پنجشنبه ۳۰ تیر ۰۱ ۰۹:۵۸
نشانی صفحه ها تارنما شما می بایست بهسیرتکاملای درج شده باشد اپلیکیشن آموزش سئو که مخاطبان به طور کامل متوجه شوند محتوای شیت شما در چه موردای میباشد. برای اینگونه کاری شما نیاز به حروف یا این که کاراکتر اضافه نخواهید داشت.
بطور نمونه کلمههایی مانند “و” ،”در” یا این که “and” ،”or” سبب ساز میشوند کاربر منحرف گردد. پس بایستی اینگونه مواقعی را از ساختار نشانی تارنما حذف نمائید.
همینطور بایستی این نکته را در حیث بگیرید که افزودن تعدادی سکو واژه کلیدی به ساختار یک نشانی وبسایت سبب اسپم گردد.
یک نمونه از تکرار کلمه ها کلیدی در نشانی وبسایت:
https://domain.com/whiskey/irish-whiskey/jameson-irish-whiskey/jameson-irish-whiskey-history
در دو گزینه اولیه، کلمه و واژه کلیدی قادر است منطقی باشد البته گزینه سوم و چهارم ضرورتی ندارد.
مورد ها مذکور نکات مهمی می باشند که می توانید با توجه به آن از ساختار قابل قبولی بهره مند گردید.
۳-۱. Case Sensitivity
به کار گیری از یکسری اسم برای یک لینک و پیوند میتواند برای جستجوی کلمه ها متبوع مطلوب نباشند. بطور نمونه آدرسی را بصورت حروف والا نوشته باشید و نشانیهایی قرار میباشد با حروف خرد به آن صفحه ها ریدایرکت شوند.
هشتگ ها یا این که Hashtag:
هنگامی که بخواهید یوزرها را به بخشی از شیت وبسایت ارجاع دهید بهتراست از هشتگ ها (مانند هشتگ اینستاگرام) استعمال فرمائید، به این شکل دسترسی یوزرها به وبسایت ریلکسخیس اجرا میشود.
۴. کاهش حرفه (string) نشانی های پویا
کاهش حرفه ها یا این که stringهای نشانی پویا در هرسیستم رئیس محتوا می تواند مختلف و طاقت فرسا باشد، بعضی از سیستمهای رئیس محتوا میتوانند بصورت اتوماتیک string ساخت و ساز نمایند، مانند نمونه پایین:
https://domain.com/cat/?cid=7078.
نمونه بالا برای یک مخاطب خوشایند وجود ندارد و همان طور که گفتهایم هیچسیرتکامل واژه و کلمه کلیدی در آن وارد نشده میباشد. ما به یک ساختار استاتیک نیاز داریم که دربرگیرنده فایل منطقی، کلمه و واژه کلیدی همینطور توصیفی از صفحه های باشد.نشانی صفحه ها تارنما شما می بایست بهسیرتکاملای درج شده باشد که مخاطبان به طور کامل متوجه شوند محتوای شیت شما در چه موردای میباشد. برای اینگونه کاری شما نیاز به حروف یا این که کاراکتر اضافه نخواهید داشت.
بطور نمونه کلمههایی مانند “و” ،”در” یا این که “and” ،”or” سبب ساز میشوند کاربر منحرف گردد. پس بایستی اینگونه مواقعی را از ساختار نشانی تارنما حذف نمائید.
همینطور بایستی این نکته را در حیث بگیرید که افزودن تعدادی سکو واژه کلیدی به ساختار یک نشانی وبسایت سبب اسپم گردد.
یک نمونه از تکرار کلمه ها کلیدی در نشانی وبسایت:
https://domain.com/whiskey/irish-whiskey/jameson-irish-whiskey/jameson-irish-whiskey-history
در دو گزینه اولیه، کلمه و واژه کلیدی قادر است منطقی باشد البته گزینه سوم و چهارم ضرورتی ندارد.
مورد ها مذکور نکات مهمی می باشند که می توانید با توجه به آن از ساختار قابل قبولی بهره مند گردید.
۳-۱. Case Sensitivity
به کار گیری از یکسری اسم برای یک لینک و پیوند میتواند برای جستجوی کلمه ها متبوع مطلوب نباشند. بطور نمونه آدرسی را بصورت حروف والا نوشته باشید و نشانیهایی قرار میباشد با حروف خرد به آن صفحه ها ریدایرکت شوند.
هشتگ ها یا این که Hashtag:
هنگامی که بخواهید یوزرها را به بخشی از شیت وبسایت ارجاع دهید بهتراست از هشتگ ها (مانند هشتگ اینستاگرام) استعمال فرمائید، به این شکل دسترسی یوزرها به وبسایت ریلکسخیس اجرا میشود.
۴. کاهش حرفه (string) نشانی های پویا
کاهش حرفه ها یا این که stringهای نشانی پویا در هرسیستم رئیس محتوا می تواند مختلف و طاقت فرسا باشد، بعضی از سیستمهای رئیس محتوا میتوانند بصورت اتوماتیک string ساخت و ساز نمایند، مانند نمونه پایین:
https://domain.com/cat/?cid=7078.
نمونه بالا برای یک مخاطب خوشایند وجود ندارد و همان طور که گفتهایم هیچسیرتکامل واژه و کلمه کلیدی در آن وارد نشده میباشد. ما به یک ساختار استاتیک نیاز داریم که دربرگیرنده فایل منطقی، کلمه و واژه کلیدی همینطور توصیفی از صفحه های باشد.
- ۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر