این امتیاز به وسیله کمپانی قابل انعطاف افزاری بهینه سازی‌ی ماز (Moz) تاسیس شده است. اسپم اسکور یا این که امتیاز هرزنامه بر محور 27 خصوصیت مشترک دربین میلیون‌ها وب سایت جریمه گردیده بوسیله موتور‌های کاوش، احتساب می گردد. هر‌چه وب سایت شما امتیاز بالا‌تری حصول نماید، احتمال اسپم بودن و در‌غایت پنالتی شدن آن بیشتر میباشد. البته شایان توجه میباشد که امتیاز اسپم بالا ملاکی قطعی برای اسپم بودن یک وب سایت وجود ندارد؛ بلکه می تواند علامت این باشد که موردنیاز میباشد پاره ای بیشتر به چگونگی و مرتبط بودن مطالب آن دقت خواهد شد. این امتیاز در سه سطح مجموعه بندی می گردد.

توضیحات متا در سئو


ممکن میباشد به طور پیشفرض در بدنه یا این که تیتر محتوا از لغات کلیدی به کار گیری کرده باشید. اپلیکیشن آموزش سئو البته، متا دیسکریپشن هم بایستی مشمول کلمه ها کلیدی باشد تا به تفصیل محتوای شیت یاری دهد. کلمه ها کلیدی در متادیسکریپشن محتوا را برای انطباق عالی حاصل کاوش با صرفه می نماید.
بر روی یک یا این که دو واژه کلیدی خاص برای متادیسکریپشن هر شیت تمرکز نمائید. نباید کلمه ها کلیدی را در هر جایی که میتوانید استعمال فرمایید. توجه فرمایید که همگی چیز طبیعی به لحاظ رسد و با توضیح دادن به استفاده کننده خویش امداد نمایید تا بدانند با کلیک بر روی پیوند قرار میباشد چه چیزی را ببینند.
در نمونه اورده شده می‌بینیم که یک کلمه و واژه کلیدی هم در تیتر و هم در متادیسکریپشن به عمل برده گردیده‌است و شاهد پباده سازی یک اینترنت رسپانسیو یا این که واکنشگرا هستیم.

در گام‌بعدی می بایست توضیحات را فی مابین ۱۵۵ تا ۱۶۰ کاراکتر بنویسید. تعداد کاراکترهای تشکیل دهنده متادیسکریپشن اساسی میباشد، ولی دیدنی میباشد بدانید که گوگل متن را مبنی بر تعداد کاراکتر آرم نمی دهد، بلکه این شغل را بر طبق تعداد پیکسل ها اجرا می دهد. درصورتی که متا دیسکریپشن شما خیلی وقتگیر باشد ممکن میباشد مجزا بشود. به همین عامل میباشد که ما فی مابین ۱۵۵ تا ۱۶۰ کاراکتر بنویسید.
در صورتیکه مجدد به به عبارتی نمونه نگاه فرمائید، این متا دیسکریپشن مشمول ۱۵۶ کاراکتر میباشد و هنگام اکران در ورقه کاوش نصف نشده میباشد. برخی از کاراکترهای خاص ممکن میباشد در کاغذ کامپیوتر شما به صحت نشانه داده شوند البته موتورهای کاوش به راحتی نمی توانند این نمادها را بخوانند.

این کلمات به عبارتی علائم ریاضی می‌باشند و قابل آرم دادن نیستند. از بکار بردن کاراکتر های خاصی مانند بعلاوه، دش و این قبیل کاراکترها دوری کنید. این کاراکترها آنطور که شما انتظارش را دارید در موتورهای کاوش ظواهر نمی‌شوند و ممکن میباشد کلیه با هم حذف شوند. این متادیسکریپشن هیچ کدام از این کاراکترهای خاص را ندارد، براین اساس، آحاد کلمات در کاغذ حاصل موتور کاوش اکران داده میشوند.