آرشیو بهمن ماه 1400

اپليكيشن آموزش سئو

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

استفاده از تکنیک متن یا لینک‌های مخفی (Hidden Text and Links)


یک کدام از دیگر از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه، به کار گیری از متن ها یا این که پیوند‌های اپلیکیشن آموزش سئو نهفته به خواسته بازنویسی جایگاه‌بندی‌های موتورهای کاوش میباشد که گوگل آن را درین برگه به طور رسمیً یک کدام از تخلف‌های لیست منحصربه‌فرد خویش معرفی نموده است. این تکنیک در واقع به کار گیری از هرگونه ابزار یا این که قوانینی میباشد که در آن محتوای متنی متبوع برای یوزرها و بازدیدکنندگان قابل مشاهده نباشد.

اینگونه مورد‌ای ممکن میباشد به طور اشتباهی و غیرارادی شکل بگیرد. برای مثالً ممکن میباشد شما در یک مقاله، از متن‌های سپید رنگ به کار گیری فرمایید. معمولاً رنگ پس‌قضیه نصیب body پوسته تارنما‌ها نیز سپید رنگ میباشد. در‌این‌صورت‌ اینگونه اتفاقی سبب می شود تا متن نوشته‌ی شما و رنگ پس‌مسئله هر دو سپید باشند و آن متن چشم نشود. همین نکته در ارتباط متن‌های پیوند‌دار نیز صحت می‌نماید. اما در بعضا موردها دیگر، پباده سازی رابط کاربری اینترنت‌تارنما‌ها ممکن میباشد به سیرتکامل‌ای باشد که متن‌های پیوند‌دار با متن‌های معمولی تفاوت نداشته باشند و به همین خیال و خاطر کلمه ها یا این که کلمات لینک و پیوند‌دار گردیده مشخص و معلوم نباشند. در‌صورتی‌که وب سایت شما اینگونه مشکلی داراست، احتمالاً آن کاغذ از وبسایت شما جریمه گردیده و یا این که شود.

در واقعیت ایدئولوژی گوگل این میباشد که وب سایت شما هرطوری که برای یک موتور کاوش پباده سازی می شود، می بایست صحیح به به عبارتی صورت نیز برای بازدیدکنندگان حقیقی پباده سازی گردیده باشد. به کارگیری از این قبیل تکنیک‌ها گوگل را حساس کرده و ممکن میباشد ربات‌های گوگل تفکر نمایند شما در هم اکنون گمراه کردن یوزرها یا این که خویش ربات‌ها می باشید.

در همین راستا گوگل پیشنهاد می‌نماید که محتوای مطالب وبسایت شما می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که ضعیف‌ترین سیستم‌ها و مرورگرها نیز بتوانند متن‌ها باطن آن را به خیر شناسایی کرده و اکران دهند. به همین خیال، حتی استعمال از اسکریپت‌های غامض مثل اسکریپت‌های JavaScript یا این که CSS نیز با در لحاظ به دست آوردن استانداردهای خاصی پیشنهاد شد‌ه‌است.

لیست تحت برخی از تکنیک‌های شبیه در مورد Hidden Text است که بایستی از ایفا آنان اجتناب کرد:

به کار گیری از متون در پایین عکس‌ها و فولدر‌ها به گونه ای که آن متن چشم نشود
به کارگیری از اسکریپت‌های نهفته‌کننده متن‌ها و یا این که استعمال از استایل‌های مخفی‌سازی در قسمت CSS
تهیه و تنظیم فونت نوشته‌ها در اندازه صفر
مخفی‌سازی لینک و پیوند‌ها به گونه ای که قابل مشاهده نباشند. از جمله پیوند‌دار کردن یک نقطه در یک پارارگراف


در‌صورتی‌که به خیال و خاطر این زمینه جریمه شدیم چه فعالیت کنیم؟

چاره معمولی میباشد. می بایست برای برطرف سازی این اختلال، رنگ متن‌هایی که با پس‌قضیه مطالب هم‌رنگ می باشند را تغییر و تحول دهید. همینطور بایستی دربین کدهای CSS هرگونه استایل یا این که کد مشکوک به‌این قضیه را دیدید برطرف نمایید. حتی در‌صورتی‌که ناچار شدید بایستی پوشه CSS وب سایت خودتان را یک توشه به طور بی نقص نظارت و استایل‌دهی نمائید.

برای برطرف سازی نقص‌ پیوند‌های پنهان نیز، میتوانید در آغاز یک توشه کل متن خویش را هایلایت کرده و از دکمه مرتبط با حذف لینک و پیوند به کارگیری نمائید. آن‌گاه، میتوانید مجدداً مبادرت به لینک و پیوند دادن به لغت ها و کلمات دیگر فرمایید.

پس از اینکه محتوای یک مقاله جریمه گردیده را با این امور به شرایط استاندارد درآوردید، می توانید یک درخواست برای تحلیل گوگل ساخت و ساز فرمائید.



گوگل پنالتی چه می باشد؟



5. به کارگیری از طریق گنجاندن بیشتراز حد عبارات کلیدی یا این که Keyword Stuffing
ما تا قبل از این هم دراین مورد در مقاله ها دیگر مدیروب توضیحات متعددی داده بودیم. نحوه Keyword Stuffing یک طرز در ظاهر معمولی و یک تکنیک بی‌دردسر برای اینترنت‌مسترها میباشد که به یاری آن یک مقاله از تارنما خویش را بیشتر از حد استاندارد به گوگل معرفی نمایند. در‌این طریق خیلی معمولی، در یک متن که روی یک واژه کلیدی خاص مقصود‌گذاری گردیده‌است، اشخاص مبادرت به به کارگیری بیش تر از حد استاندارد از آن واژه کلیدی در آن متن می‌نمایند.

با این عمل شانس چشم شدن آن واژه و کلمه در جمله‌ها و جمله‌ها بیشتر می شود و همین نکته منجر می شود تا در کاغذ نتیجه ها موتورهای کاوش، آن شیت از اینترنت‌وبسایت که با آن کلمه و واژه کلیدی بیش تر از حد پربار شد‌ه‌است، به نتیجه ها بهتری دست پیدا کرده و به همین ترتیب، درجه آن تارنما بهبود پیدا نماید. این تکنیک یکی‌از پراستفاده‌ترین طریق‌های ارتقاء بازدید و جایگاه وب سایت‌ها در یک سری سال اخیر بود. گوگل با بروزرسانی الگوریتم‌های خویش، هم اکنون به راحتی این مبادرت اینترنت‌مسترها را شناسایی کرده و آنها‌را به خیال و خاطر اینگونه کاری جریمه می‌نماید.

در هر حالتی شما می بایست تراکم و چگالی عبارات کلیدی را آیتم دقت قرار دهید. درواقع یک متن بی نقص دربرگیرنده مقدار قابل قبولی از کلیدواژه میباشد. درصورتی که این مقدار از موقعیت استاندارد کمتر باشد، مقاله شما از نگاه بهینه سازی جامع نخواهند بود و در صورتیکه این مقدار بیش تر از حد استاندارد باشد، شما مرتکب تخلف Keyword Stuffing گردیده‌اید.

الگوریتم های گوگل


تجربه کاربری برگه
اینک که گوگل رابطه و کیفیت محتوا را پوشش داده میباشد، درحال حاضر آن‌ها می بایست اپلیکیشن آموزش سئو مطمئن شوند که سایت تجربه کاربری خیر و خوبی داراست. برای سنجش تجربه کاربری گوگل پارامترهای ذیل را در حیث می گیرد:
ریسپانسیو بودن شیت
اکران درست در کلیه مرورگرها
سرعت برگه
امنیت سایت
اینها ممکن میباشد مهمترین کارداران نباشند، البته مطمئناً هنگامی که بقیه کارداران (مانند رابطه و کیفیت) برابر باشند، اهمیت متعددی پیدا می نمایند.

معرفی الگوریتم های گوگل
همانطور که پیش خیس مذکور شناخت با الگوریتم های گوگل اهمیت فراوانی داراست. ما بایستی بدانید چه عمل هایی از نگرش الگوریتم های گوگل بیرون از چهارچوب رسمی تلقی می گردد. عدم استحضار از این زمینه قادر است وبسایت شما‌را با جریمه های مشقت از جانب گوگل مواجه کند. در بین الگوریتم های گوگل مثلا دارای شهرت ترین الگوریتم ها پنگوئن و الگوریتم پاندا می باشند. البته در کنار این موردها شما با الگوریتم های دیگری نظیر مرغ مگس خوار یا این که کبوتر، موش کور و ... مواجه خواهید شد که هرمورد بر روی یک مورد و پارامتر خاص تمرکز کرده و آن را گزینه تحلیل قرار میدهند.
الگوریتم پنگوئن
بین الگوریتم های گوگل، الگوریتم پنگوئن منزلت مهمی داراست. بک پیوند مدام از فاکتور های بسیار اساسی سئو آف پیج بوده که گوگل از آن‌ها برای مرتبه بندی وبسایت ها به کار گیری میکند . این الگوریتم موردها ارزشمندی را در مورد پیوند ها و بک لینک و پیوند ها گزینه آنالیز قرار میدهد. در پیشین با اعتنا به اهمیت لینک و پیوند سازی بخش اعظمی از اشخاص درپی ایجاد کرد بک لینک و پیوند با خیل عظیم البته بی قیمت می رفتند و همین دستور موجب گسترش الگوریتم پنگوئن شد. در بنا شده در دربین الگوریتم های گوگل این الگوریتم وظیفه دارااست کیفیت و درستی لینک و پیوند های آیتم استعمال در وبسایت و پیوند های وارداتی به وب سایت را تحقیق کند.
الگوریتم پاندا
الگوریتم های گوگل هرمورد برای یک مراد و غرض خاص توسعه یافته اند. با اعتنا اهمیت زیاد ساخت محتوا، الگوریتم پاندا نیز با غرض ارزیابی شرایط محتوای وبسایت ساخته شده است. وبسایت هایی که در آن‌ها استعمال از عبارات کلیدی فقط با غرض جلب لحاظ موتور های کاوش صورت گرفته باشد و مطالب بی کیفیت و نسخه برداری گردیده از دیگر تارنما ها را در صفحه ها خویش قرار دهند با جریمه های مشقت از جانب گوگل مواجه میشوند.
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
الگوریتم مرغ مگس خوار از مجال ورودش به دنیای الگوریتم های گوگل تغییرات اکثری داشته میباشد ولی می قدرت آن را تحت عنوان یکی مهم‌ترین و وسیع ترین الگوریتم های گوگل معرفی نمود که متخصصین بهینه سازی برای قرارگیری در برگه اولیه گوگل بایستی با آن آشنا باشند. در واقع این الگوریتم به موتور های کاوش این قابلیت را اعطا کرد تا بتوانند فهم صحت از لغات کلیدی داشته باشند. مورد لغت ها کلیدی در مباحث seo موضوعی اساسی به حساب می آید و در واقع تارنما ها سپرده گذاری فراوانی بر روی تحقیق عبارات کلیدی دارا‌هستند. در واقع الگوریتم مرغ مگس خوار به موتور های کاوش یاری می نمایند تا مراد یوزرها را ادراک کرده و مجاورت ترین حاصل را به آن بر طبق عبارات کلیدی آیتم به کارگیری در وب سایت ها پیدا کرده و به اکران بگذارند.

سئو کلاه سفید و نکات آن


- به وبسایت های دارای اعتبار پیوند دهید
با لینک و پیوند سازی به وبسایت های دارای اعتبار به گوگل قابلیت می دهید که اولیه از همگی اپلیکیشن آموزش سئو قضیه سایت شما‌را خوب فهم کرده و بعد از آن گمان نماید محتوای شما قیمت بالایی دارااست چون به یک وبسایت دارای اعتبار لینک و پیوند ارسال نموده اید. از طرف دیگر لینک و پیوند به تارنما های دارای اعتبار که دارنده مرتبه بالاتری از شما میباشند سبب ساز میگردد اعتبار و جایگاه خویش را رفته رفته ارتقا دهید.

- به کار گیری درست و صحیح از تگ ها و متا تگ ها
در تایپ کردن محتوای وب سایت می بایست به طور استاندارد از تگ h1, h2, h3 , h4 , h5 و تگ h6 استعمال نمائید. وجود این تگ ها به موتور کاوش یاری می نماید تا زمینه ورقه شمارا عالی بفهمد. همواره از یک تگ h1 استعمال نمایید که برای تیتر نوشته‌ی‌علمی استفاه میشود. هر چه به سمت هدینگ های با ایندکس بزرگتر میروید اهمیت و تاثیر انها نادر میشود براین اساس برای تاکید خوب روی محتوای متن خویش از سه تگ نخستین h استفاىه بهینه را ببرید. به غیر از تگ های مذکور ، به کارگیری از متا تگ توضیحات (Meta description tag) با ارتفاع 160 کاراکتر میباشد. همواره عملکرد نمایید یک توضیح بهتر برای این نصیب بنویسید که استفاده کننده با تلاوت آن راغب خواهد شد به تارنما شما وارد خواهد شد. تگ Alt نیز که مرتبط با توضیحات تصاویر میباشد تاثیر بسزایی بر روی بهینه سازی وبسایت شما خواهد داشت . در متن جایگزین تصویرنیز از لغات کلیدی خویش به کارگیری فرمائید.

- آپدیت کردن محتوای قبل
خیر فقط محتوای پر ارزش و جامع بنویسید بلکه محتوای پیشین خویش را نیز آپ تو دیت نمائید. شاید در آن مجال محتوایی ساخت کردید که دارنده نقص های متعددی بوده و یا این که به صورت ضعیف درج شده میباشد. درحال حاضر که علم شما در مورد ساخت‌و‌ساز محتوا فراتر رفته محتوای کهن که قیمت seo دوباره دارا هستند را بیابید و آن‌ها را آپ دیت رسانی نمایید.عالی میباشد آپ دیت رسانی شما چیزی بیشتر از حذف یک عبارت یا این که واژه باشد. در صورتیکه بتوانید یک گزاره نو حذف و یا این که اضافه نمائید بسیار موثر خواهد بود. به عنوان مثال در قدیم نوشته‌علمی ای درباره‌ی تکنیک های seo نوشته اید که درجه چندانی در گوگل نگرفت. با ادراک اینکه این محتوا امروزه هواداران متعددی پیدا نموده است و به شدت بوسیله یوزرها سرچ می‌گردد پس عالی میباشد به سراغ این نوشته‌ی‌علمی رفته و بهینه سازی خویش را مجددا برای آن حیث فرمایید.

چرا سئو برای همه کسب و کارهای ضروری است؟


اینک، هر بیزنس کوچکی که یک متاع را به فروش می‌رساند و یا این که خدمت و خدماتی سئو در مشهد را ارائه می دهد به حضور در دنیای آنلاین نیاز داراست. به دلیل آنکه در دنیای امروزی همگی چیز بر بستر وب به فروش می‌رسد و فروشگاههای آنلاین به‌تدریج مکان فروشگاههای لوکال و محلی را می گیرند. با این درحال حاضر در بعد از ظهر دیجیتال اهمیتی ندارد که دکان و یا این که کمپانی شما در کدام بخش خیابان واقع شد‌ه‌است و یا این که کدام بخش شهر حضور دارید و تمامی چیز به علم فنی و معیار شغل و فعالیتی بستگی داراست که برای چشم شدن در دنیای وب اجرا میدهید.

آماری درباره‌ی خرید بر بستر وب بوسیله گوشی

آماری که گوگل تنها درباره‌ی خرید به وسیله گوشی می‌دهد بسیار جذاب اعتنا میباشد و می‌تواند بسیار دیدنی اعتنا باشد. بدین شکل که 59 درصد از یوزرها تلفن همراه در روز دست‌کم از یک وب سایت تجاری به قصد خرید و به کارگیری از تولیدات و سرویس ها آن‌ها بازدید می نمایند و معدل خرید نسبت به هر تلفن همراه 6 توشه به طور معدل است. یعنی تعداد خریدهایی که در 1‌سال به وسیله تلفن همراه اجرا می‌گردد 6 برابر تعداد گوشیهای هوشمندی میباشد که به صورت کلی دنیا وجود داراست. این آمار قادر است علامت از یک خرید و فروش بلندمرتبه آنلاین در مقیاس جهانی باشد و نو این آمارها تنها بر پایه ی گوشیهای تلفن همراه می شود و خریدهایی که از روش کامپیوتر و لپتاپ و تبلت و … جاری ساختن می‌گردد در لحاظ گرفته نشده اند.

seo چه کمکی به کسب و شغل های کوچک میکند؟
seo می‌تواند سایت شمارا در موتورهای کاوش seo نماید. یعنی از روش seo می توانید در صفحه های اکران جستجوی گوگل و بقیه موتورهای کاوش چشم گردید. موتورهای کاوش دنیایی از دادهها را در خویش مکان می‌دهند و هر تارنما را با دقت کلید کلمه و واژه هایش میسنجند و در حالتی‌که این کلیدواژه ها شبیه چیزی باشند که یوزرها کاوش کرده اند در صفحه های گوگل اکران داده میگردند. میتوان اعلام کرد که بهینه سازی در واقعیت مشتریان را به سمت تارنما شما می کشاند.

یک ابزار موءثر برای ساخت‌و‌ساز محتوا
برای اینکه بیشتر و بیشتر در نتیجه ها جستجوی گوگل چشم گردید و مرتبه ی بهتری کسب فرمائید. سایت شما می بایست در شبکه های عمومی، وبسایتهای دیگر و به وسیله اشخاص متعدد چشم گردد. زیرا الگوریتم گوگل بک لینکهای تارنما را آنالیز میکند و از این شیوه تارنما شمارا بررسی میکند. از طرفی محتوایی که شما ساخت و ساز می‌کنید انتخاب میکند که سایت شما چه گونه در گوگل فراتر برود.

در‌صورتی‌که محتوایی کارکشته ساخت فرمایید که برای اشخاص متعدد و وبسایتها جذاب اعتنا باشد یعنی می توانید به راحتی چشم گردید. به کار گیری از کلیدواژه های پر بازدید و وب لاگ نویسی و … یوزرها را با وب سایت شما سرگرم می نماید و می توانید از این روش آن‌ها را نسبت به خرید در وبسایت ترغیب نمائید. seo به شما مسیری برای ساخت‌و‌ساز محتوا می دهد. اینکه چه موضوعاتی اکنون برای یوزرها اصلی هست. چه گونه این محتوا را به دست مخاطبان برسانید. چه طور محتوا را seo فرمایید و … موضوعاتی می باشند که در منطقه ی seo آنالیز می گردند.

شانسی برای جلو زدن از رقبا
با وجود وسعت دادهها و اطلاعاتی که در وبسایتهای متعدد در مقیاس جهانی وجود دارااست هنوز هم موضوعات بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که محتوای قابل قبولی برای آنان ساخت و ساز نشده میباشد و در شرایطی‌که بتوانید این محتوا را برای یوزرها تامین فرمائید می توانید به آسانی جایگاهِ خویش را فراتر ببرید و از رقبای خویش جلو بزنید.

تامین محتوا و روشها و ترفندهای مختلف و بقیه محتوای کاربردی به تارنما شما اعتبار و متکی بودن می بخشد و منجر می شود یوزرها با وب سایت شما مشغول شوند و Interaction (تعامل) و Engagement (تاثیرگذاری) مورد نیاز را برای جذب مخاطبان ساخت‌و‌ساز میکند. یوزرها اکثر زمان ها تایم ها در موتورهای کاوش در‌پی حل ایرادات خویش می باشند و در صورتیکه شما بتوانید ایرادات آن‌ها را حل نمائید یعنی خویش و سایت خویش را نیز از این طرز فراتر برده اید.

نرخ رجوع و برگشت سرمایه بالا
بهینه سازی نرخ برگشت سرمایه ی بالایی دارااست و نسبتاً یکی ارزانترین روشها برای تبلیغات و چشم شدن در بستر وب میباشد. با این هم اکنون بایستی بدانید که بهینه سازی یک پروسه زمانبر زمان میباشد و اثرگذاری آن در گذر مجال معین می شود و شما می بایست پاره ای شکیبا باشید و با آحاد قوا بر روی بهینه سازی تمرکز نمائید.

گزینش کلید واژهها و تاکتیکهای نادرست قادر است مجال و سرمایهای که برای این شغل می گذارید را نابود نماید و بایستی با تخصص و علم فنی وارد این منطقه گردید و می‌توانید در اولِ عمل از رقبای قادر خویش ایده بگیرید و آن گاه ایدههای خویش را پیاده نمایید. هر چقدر منابع آپ دیت و مقاله‌ها روز را مطالعه نمائید و الگوریتمهای موتورهای کاوش را تحلیل فرمایید راحتتر می‌توانید خویش را در‌این مسیر جلو ببرید.

سئو و تکنیک های آن


در بالای این نصیب غربال های مختلفی وجود داراست. ‘Missing’ کلماتی را نشانه می‌دهد اپلیکیشن آموزش سئو که رقبا، برخلاف شما، در آنان جایگاه گرفته اند. در حالی که “untapped” کلماتی میباشد که دستکم یکی‌از دامنه ها در آن مرتبه دارااست. عالی میباشد درین قسمت حاصل را بر حسب وسعت کاوش یا این که رنج واژه کلیدی، بنابر دامین آتوریتی تارنما خویش، غربال نمائید. در حالتی‌که دامنه شما اخیرا رویه افتاده میباشد، عالی میباشد لغت ها کلیدی با رنج نادر را گزینش نمایید.

شما باید از این لغت ها برای تقویت استراتژی خویش استعمال نمایید تا بتوانید محتوایی ساخت نمایید که در جاهایی که تا به درحال حاضر رقبا از آن ورودی می گرفتند و شما از آن غافل بودید بتوانید سهمی اخذ فرمائید.

از آوردن یکجا و متراکم لغت ها کلیدی به ­شدت بپرهیزید چون در جدیدترین تکنیک­های seo جایی ندارد و با دقت به الگوریتم های نو گوگل، در seo تارنما اثر منفی داراست.

9- Digital PR = بک پیوند های کیفیت خوب
یکی‌از دیگر از تکنیک های بهینه سازی تصاحب کردن بک لینک و پیوند های با کیفیت میباشد. یکی اصلی ترین بحران های بهینه سازی طرز اخذ بک لینک و پیوند های کیفیت عالی میباشد. بک پیوند ها جزء ۳ فاکتور اساسی درجه گیری گوگل میباشد و با اینکه استراتژی های پیوند بیلدینگ متفاوتی وجود دارااست البته اجرای آن مدام بی آلایش وجود ندارد.

گوگل به صراحت در رابطه لینک و پیوند سازی اعلام کرده که: ” شایسته ترین طرز ترغیب دیگر وب سایت ها به ارسال کردن لینک و پیوند های دارای ارتباط، حاذق و کیفیت خوب به تارنما شما، دربرگیرنده ایجاد محتوای یکتا (unique) و دارای ربط میباشد که باعث به ارتقاء بازدید طبیعی شما شود. ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا باعث به اخذ جایزه (ارتقاء جایگاه) گردد. هرچه محتوا شما مفیدتر واقع خواهد شد، یوزرها بیشتری به سمت آن جذب خواهند شد و رغبت بیشتری برای لینک و پیوند دادن به آن نشانه خواهند بخشید.”

و یکی‌از راه حل های مطلوب برای اخذ پیوند قادر برای یک محتوا بهتر به کارگیری از Digital PR است. همواره فرض نمائید محتوایی را ساخت‌و‌ساز و منتشر می‌کنید که خبر نامه نگاران و ناشران میخواهند از آن باطن مقاله‌ها خویش به کارگیری نمایند و به آن ها لینک و پیوند دهند. محتوایی مانند:

اینفوگرافیک ها
مطالعات و مقاله‌ها علمی آپ تو دیت
آمار ها و نظرها کارشناسی
بطور خلاصه، ما یحتاج میباشد به مانند یک دارای تخصص رابطه ها همگانی تفکر کرده و به مانند یک دارای تخصص بهینه سازی فعالیت فرمائید. این طریق مشتمل بر ارائه محتوا تبلیغاتی بواسطه کانال ها یا این که سایت های خبری (رپورتاژ-اطلاع رسانی) وجود ندارد بلکه مقصود، اخذ لینک و پیوند بواسطه محتوا کیفیت بالا ناشی از یک استراتژی ارتباطات قادر میباشد. مزیت در اینجا این میباشد که یک زمینه نوین و جالب میتواند پیوند های متعددی را از وب سایت هایی که مشتری های احتمالی شما حضور دارا هستند اخذ نماید.

Digital PR مشمول مزیت هایی بالاتر از ایجاد کرد یکسری پیوند بی آلایش می‌شوند، که برای مثال آن‌ها می شود به مفاد ذیل اشاره نمود:

تولید ترافیک دارای ربط
ساخت‌و‌ساز زد خورد در شبکه های مردمی
ارتقا اعتبار مارک
تولید رابطه میان مارک و مخاطبی که با آنان منافع مشترک دارید

سایت خود را به صورت طبیعی به صفحه اول برسانیم


همواره خوب میباشد از فاکتور های مرتبه بندی بهینه سازی که از جانب موتور های کاوش گزینش میشوند، اپلیکیشن آموزش سئو دوراندیشی داشته باشیم. اعتنا داشته باشید که شما میتوانید با پرداخت مبلغ های رقم خورده از طرف موتور های کاوش، خویش را به کاغذ ی اولیه برسانید. این‌راه دارنده دو خلل مهم میباشد. اولا اینکه برای تجارت های کوچک مقرون به صرفه وجود ندارد و مخصوصا برای عزیزانی که در کشور ایران کار می نمایند، هزینه ی بالایی پیرو دارااست (به جهت ارزش بالای ارز های رایج). گونه های دوم این راه، به یاد ماندنی نبودن آن میباشد. هر فرصت که پرداخت های شما متوقف گردد، تارنما شما از برگه ی اولیه برداشته شود. به این ترتیب همواره تلاش فرمایید از روش ی ارگانیک بهینه سازی منفعت ببرید. این‌راه مشتمل بر فاکتور هایی میباشد که عبارتند از:

کیفیت و دارای ارتباط بودن محتوای جانور در شیت شما
کیفیت و تعداد پیوند های ورودی به وب سایت
سرعت بالا وارد شدن صفحه ها
اکران درست صفحه های در تلفن همراه گوشی یا این که به عبارتی خصوصیت Mobile Friendly
عبارات کلیدی و محتوای کاغذ
اعتبار و جواز اسم دامنه
امنیت برگه
راهبرد URL
Metadata
متخصصان دیجی ویت با سود بردن از کادری زبده و دارای تخصص، در کل فرآیند ساخت وب سایت و کارها مرتبط با بهینه سازی و سئو تارنما در کنار شما حضور خواهد داشت. همینطور دیجی ویت بوسیله متخصصان خویش توانسته مطالب مفیدی را درباره‌ی seo برای شما فراهم نماید. جهت مطالعه ی این مطالب، میتوانید به وب لاگ دیجی ویت که نشانی آن مراجعه‌کنید و داده ها فردی خویش را دراین مورد بالا ببرید.

اعتنا داشته باشید که seo و طراحی وب سایت، امری تخصصی میباشد و نباید آن را به دست اشخاص نادر اگاهی و بی کفایت سپرد. یک وبسایت کیفیت خوب که در ورقه ی نخستین گوگل قرار داشته باشد، می‌تواند عاقبت تجارت شمارا تغییر‌و تحول دهد و رویش شما‌را چندین برابر نماید.

برد کرامب و تاثیر ان بر سئو


بردکرامب ها تجربه کاربری (UX) را افزایش می‌دهند.
با استعمال از بردکرامب وقتی که شما میخواهید به یک کدام از صفحه ها پیشین بازگردید، اپلیکیشن آموزش سئو نیازی وجود ندارد به کاغذ‌ی اساسی مراجعه کرده و از نخستین در ادامه کاغذ‌ی گزینه نظرتان بگردید و میتوانید به یاری پیوند‌های جان دار در Breadcrumb، به ورقه متبوع خویش دست یابید. این دستور از گم شدن یوزرها در وب سایت و کلیک بر روی دکمه Backe (رجوع به گذشته) دوری می نماید و یوزرها شم راحتی بیشتری را تجربه می نمایند.

استعمال از بردکرامب ، مقام سایت را در سکو بندی موتورهای کاوش افزایش میدهد.
مقصود از seo در واقع جلب رضایت یوزرها میباشد. در حالتی که که وبسایت شما نقشه ی قابل قبولی نداشته باشد، بردکرامب سبب می گردد که ربات های گوگل ریلکس خیس بتوانند ساختار وبسایت شما‌را شناسایی نموده و تشخیص دهند. همینطور به جهت اینکه با امداد بردکرامب ساختار صفحه ها بی آلایش خیس قابل تشخیص میباشد سرعت اکران نتیجه ها نیز افزایش می می بایست.

استعمال از بردکرامب، سبب ساز کاهش نرخ پریدن (Bounce Rate) یوزرها از وب سایت می گردد.
وقتی که یوزرها از روش موتورهای کاوش وارد ورقه ای ازسایت شما شوند، با مشاهده بردکرامب و توصیه های جایگزین مانند برگه ی اساسی، ممکن میباشد دربین صفحه ها جابه جا شوند و همین فرمان سبب ساز می‌شود که بیشتر در وب سایت بمانند و فرصت بیشتری را صرف کنند، در فیض نرخ پریدن کاهش پیدا کرده و فرصت ماندگاری یوزرها در تارنما ارتقاء می‌یابد.

بردکرامب سبب ارتقاء نرخ کلیک (CTR) می‌شود.
بردکرامب ها می توانند منجر راحتی بیشتر در یوزرها موبایلی شوند. بهتر میباشد بدانید گاها وبسایت هایی که در ساختار خویش از بردکرامب به کارگیری میکنند، در صفحه های کاوش گوگل به شکلی مختلف آرم داده گردیده و لینک و پیوند های پیش از ورقه متبوع در تارنما نیز به یوزرها نشان داده میشود.همین دستور می تواند منجر ارتقا نرخ کلیک (CTR) خواهد شد.

بردکرامب به پیوند سازی داخلی در تارنما یاری می نماید.
یکی تاثیرات بردکرامب بر روی بهینه سازی، لینک و پیوند سازی داخلی میباشد. امروزه پیوند سازی داخلی امری بسیار اصلی میباشد و تا حد متعددی به بهبود seo تارنما ها یاری می نماید. بردکرامب به جهت ساختار لینک و پیوند مانند خویش، سبب ساخت لینک و پیوند های داخلی به صفحه ها متفاوت وب سایت می‌شود.

با استعمال از این ساختار، یک لینک و پیوند سازی زنجیره ای داخلی در وب سایت ساخت و ساز میشود و همین لینک و پیوند سازی پشت سرهم سبب ساز بهبود روند ایندکس وبسایت شما بوسیله ربات های خزنده گوگل گردد.

11 گام ساده برای برندسازی موفق


مارک چه می باشد؟
مارک، فهم کلی مشتری از کسب‌وکار شما میباشد. جف بزوز، موسس آمازون تعریف‌و‌تمجید بهتری از اپلیکیشن آموزش سئو مارک دارااست «مارک شما به عبارتی حرفی میباشد که عموم پشت سرتان می زنند». مارک شما آوازه شما میباشد! در بازار امروز، یک مارک غالب بایستی در کلیه پلتفرم‌ها ازجمله اطراف دکان یا این که کمپانی، تضمین‌طومار کتبی، آیات و آرم‌ها، بسته‌بندی‌ها، اینترنت‌وبسایت و تبلیغات آنلاین، ساخت و ساز محتوا، فروش و سرویس ها مشتریان، روشی اثبات برای رابطه با مشتری و خلق و خوی تجربه برای وی داشته باشد.

هنوز هم فکر‌می‌کنید‌ برندسازی بی آلایش میباشد؟ واقعیت این میباشد که برندسازی یک‌شبه یا این که در پهنا یک سری ماه حادثه نمی‌افتد. ساخت‌و‌ساز مارک یک روند میباشد؛ ولی سعی‌ مداوم شما سبب ساز ساخت و ساز ارتباط ها بلندمدت با مشتریان می شود. این ارتباط بلندمدت ارتقا مستمر فروش، به چنگ آوردن پروژه‌‌های بیشتر، تبلیغات دهن‌به‌د‌هان مشتریان فعلی و معرفی مشتریان نو به وسیله آن ها و حمایت عموم از تولیدات و سرویس ها‌تان را به یاور داراست.



برندسازی چه چیزی است؟
تعریف و تمجید برندسازی یا این که برندینگ دانایی دادن در رابطه کسب‌وکارتان با به کار گیری از استراتژی‌ها و کمپین‌های بازاریابی و اخلاق و رفتار تصویری اختصاصی و استوار در بازار میباشد. تاثیر مثبت + پر رنگ شدن = توفیق مارک

برای پررنگ کردن برندتان در سال 2021 می توانید از اصول متفاوت بازاریابی دیجیتال مثل اثرگذاری بر تجربه مخاطب (از جمله در اینترنت‌تارنما‌تان)، بهینه سازی و بازاریابی محتوا، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات مبلغی فایده ببرید.

همگی این شبکه‌ها در کنار یکدیگر برای تولید دور اندیشی در رابطه مارک و رویش مارک بسیار اساسی میباشند که بیشتر در رابطه‌شان توضیح خواهم اعطا کرد.

درین نوشته‌علمی مسیر برندسازی را به لهجه معمولی شرح می دهیم تا مشتریان دارای تعهد بیشتری را به مارک کاری یا این که مارک فردی تان جذب فرمائید.



چطور برندی بسازید که عموم عاشقش باشند
1. غرض برندتان را معین نمایید
هر مارک موفقی یک غرض والا دارااست، شما هم بایستی اینگونه هدفی داشته باشید. مقصود شما به عبارتی چیزی میباشد که هنگامی صبح از خواب بیدار میشوید، دوست دارید با تولید ها و سرویس ها خویش برای عموم جاری ساختن دهید.

هنگام گزینش مقصود مارک بایستی به چهار پرسش تحت جواب دهید:

ادله وجودی‌تان چه میباشد؟
چه چیز شمارا از دیگرافراد متمایز می‌نماید؟
چه مشکلاتی را حل می کنید؟
چرا عموم بایستی به شما اهمیت دهند؟
با جواب بدین پرسش‌ها میتوانید برندتان را شالوده‌ریزی کرده و شعار، لحن، پیام، ماجرا و جلوه‌های تصویری آن را معین فرمائید. مطالعات نشانه میدهد که ترازو نو 50 درصد مصرف‌کنندگان جهان برای خرید از یک مارک، بها‌ها و معیار اثرگذاری آن مارک میباشد. پس بسیار تحقیق فرمایید و حقایق ظریفی که برندتان را از دیگرافراد متمایز می‌نماید، پیدا فرمایید.

سایمون سینک دارای تخصص رهبری، مدلی به ‌اسم «دایره طلایی» ارائه کرده که به‌وسیله آن میتوانید غرض مهم کسب‌وکار یا این که معاش‌تان را مشخص و معلوم فرمائید. این سبک از سه دایره متحدالمرکز ساخته شده که دایره بیرونی «چه»، دایره میانی «چطور» و دایره درونی «چرا» میباشد.

چه: تولید ها و خدماتی میباشد که به مشتریان ارائه می‌دهید.
چطور: مواقعی میباشد که شمارا از رقبا متمایز می‌نماید.
چرا: ادله عشق‌تان به‌این فعالیت و ادله وجودی‌تان میباشد.

سئو (SEO) مخفف چیست؟


seo (بهینه سازی) مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد. ولی معنای حقیقی و واقعی این اپلیکیشن آموزش سئو عبارت چه است؟ و seo نیازمند چه اقداماتیست؟ به صورت خلاصه بهینه سازی بر روی ارتقاء سکو وبسایت و کسب ترافیک ارگانیک از حاصل کاوش متمرکز میباشد. خواسته ما از ارگانیک، کسب جایگاه در حاصل کاوش فارغ از پرداخت پول به موتورهای کاوش میباشد.


چهت نیل به هدف ها فوق الذکر در بهینه سازی استراتژی های متفاوتی وجود دارا هستند که بعضی نسبت به مابقی موثرتر می‌باشند. برای مثال این طریق ها می شود به ایجاد محتوا برای عبارات کلیدی مربوط به حوزه تجارت شما تا عمل عظیم در شبکه‌های‌اجتماعی اشاره نمود. شیوه ها و استراتژی های seo دائما در حالا تغییر تحول میباشند، به دلیل آنکه موتورهای کاوش نیز دائما الگوریتم های خویش را بروزرسانی می نمایند.

seo فقط وقتی اثرگذار خواهد بود که استراتژی های آیتم به کارگیری نیز صحیح گزینش گردیده باشند و به خیر نیز اعمال شوند. براین اساس برای توفیق در seo هر اینترنت سایتی، یک استراتژیست seo می بایست وجود داشته باشد که استارت به تحلیل وبسایت و نظارت نتیجه ها نتیجه ها از آن نماید. برای آنکه به فهم بهتری از seo برسید درپی به تحلیل بعضا از مهم ترین نکات کلیدی در حوزه seo پرداخته ایم.

مقدمات seo
حالا که می‌دانید seo مخفف چه می باشد، مهیا اید که از دنیای بهینه سازی چیزهای بیشتری حافظه بگیرید. با اینکه seo قضیه بغرنج ایست، البته seo در وضعیت کلی مشمول بی غایت استراتژی و تاکتیک میباشد که موجب بیشتر چشم شدن سایت و ارتقاء ترافیک آن می شود. از جهات بخش اعظمی بهینه سازی یک تاکتیک بازاریابیست و از این نظر، تاکتیک محبوبی نیز نسبت به بقیه سایرین به حساب آورده می شود. موسسات همواره در اکنون بروزرسانی تاکتیک های خویش در بازاریابی بوده تا توان رقابت با رقبای خویش را داشته باشند.

در اینجا مورد نیاز می بینیم که اعتنا شما‌را به آمارهای ذیل جلب کنیم (برگرفته از تارنما Internetlivestats):

بیش تر از 40% جمعیت دنیا از وب استعمال می نمایند
40.000 عبارت در ثانیه در موتورهای کاوش سرچ می‌شوند
فیسبوک دارنده 1.7 میلیون استفاده کننده فعال میباشد (شبکه‌های‌اجتماعی یک کدام از پارامترهای کلیدی در seo محسوب میگردند)
1.13 میلیارد مخاطب روزمره در فیسبوک وارد میشوند
توییتر دارنده 1.3 میلیارد حساب نام نویسی شد‌ه‌است
120 میلیون استفاده کننده ماهانه از توییتر استعمال می نمایند (500 میلیون مخاطب سوای داخل شدن از آن به کارگیری می نمایند)
100 میلیون مخاطب روزمره در توییتر وارد اکانت کاربری خویش می‌شوند
همانگونه که مشاهده میکنید به کارگیری از وب و شبکه های مردمی روزمره در درحال حاضر ارتقاء میباشد. با در حیث داشتن این زمینه متوجه میشویم که حضور آنلاین برای هر کسب و کاری امری ضروری میباشد. این فرمان فقط به جهت ارتقاء ترافیک وبسایت وجود ندارد. توجه داشته باشید که رقبای شما هر روز بر عمل های خویش در وب میافزایند و سوای اعتنا بدین موضوع، بیزنس شما آینده ای نخواهد داشت.

سوای اتلاف وقت، پیرو نگاهی به استراتژی های کلیدی بهینه سازی برای عده ای که جدید با بهینه سازی آشنا گردیده اند میپردازیم.

استراتژی ها و تاکتیک های کلیدی بهینه سازی
همچون هر شکلی از دیجیتال مارکتینگ، تاکتیک های متفاوتی برای ارتقا چشم شدن و نرخ تبدیل در بهینه سازی وجود دارااست. در بازاریابی به صورت بهینه سازی، همگی چیز در باب ترافیک وبسایت و تبدیل این ترافیک به مشتری میباشد. برای کسب ترافیک و ارتقا آن گام های اول ای در بهینه سازی وجود دارا هستند:

محتوای کیفیت خوب: مقصود موتورهای کاوش ارائه نتایجی با بالاترین کیفیت، متناسب با درخواست یوزرها میباشد. در اینجا وجود محتوای با کیفیتی که متناسب با لغات کلیدی ساخت و ساز گردیده اند، امری ضروریست. مراد از لغت ها کلیدی، عباراتی میباشند که بوسیله یوزرها مقصود شما در گوگل، بینگ و … کاوش می گردند. پس ار تعیین کلمه و واژه کلیدی و ساخت و ساز محتوا برای آن، نوبت به seo برگه دربرگیرنده آن محتوا می‌رسد. برای اجرا این عمل شما میتوانید به تغییراتی در تیتر برگه، متا دیسکریپشن، متن جایگزین تصاویر و محتواهای دیرین برای درج کلمه ها کلیدی در آنان بپردازید.
لینک و پیوند ها: اعتبار تارنما بر روی مرتبه آن در حاصل کاوش تاثیر گذار میباشد. از لحاظ موتورهای کاوش هر چه تعداد وبسایت های معتبری که به شما لینک و پیوند داده باشند بیشتر باشد، اعتبار وبسایت هم بیشتر خواهد بود. این لینک و پیوند ها که زیر اسم بک لینک و پیوند نیز شناخته می‌شوند به وسیله منش های متنوعی اخذ می‌شوند. البته باید در‌این عمل مراقب باشید، به این دلیل که کسب بک پیوند ها به شیوه های اشتباه میتواند موجب پنالتی شدن سایت از طرف موتورهای کاوش شود. از نظر موتورهای کاوش دادن پیوند از اینترنت سایتی دیگر به وبسایت شما به منزله پذیرش محتوای تارنما شما از طرف آن تارنما میباشد. با اینکه مضمون‌ بسیار بی آلایش میباشد، البته استعمال از طریق های منسوخ گردیده در کسب بک پیوند قادر است به جریمه شدن تارنما و حذف آن از حاصل کاوش ختم خواهد شد. در هنگام کسب بک لینک و پیوند اعتنا داشته باشید که نحوه شما در راستای مشابه سازی و فریب موتورهای کاوش نباشد.

قیمت سئو سایت چگونه تعیین میشود؟


بها بهینه سازی تارنما و هزینه ای که بابت بهینه سازی وبسایت خویش و وصال به رده نخستین اپلیکیشن آموزش سئو گوگل پرداخت می‌کنید ، در مقابل هزینه ای که از ارتقاء فروش خویش کسب خواهید کرد ناچیز خواهد بود. شما با پرداخت هزینه ای در اولِ فعالیت آینده کاری و درآمدی خویش را ضمانت می‌کنید. ولی اینکه ارزش seo وبسایت بر چه مهم انتخاب میشود را پیرو برای شما تیتر خواهم کرد . بها بهینه سازی تارنما مبنی بر کارداران تحت گزینش میشود:

گزینش ترازو رقابت بر رمز واژه و کلمه کلیدی
نظارت رقبا
هزینه تبلیغات گوناگون وب سایت
برای بیشتر متوجه شدن شما هر کدام از مفاد را به طور کامل توضیح می‌دهم:

گزینش واحد سنجش رقابت بر رمز کلمه و واژه کلیدی

گزینش واژه کلیدی از روش قابل انعطاف افزاری با اسم کیورد پلنر شکل می‌گیرد که بهینه سازی مار در اولِ هرچیزی می بایست کلمه و واژه کلیدی متبوع شما‌را در‌این اپ تحقیق کند تا متوجه گردد واحد سنجش کاوش این واژه و رقابت با بقیه رقبا چه معیار میباشد .
ممکن میباشد شما واژه کلیدی که در ذهن دارید ابدا رقابت بالایی نداشته باشد دراین‌صورت شغل معمولی خیس خواهد بود و سریعتر به فیض مناسب می سید . البته ممکن میباشد کلمه و واژه مالامال رقابتی را گزینش نمائید که همین باعث پرداخت مخارج دیگری شود .هزینه هایی مانند ارسال رپورتاژ ، تبلیغ در گوگل .
که هریک هزینه مستقل ای خواهد داشت و سوای اجرا آن‌ها نمیتوانید به ورقه نخستین برسید
بنابر توضیحات داده گردیده متوجه میشویم که او‌لین گام ، گزینش واژه و کلمه کلیدی مطلوب و چک ترازو رقابت و گزینش مجال حدودی چهت نیل به برگه اولیه میباشد. درپی واحد سنجش هزینه ای که بایستی برای رپورتاژ و تبلیغ در گوگل پرداخت میکند را با شما مطرح کرده واگر میل داشتید ایفا دهد

بررسی رقبا

چک رقبا و واحد سنجش فعالیتشان و روندی که برای اداره سایتشان دارا هستند قادر است به seo عمل یاری دهد تا بها قابل قبولی برای بهینه سازی کردن وبسایت در حیث بگیرد .

هزینه تبلیغات گوناگون تارنما

گهگاه آنقدر واحد سنجش رقابت بالاست که فقط با بک پیوند دریافت کردن نمیتوان مرتبه تارنما را ارتقا بخشید بلکه بایستی از رئش های دیگری مانند رپورتاژ و تبلیغ در گوگل نیز به کار گرفت. مزایای رپورتاز این میباشد که مدام تبلیغ شما در تارنما متبوع باقی خواهند ماند و پیوند فالو به وب سایت شما می‌دهند و هرچقدر ترازو بازدید و به کار گیری از این پیوند رپورتاز بیشتر باشد ، در تغییر تحول مقام تارنما اثرگذار خیس خواهد بود. ولی تبلیغ در گوگل مستلزم هزینه به دلار میباشد که‌این گزینه نیز می‌تواند بازدید سیات شمارا ارتقاء دهد
ارزش سرویس ها seo متعلق به بخش اعظمی از دست اندرکاران به عنوان مثال کیفیت فعالیت ، کشوری که عمل جستجوگرها در آن انجام یافته میباشد ، حجم و عمق عمل صورت گرفته ، تجربه seo و رقابت پذیری در مقوله ای که یک خریدار بهینه سازی در آن پیدا می نماید ، است. . اینها و همینطور بقیه فاکتورها نرخ‌گذاری آخری کمپین بهینه سازی را گزینش می نمایند. اعتنا بدین نکته دارای اهمیت میباشد که نسبتاًً مانند بقیه موردها ، آنچه را میپردازید پرداخت میکنید. با این اکنون ، نرخ‌گذاری بالا مدام نشانه دهنده سرویس ها با کیفیت خوب وجود ندارد. ولی در عین هم اکنون ، ارزش تحت به‌تدریج با نتایجی یار و همدم میباشد که به وسیله مشتریان بهینه سازی چیره تلقی میگردد.