آرشیو اسفند ماه 1400

اپليكيشن آموزش سئو

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مهم ترین نکاتی که در تولید محتوا وجود دارد


ولی خیلی مواقع ممکن میباشد محتوایی که قرار میباشد منتشر گردد، توضیحات بیشتری نیاز اپلیکیشن آموزش سئو داشته باشد. به عنوان مثال اینکه مسلما با این نوشته‌ی‌علمی با فلان تیم استوری در اینستاگرام منتشر گردیده و در انتهای استوری‌ها، مخاطبان را به خواندنش دعوت نمائید.

_هدف محتوا
در آینده و بعداز کسب داده ها بیشتر درباره‌ی استراتژی محتوا، بیشتر در باب هدف ها محتوا حافظه میگیرید. البته به صورت خلاصه سفارش می کنم برای هر محتوا غرض را معلوم فرمائید. این هدف ها مشتمل بر یک یا این که چندین تا از این مفاد میباشد:

درایت از مارک،
اعتمادسازی،
ارتقاء تعامل،
ارتقاء مخاطبان و ارتقا ترافیک وبسایت،
فروش بدون واسطه،
و...
_ kpi
چنانچه می خواهید یه خرده ماهر‌خیس عمل فرمایید، می توانید تعدادی kpi هم برای هر محتوا بنویسید. به گویش بی آلایش یعنی یک‌سری شاخصه که پس از نشر محتوا به امداد‌شان بتوانید توفیق آن را آنالیز فرمائید.

برای مثال برای استوری، تعداد بازدید و استوری شدن در پیج دیگرافراد.
برای پست، تعداد لایک و کامنت و اشتراک‌گذاری. (با دقت به محتوای خویش پست و هدفش)
یا این که به عنوان مثال تعداد کامنت برای محتوای وب سایت.
اینها چیزهایی میباشند که با چک‌شان متوجه می شوید محتوای‌تان چقدر بهتر بوده.

_ تاریخ ظریف تکثیر
مهمترین مسئله این میباشد که برای هر محتوا تاریخ ظریف تکثیر را مشخص و معلوم کرده و آن را در شیت بنویسید. خوب میباشد به ترتیب محتواها را بر پایه ی مجال نشر، پی در پی قرار بدهید.

_ شرایط فعلی
در انتها خوب میباشد در بخشی هم بنویسید که هر محتوا اکنون چه وضعیتی داراست؟ منتشر گردیده؟ تشکیل‌شده و چشم به راه نشر میباشد؟ در اکنون ایجاد کرد میباشد؟

3_ تقسیم وظایف


خب، هم اکنون که ابزار متبوع را برای تشکیل داد روزنگار محتوا گزینش کردید و قسمت‌هایش را ساختید، نوبت به تقسیم وظایف فی مابین مجموعه میرسد. چه خودتان قرار میباشد به تنهایی محتوا را مدیر نمایید و چه اینکه در یک گروه 10 نفره باشید، در هر حالا این وظایف وجود داراست که می بایست برای‌شان تصور کنید:

_ مدیر محتوا و روزنگار
نخستین از همگی معین نمائید که چه کسی روزنگار محتوا را بروز کرده و همچنین روی فرایند ایجاد محتوا در رسانه‌ها آنالیز نماید؟ اساسا در کسب و شغل های اینترنتی، این وظیفه مدیریت محتواست.

داشتن نقشه سایت


آیتم بعدی که برای ایندکس شدن سریع صفحه ها وب سایت شما خیلی مفید میباشد به کارگیری اپلیکیشن آموزش سئو از نقشه سایته .خب شاید پرسش پیش بیاد که نقشه وبسایت چیه ؟ و چطوری میشه اون رو صحیح کرد ؟

اینجانب تمامی این مفاد رو در مقاله‌ها دیگه به طور بی نقص بهتون توضیح می‌دهم ، ولی در صورتی‌که بخوام خیلی خلاصه بگم ، نقشه تارنما یعنی یک جایی که همگی ساختار تارنما شما ، گروه بندی هاتون و مطالب تمامی در یک فایلی برای دسترس ریلکس گوگل گردآوری گردیده باشه .



در شرایطی‌که می‌خواهید بفهمید که وبسایت شما Sitemap داره یا این که خیر میتونید در انتهای نشانی سایتتون بدین شکل مبادرت فرمایید :

yourdomain.com/sitemap.xml

خب در‌حالتی که تارنما شما sitemap داشته باشه که برگه ای به صورت تحت یا این که مشابه اون مواجه میشید ، ولی در صورتی نقشه وب سایت نداشت چه کنیم ؟

طرز تشکیل داد نقشه وبسایت
در صورتیکه تارنما شما وردپرس می‌باشد بعداز نصب yoast بهینه سازی خویش به خویش نقشه وبسایت براتون ساخت و ساز می‌گردد . ولی در صورتی وبسایت شما کد نویسی می باشد ، می تونید طرز های طراحی وب مپ رو در گوگل کاوش نمائید و اون رو مسلما برای سایتتون تولید نمائید .

به کارگیری درست از robots.txt
اولیه از کلیه مطمئن گردید که وب سایت شما این پوشه را دارااست و در صورتی‌که ندارید قطعا سریعا به ساخت این فولدر مبادرت نمائید. که دقیقا مثل اون شیوه نقشه وب سایت می تونید در انتهای سایتتون robots.txt رو وارد نمایید و در‌حالتی که برگه ای برای شما گشوده شد یعنی شما این پوشه رو دارید .



خب یعنی چی استعمال درست از این پوشه ، مشاهده کنید ، این فولدر مجموعاَ به همگی ربات هایی که وارد وب سایت ما میشوند اذن دسترسی می‌دهد . از جمله شما می تونید به برخی از ربات های وب سایت دیگه اذن دسترسی به تارنما خودتون رو ندهید .

همینطور می تونید به ربات های وبسایت گوگل هم دسترسی اینکار رو ندهید ، برای همین میگم استعمال درست ، زیرا ممکن میباشد شما ناآگاهانه دسترسی ربات های گوگل را به وبسایت خودتون بسته باشید . پس بهتره یک توشه دیگه به‌این فولدر نگاهی بیندازید.

اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های‌اجتماعی و سوشیال بوکمارک ها
این گزینه یکی‌از جالب ترین کارهاست که در یادگرفتن ایندکس کردن سریع صفحه های تارنما در گوگل به آن میپردازیم ، چرا ؟؟ زیرا هم یک نوع سرگرمی به اکانت میاد هم بازدید براتون به هم پا داره و هم سبب ساز میشه گوگل سریع خیس کاغذ شما رو ایندکس کنه .

در شرایطی‌که بخوام انگیزه این عمل رو براتون توضیح بدم ، این میباشد که ، تارنما های کانال های سوشیال معمولا دوستداشتنی ترین تارنما ها نزد گوگل می‌باشند ، که ربات های گوگل رو خوش عادت کردن ، زیرا هر روز آپ دیت و بروز رسانی و ایجاد محتوا درین وبسایت ها شکل میگیره .

برای همین گوگل همیشه و هر لحظه به‌این وب سایت های راز میزند تا در‌حالتی که محتوای جدیدی رو قرار داده باشند ، اون رو ایندکس کنه . درحال حاضر در‌صورتی‌که ما لینک و پیوند مقاله خودمون رو با اشتراک گذاری درین وبسایت ها قرار داده باشیم ، اتفاقی که می افتد ، گوگل بعداز راز زدن به‌این وبسایت ها .پیوند وب سایت ما رو هم میبیند و سبب ساز ایندکس کردن کاغذ وب سایت ما می توان به همین راحتی .

در کنار این آیتم ، عمل کردن درین وب سایت ها و لینک و پیوند تصاحب کردن از آنان هم نوعی بک لینک و پیوند به حساب میآید و هم سبب ساز اعتبار بیشتر تارنما ما می گردد . پس این وب سایت ها رو پایین هر قوانینی از دست ندهید .

حجم جستجوی کلمات کلیدی


هرچه وسعت جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت کلیدی، بیشتر باشد، معمولاً عملکرد اپلیکیشن آموزش سئو بیشتری برای خریداری کردن رنکینگ یا این که درجه فراتر نیاز میباشد. اینکار را رنج واژه و کلمه کلیدی می‌گویند. برندهای تعالی اکثر وقت ها 10 فیض اولیه از نتیجه ها لغات کلیدی با وسعت بالا را به خویش تخصیص می دهند. براین اساس، در‌صورتی‌که با کلمه ها کلیدی روتین با وسعت بالا و شبیه با وب سایت های دیگر آغاز بکار نمائید، رقابت برای کسب سکو خوب ممکن میباشد ماهها و یا این که شاید سالها ارتفاع بکشد.

بطور معمولی، هرچه وسعت کاوش فراتر باشد، رقابت و کوشش بیشتری برای توفیق در کسب سکو بندی ارگانیک ما یحتاج میباشد. از طرفی، در حالتی‌که وسعت جستجوی عبارت کلیدی بسیار ذیل باشد، ممکن میباشد در هیچ نتایجی اکران داده نشود. در اکثری از مورد ها، شایسته ترین شغل این میباشد که از عبارات بسیار خاص و دارنده توشه رقابتی زیر خیس به کارگیری کنیم،که در seo، این عبارات را لغت ها کلیدی دم دراز (Long-Tail Keywords)می نامیم.

در واقعیت، کلمه ها کلیدی دارنده وسعت جستجوی بالا، حتی ممکن میباشد غرض مبهمی را نماد دهند و در شکل به کارگیری از آن ها، ممکن میباشد بازدیدکنندگانی را به تارنما شما بکشانند که هدفشان با محتوای تارنما منطبق ندارد.

هم اکنون که میدانید ” واژه کلیدی چه چیزی است” این مسئله را نیز یاد آوری کنیم که تعیین صحیح عبارت کلیدی با استراتژی مارک، نرم‌افزار بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مارک رابطه بدون واسطه و موءثر دارااست.

یک کارشناس سئو باید با HTML و CSS آشنا باشد


گوگل یک بشر وجود ندارد که هماهنند یک آدم به اینترنت‌وبسایت شما نگاه نماید. بدین ترتیب علم اپلیکیشن آموزش سئو و دور اندیشی نسبت به لهجه‌های نرم افزار نویسی سمت مخاطب مورد نیاز میباشد.
پرسش اینجاست که آیا یک دارای تخصص بهینه سازی مطلقاً می بایست تسلّط بالایی در گویش‌های HTML و CSS داشته باشد؟
جواب نه میباشد.
یک دارای تخصص seo فقط کافیست که درکی از این‌ کدها داشته باشد تا بتواند با تشخیص صحیح، به با صرفه‌سازی کد اینترنت‌تارنما یاری دهد. بدین ترتیب یک دارای تخصص seo لزوماً نباید خدای اپ نویسی باشد، بلکه با آشنایی کد‌های پوسته اینترنت‌تارنما، بتواند ارور‌ها را بر طرف نماید.

یکی شایسته ترین منابع برای یادگیری HTML و CSS اینترنت‌وب سایت w3schools می باشد.

تحقیق و آنالیز لغت ها کلیدی
یکی‌از مهمترین وظایفی که یک دارای تخصص بهینه سازی دارااست، ارزیابی و تعیین صحیح کلمات کلیدی میباشد. یک کارشناس بهینه سازی بایستی بتواند به یاری ابزارهای پژوهش ها لغت ها کلیدی، شایسته ترین لغت ها را برای پرورش و بهبود ترافیک اینترنت‌وب سایت تعیین نماید. و در صورتی‌که خیر تارنما در حاصل تحت گوگل دفن گردد.

قبلا یک نوشته‌ی علمی بدون نقص راجع‌به ” شیوه یافتن شایسته ترین لغت ها کلیدی ” در مارکترها مندرج که تلاوت آن را پیشنهاد می کنم.

شناخت با بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
بد وجود ندارد که یک کارشناس بهینه سازی با مفاهیم مجموعّی بازاریابی و فروش هم آشنا باشد، به این دلیل‌که بالاخره می بایست در اکثری از مواقع یوزرها را در غایت به خرید بیشتر هم هدایت نماید. یکی‌از استراتژی‌ها با بازدهی بالا، به کار گیری از بازاریابی محتوایی (Content Marketing) میباشد.
بازاریابی محتوایی، اساسا به ساخت و توزیع محتوا با غرض قرار دادن گروهی مشخّص از مشتریان بالقوّه، چهت نیل به هدف ها بازاریابی گفته می‌گردد که البتّه با دقت به اینکه حدوداً اکثری از سئو را محتوا تشکیل داده میباشد، داشتن علم بازاریابی محتوایی میتواند متخصص seo را یک رمز و گردن از دیگر متخصصان فراتر برنده شود.

کارشناس سئو ، وظایف کارشناس بهینه سازی سایت چیست؟


دارای تخصص بهینه سازی که می باشد؟
متخصص بهینه سازی به شخصی گفته میگردد که با علم خویش قادر است سایت ها را در سمت بهبود مرتبه اپلیکیشن آموزش سئو در نتیجه ها موتورهای کاوش، seo نماید. در واقع، اینگونه شخصی میداند که چه طور با پیاده سازی بعضی تکنیک ها و seo درست وبسایت تان، به رویش ترافیک آن و ارتقا درجه در نتیجه ها کاوش یاری دهد.

مهارت های دارای تخصص seo
مهم‌ترین و مهم ترین مهار هایی که یک دارای تخصص seo بایستی داشته باشد، عبارتند از :

1- با کدهای اپلیکیشن نویسی HTML یا این که CSS شناخت داشته باشد.
مطمئنا یک کارشناس بهینه سازی لزومی ندارد مهارت اپ نویسی داشته باشد. البته داشتن فهم درست از کدهای HTML و CSS به وی یاری می نماید تا به طرز درست ایرادات را شناسایی و وبسایت را seo نماید.
2- به تحقیق عبارات کلیدی مسلط باشد و بتواند آنان را نظارت نماید.
تحقیق و تعیین عبارات کلیدی یکی مهم‌ترین مهارت هایی میباشد که یک متخصص بهینه سازی داراست. بعبارت دیگر دارای تخصص seo می بایست بتواند به یاری ابزارهای تحقیق کلمه ها کلیدی، شایسته ترین کلمه ها را برای پرورش و بهبود ترافیک تارنما تعیین نماید .ولی فقط تعیین عبارات کلیدی کفاف نمیدهد. نظارت و چک معیار اثربخشی کلمه ها کلیدی نیز جزء مهارت های یک کارشناس بهینه سازی حرفه‌ای و پیش کسوت میباشد.
3- با بازاریابی محتوا به نیکی آشنا باشد
بازاریابی محتوا یکی موثرترین و کارآمدترین بازاریابی ها در حوزه بیزنس اینترنتی میباشد. در بازاریابی با ساخت‌و‌ساز و توزیع مطلوب محتوا می اقتدار مجموعه مشخصی از یوزرها اینترنتی را مقصود قرار بخشید. از آن‌جا که قسمت اعظم بهینه سازی را محتوا تشکیل می‌دهد، داشتن علم بازاریابی محتوایی بالا قادر است متخصص seo را یک سرو گردن فراتر از دیگر متخصصان قرار دهد.

4- مهارت seo محتوا داشته باشد.
یک دارای تخصص seo بایستی با الگوریتم های گوگل و پایانی آپ دیت رسانی های آن شناخت بدون نقص داشته باشد و محتوای ساخت گردیده را مطابق با آنان سئو نماید.اخلاق و رفتار موتورهای کاوش (مخصوصا گوگل) در سالهای اخیر بسیار مشابه سبک های انسانی گردیده‌است.براین اساس یک متخصص seo بایستی بتواند شعور صحت از استفاده کننده داشته باشد.از بینش یوزرها به ایجاد محتوا بپردازد یا این که محتوای مو جود را با اعتنا به نیاز و مراد ی آنها سئو نماید.
5- بضاعت و توان پباده سازی استراتژی لینک و پیوند سازی را داشته باشد
برای اینکه گوگل و بقیه موتورهای جست و جو، برای اینترنت‌وب سایت شما قیمت و اهمیت بیشتری قائل شوند، مورد نیاز میباشد تا از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار، لینک و پیوند‌های باکیفیت اخذ شود و به نوعی بایستی به ربات‌های گوگل نماد بخشید که اینترنت‌تارنما ما آنقدر قیمت دارااست که بقیه اینترنت‌وبسایت‌ها به آن پیوند دهند.همان طور که می دانید بک لینک و پیوند یکی‌از کارداران اصلی برای بهینه سازی می باشد . یک دارای تخصص بهینه سازی بایستی بتواند ساختار و استراتژی تشکیل داد لینک و پیوند در بقیه اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار را پباده سازی نماید و برای آن یک نرم‌افزار منظّم و روشن تهیه نماید. اما این استراتژی هم می‌تواند مشتمل بر ساختار پیوند‌های داخلی اینترنت‌وب سایت و هم پباده سازی نوع لینک و پیوند ‌سازی فرنگی می گردد. این قضیه یک الگوی واحد ندارد و می‌اقتدار ذکر کرد که هر سئوکاری با اعتنا به مهارت، علم و تجربه خویش، میتواند یک ساختار خاص برای پیوند‌سازی پروژه پباده سازی نماید.

ایجاد لینک در شبکه اجتماعی تاثیری نخواهد داشت


در حالتی که شما میخواهید به غرض seo تارنما، بر روی شبکه های عمومی پیوند سازی فرمائید، احتمالا کارتان موءثر نخواهد بود. اپلیکیشن آموزش سئو آری وب سایت هایی مانند فیسبوک، توییتر، و لینکدین خودشان تارنما های معتبری می باشند؛ ولی پیوند هایی که از این وبسایت ها از اکانت های فردی ساخت و ساز می‌شوند، خیلی لینک و پیوند های معتبری نیستند.

ابتدا، بیشتر لینک و پیوند ها از اکانت های فردی به طور “no-followed” می‌باشند این یعنی آنها نمی توانند در موتورهای کاوش تاثیری داشته باشند.

دوم این که، از نقطه حیث موتورهای کاوش، حتی در شرایطی که که آن‌ها بتوانند سبب ساز جابجایی اعتبار شوند، بیشتر از طرف یوزرها فردی است خیر وبسایت کانال اجتماعی (در فیض درصورتی که مخاطب شخص موثری نباشد، لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز گردیده تاثیر متعددی نخواهد داشت).

مهم‌ترین نکته با دقت به زمان های فراگیری بهینه سازی این میباشد که لینک و پیوند هایی که در شبکه‌های‌اجتماعی ساخت و ساز میگردند معمولا در اخباری قرار میگیرند که فقط یکسری دقیقه یا این که چندین ساعت جذابیت و تاثیر دارا‌هستند؛ در سود خیلی مانند لینک و پیوند های جان دار بر روی تارنما، قابلیت و امکان رویت بالایی ندارند.

به مکان عملکرد برای ساخت پیوند بر روی شبکه‌های‌اجتماعی، شما بایستی به‌دنبال روشی باشید تا سایرافراد شما‌را دنبال نمایند. ولی خواسته ما این وجود ندارد که تنها کارایی نمائید کمیت اشخاصی که شمارا دنبال می نمایند را ارتقاء دهید.



ساخت طرفدار حقیقی وواقعی در شبکه‌های‌مردمی
داشتن دوست داران بزرگ در شبکه‌های‌اجتماعی احتمالا ضرری به شما نمی زند، ولی ممکن میباشد آن قدر که شما انتظار دارید موءثر نباشد.

به مکان تمرکز صرفا بر روی کمیت کسانی که شما‌را دنبال می نمایند، خوب میباشد به کیفیت هوا داران خودتان هم توجه داشته باشید.

در شرایطی‌که فقط 100 نفر شما‌را دنبال نمایند، از حیث seo گهگاه ممکن میباشد این 100 نفر عالی از 10.000 نفر باشند چون شاید 5 شخص اثرگذار در مسئله کاری شما در‌این 100 نفر وجود داشته باشد که به طور منظم، محتوا منتشر می نمایند.

برای این که‌این اشخاص شمارا دنبال نمایند، خوب میباشد که:

به خواسته ساخت و ساز پیوند آنان را پایین فشار قرار ندهید: شما بایستی مجال بگذارید تا یک ارتباط تولید نمائید و می بایست این ارتباط را به طور یک شراکت در حیث بگیرید که بیشتر به طور یک شرکت کردن دو طرفه کار می نماید.
محتوای آنها را به اشتراک بگذارید. شما نباید سوای ارائه لحاظ، محتوای آنها را ریتوییت کرده و یا این که اشتراک بگذارید. بلکه می بایست توییت خودتان را بنویسید و درباره کیفیت خوب محتوای آن‌ها و انگیزه اهمیت آن، سخن فرمایید. این مورد سبب ساز می‌گردد که تاثیر بیشتری بر روی شخص موءثر تولید خواهد شد.
با به کارگیری از پیوند آنان در پست های مهمان بر روی بلاگ های تعالی، کارایی نمایید به آنها در کسب لینک و پیوند یاری نمائید. همان طور که Darren Rowse از ProBlogger می‌گوید: “یک‌سری سال پیش، یک وب لاگ نویس که به هیچ وجه درباره با وی نشنیده بودم، یک نوشته‌ی علمی برای نشریات کسب و شغل های گرانقدر نوشت که سبب شد ترافیک بسیار متعددی برای اینجانب تولید گردد. همین قضیه سبب ساز شد که اعتنا اینجانب به آنها جلب گردد.”

عنکبوت موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟


عنکبوت ها ، مانند Google bot ، از صفحه های اینترنت برای جستجوی داده های نو برای اضافه کردن به اپلیکیشن آموزش سئو فهرست بازدید می‌نمایند. این فرمان بسیار اصلی میباشد. چون جذب google متکی به ارائه نتیجه ها جستجوی باکیفیت،دارای ارتباط و آپ دیت میباشد.  عنکبوت ها بسیار باذکاوت می باشند. آن‌ها پیوندهایی را تشخیص میدهند

که می‌توانند فورا آن‌ها را دنبال نمایند یا این که برای کراول بعدی یادداشت نمایند.

در هر شکل،پیوندهای داخلی در بین صفحه های در یک تارنما شبیه با منش پلکان فعالیت می‌نماید.

چون راه و روش را برای عنکبوت ها برای کراول و ذخیره داده ها تازه هموار می‌نماید.

برهان اهمیت عنکبوت ها چه میباشد؟
در seo موتورهای جستجوSEO کلیه چیز راجع به ارتقاء بازدید شما در حاصل کاوش میباشد.

شما در صدد قرار دادن وب سایت خویش در برگه اولیه تا حد ممکن می باشید.

او‌لین گام عالی چهت نیل به شیت یک:

بدون چاره کردن موتور کاوش برای یافت کردن صفحه ها اینترنت شما.

در صورتی‌که مطالب شما فهرست بندی نشوند،حتی به برگه ۱۳ هم نمی‌رسید.

نیازی وجود ندارد خیلی کوشش نمائید تا صفحه ها تازه شما فهرست بندی شوند.

در اصلً،تا وقتیکه محتوای نو خویش را از بعضی مطالب سابق لینک دهید.

عنکبوت ها در غایت آن پیوندها را به شیت نو دنبال کرده و برای فهرست بندی ذخیره می‌نمایند.

پیوندهای داخلی بسیار اصلی می باشند.

در حالتی‌که شتاب دارید که مطالب خویش را در اسرع وقت فهرست بندی کرده و در نتیجه ها کاوش قرار دهید.

میتوانید URL تازه را مستقیماً به Google ارسال نمایید و به عنکبوت بگویید که آن را کراول نماید.

بعد از ارسال،نباید بیشتراز یکسری دقیقه ارتفاع بکشد.

روند یادگیری سئو سایت حرفه ای


یک کارشناس seo مدام مستلزم این میباشد تا از نهایی اتفاقات موتور‌های کاوش و طرز‌های تازه بازاریابی از روش اپلیکیشن آموزش سئو موتور‌های کاوش (SEM) و کانال‌های اجتماعی دانایی داشته باشد. در‌صورتی‌که شما عشق مند می باشید که به یک seo عمل حرفه‌ای تبدیل گردید می بایست روزمره وقتی را برای مطالعه خبرها‌های آپ دیت الگوریتم‌ها و متد‌های تازه بهینه سازی و بازاریابی را بگذارید. تا یادگیری بهینه سازی با سرعت بیشتری صورت بپذیرد

برای اینکه داده ها بروز و دارای اعتبار بدست بیاورید بایستی از مطالعه مقاله ها سایت‌های دارای اعتبار حوزه seo و بازاریابی استعمال فرمایید و یا این که با کمپانی در عصر‌های حضوری و سمینار‌های متفاوت از طریق‌های تازه seo و سئو وب سایت باخبر گردید ضمنا کمپانی درین سمینار‌ها و زمان‌ها علاوه بر این که می تواند توشه علمی شمارا در مسئله سئو ارتقا دهد قادر است منجر کانال سازی و دسته سازی هم گردد .

بهینه سازی برای هر وب سایت و هر واژه کلیدی واحد سنجش‌های مختلفی داراست ممکن میباشد یک طرز به طور کامل مشخص و معلوم برای دو سایت با قضیه یکسان پاسخ یکسانی را ندهد این گزینه هم به انگیزه به کار گیری از بیشتراز 200 فاکتور و ترازو اندازه گیری متعدد جهت درجه بندی وبسایت‌ها بوسیله گوگل میباشد که هر یک از این فاکتور‌ها را بسته به نوع تجارت بالا و تحت میکند تا بتواند نتایجی را که به استفاده کننده اکران میدهد بسیار در حدود نیاز استفاده کننده باشد.

فیلم یادگرفتن بهینه سازی
یکی نحوه‌های یادگیری بهینه سازی به کار گیری از پکیج فراگیری بهینه سازی میباشد این پکیج‌ها به طور بدون نقص همه مورد ها بهینه سازی داخلی و سئوی خارجی به یار و همدم پیش نیاز‌های یادگرفتن بهینه سازی را یادگرفتن می دهد در‌این یادگرفتن مبتدی و تازه کار seo شایسته ترین رویه به کارگیری از همین فیلم‌های یادگیری seo وبسایت میباشد که به وسیله seo کاران ماهر ساخت و منتشر می‌گردد, عصر یادگرفتن بهینه سازی تماما تجربی هست و شما می بایست از منابع دارای اعتبار و متفاوت seo وب سایت را خاطر بگیرید

محدود کردن دسترسی به صفحه با robot. txt


رایج‌ترین نحوه برای مسدود کردن دسترسی ربات‌ها به صفحه ها وب سایت به کارگیری از پوشه robots.txt میباشد. اپلیکیشن آموزش سئو به صورت معمول تمامی ربات‌ها و خزنده‌ها به هر سایتی که می‌رسند، پیش از هر کاری در آغاز در پی این فولدر میگردند و در شکل وجود، طبق شیوه نامه‌های مو جود در آن فعالیت می‌نمایند.

اما می بایست دقت داشته باشید دراین باره نیز بعضی وقت ها ربات‌هایی می‌باشند که به مقررات درج شده در فولدر robots.txt توجهی نمیکنند یا این که حتی ممکن میباشد از مقررات آن برای ایندکس نکردن تقلید نمایند. البته در هر درحال حاضر محتوای کاغذ را بخزند و در سرور خودشان ذخیره نمایند. پس در‌صورتی‌که می خواهید محتوای خاصی را ایمن کرده و از ربات‌های اینترنتی پنهان نمائید، عالی میباشد از رمزهای عبور شیت استعمال نمائید.

پوشه robots.txt تنها برای محصور کردن دسترسی ربات‌ها کاربرد دارااست و اگر می‌پندارید تمامی صفحه های تارنما شایستگی و بها ایندکس شدن بوسیله خزنده‌های گوگل را دارا‌هستند، به‌این فولدر نیازی نخواهید داشت. حتی نیازی به وارد کردن یک فولدر خالی به همین اسم وجود ندارد. برای درج یک پوشه robots.txt بایستی به هاست دسترسی پیدا کرده و آن را در root ذخیره نمائید.

در صورتیکه به هر دلیلی دسترسی شما به سرور محصور گردیده‌است، می توانید دسترسی ربات به آن را با قرار دادن برچسب‌های متا در هدر برگه محصور نمائید.

یک فولدر معمولی برای مدیر ربات‌های اینترنتی از دو قانون اساسی ایران به کارگیری می‌نماید که عبارتند از:

User-agent: نوع رباتی را نماد می دهد که نباید به کاغذ دسترسی داشته باشد.

Disallow: نشانی ورقه‌‌ای را که میخواهید از ربات‌ها مخفی گردد علامت میدهد.

با ادغام این دو فرمان می توانید مقررات مختلفی برای دسترسی به صفحه های داخلی وب سایت تعریف و تمجید نمایید. مثلا، برای یک user-agent خاص، می‌قدرت چند نشانی را معرفی کرد، یا این که بالعکس.
لیستی از همگی ربات‌های اینترنتی دارای اعتبار در مقر داده ربات‌های اینترنت مو جود میباشد. شما در مقابل User-agent اسم هر رباتی که مد نظرتان است را از لیست خاطر گردیده پیدا کرده و بنویسید. در صورتی قصد دارید ضابطه خاصی را برای مجموع ربات‌ها حال و روز نمائید می بایست در مقابل User-agent از نشان * به کار گیری نمائید. به نمونه ذیل دقت نمایید:
User-agent: *
/Disallow: /folder1

موتور جستجوی گوگل دارنده تعدادی نوع ربات میباشد که دارای شهرت‌ترین آن ها Googlebot اسم داراست. این ربات وظیفه محاسبه و ایندکس کردن صفحه ها اینترنت را بر عهده داراست. ربات Gogglebot-image نیز وظیفه محاسبه و ایندکس کردن تصاویر تارنما را دارااست.

User-Agent: Googlebot
/Disallow: /folder2

شما میتوانید ضوابط خویش را به نحوه‌های گوناگون اجرا فرمائید، می توانید یک شیت خاص یا این که گروهی از صفحه ها را برای یک ضابطه تمجید نمائید.

سرچ کنسول گوگل برای اکران صفحاتی از تارنما که بوسیله robots.txt برای ربات‌ها مسدود گردیده یک قسمت منحصر دارااست. این ورقه URL های مسدود گردیده یا این که Removal نامیده میگردد و تحت عنوان ذیل تیم‌‌ای از قسمت Crawl تعریف‌و‌تمجید گردیده است.

برای اعتقاد از همت درست فولدر robots.txt، به بخش URLهای مسدود گردیده در اکانت رئیس تارنما خویش مراجعه کرده و محتویات پوشه را در بخش نخستین اسکن فرمائید.
در نصیب دوم، نشانی صفحاتی را که می خواهید محدودیت ربات‌های گوگل در دسترسی به آن‌ها‌را بسنجید وارد نمائید. (یک نشانی در هر خط)
در نصیب انتهایی میتوانید علاوه بر ربات اساسی که مسئول ایندکس کردن صفحه های میباشد، یک نوع ربات دیگر گوگل را نیز تعیین فرمائید.
با فشردن دکمه Test، حاصل تست و ترازو دسترسی ربات‌ها به هرکدام از این نشانی‌ها برای شما اکران داده می‌گردد.
شیوه تعیین صفحه های معرفی گردیده در فولدر robots.txt و نهفته کردن آنها از موتورهای کاوش رابطه مستقیمی با سیاست‌های تکثیر محتوا و سئوی وبسایت شما خواهد داشت. پیش از تولید تغییرات اصلی درین فولدر، مسلماً از کارشناسان بهینه سازی مشورت گرفته و کدهای وارداتی را یکسری توشه آزمایش و ویرایش فرمائید.

به پیشنهادات گوگل هنگام جستجو توجه کنید


یکی‌از طریق های یافتن لغت ها با ارزش، جستجوی کلمات متبوع خویش در گوگل میباشد. زمانیکه آغاز اپلیکیشن آموزش سئو به نوشتن می‌کنید گوگل پیشنهادات مربوط به عبارت شمارا اکران می‌دهد. این پیشنهادات براساس جستجوهای صورت گرفته به وسیله مردم یوزرها در گوگل میباشد. در واقع پیشنهادات گوگل هنگام کاوش پرطرفدارترین لغت ها کاوش گردیده در گوگل میباشند.


همینطور در انتهای نتیجه ها گوگل پیشنهاداتی به شما نمایش داده می شود که از نگاه معنایی با عبارت کاوش گردیده بوسیله شما دارای ربط میباشند و بیش از دیگر عبارت ها کاوش می گردند. این کلمات معمولا زمان بر می‌باشند و دقیقا به مقصود مخاطب اشاره دارا هستند.

استعمال از ابزار kwfinder
یک کدام از ابزارهای مطلوب برای تقریب ترازو جستجوی عبارات کلیدی ابزار kwfinder.com میباشد. در شکل نام نویسی درین تارنما می توانید روزمره ۵ عبارت را به طور مجانی چک کرده و ترازو کاوش و رقابت پذیری آن را ملاحظه کنید. این عبارت دو فاکتور کاوش و رقابت را به طور همزمان برای شما نظارت کرده و برخلاف keyword planner معیار رقابت را براساس استانداردهای اصلی بهینه سازی تقریب می زند.

شاید فقط اختلال این ابزار ضعف نسبی آن در تقریب لغت ها فارسی و چک تارنما های اهل ایران باشد که بنظر می‌رسد این خلل نیز به گذر زمان فرصت برطرف شود. در کل میتوان اعلام‌کرد در موقعیت فعلی آمارهای kwfinder میزان قابل اعتنایی برای انتخاب واحد سنجش جستجوی لغت ها کلیدی میباشد.


2- این عبارت چقدر برای شما درآمد زایی خواهد کرد؟
گه گاه تعداد بالای جستجوی یک کلمه و واژه موجب می گردد که به مقصود مهم ما تبدیل گردد در حالیکه این واژه و کلمه از لحاظ اقتصادی مطلوب مورد کاری ما وجود ندارد. بعنوان نمونه فکر کنید که شما یک کمپانی خدماتی در مسئله تعمیرات گوشی و تبلت می‌باشید. هنگام ارزیابی عبارات کلیدی متوجه می‌شوید که عباراتی مانند گوشی یا این که تبلت جستجوی بخش اعظمی بالایی دارا‌هستند و تصور می کنید که اینها می توانند برای شما قیمت آفرین باشند.

فقط کلماتی برای ما با ارزش میباشند که بتوانیم آنان را به پول تبدیل کنیم، کاربری که عبارت تلفن همراه را گوگل کاوش میکند خیلی بعید میباشد که در‌پی تعمیر موبایل همدم خویش باشد و حتی در شرایطی‌که شما در سکو یک گوگل باشید وب سایت شما‌را تعیین نخواهد کرد. در صورتی‌که هم گزینش نماید به‌سرعت از آن بیرون شود.