سه شنبه ۲۴ اسفند ۰۰ ۱۳:۰۲
ولی خیلی مواقع ممکن میباشد محتوایی که قرار میباشد منتشر گردد، توضیحات بیشتری نیاز اپلیکیشن آموزش سئو داشته باشد. به عنوان مثال اینکه مسلما با این نوشتهیعلمی با فلان تیم استوری در اینستاگرام منتشر گردیده و در انتهای استوریها، مخاطبان را به خواندنش دعوت نمائید.
_هدف محتوا
در آینده و بعداز کسب داده ها بیشتر دربارهی استراتژی محتوا، بیشتر در باب هدف ها محتوا حافظه میگیرید. البته به صورت خلاصه سفارش می کنم برای هر محتوا غرض را معلوم فرمائید. این هدف ها مشتمل بر یک یا این که چندین تا از این مفاد میباشد:
درایت از مارک،
اعتمادسازی،
ارتقاء تعامل،
ارتقاء مخاطبان و ارتقا ترافیک وبسایت،
فروش بدون واسطه،
و...
_ kpi
چنانچه می خواهید یه خرده ماهرخیس عمل فرمایید، می توانید تعدادی kpi هم برای هر محتوا بنویسید. به گویش بی آلایش یعنی یکسری شاخصه که پس از نشر محتوا به امدادشان بتوانید توفیق آن را آنالیز فرمائید.
برای مثال برای استوری، تعداد بازدید و استوری شدن در پیج دیگرافراد.
برای پست، تعداد لایک و کامنت و اشتراکگذاری. (با دقت به محتوای خویش پست و هدفش)
یا این که به عنوان مثال تعداد کامنت برای محتوای وب سایت.
اینها چیزهایی میباشند که با چکشان متوجه می شوید محتوایتان چقدر بهتر بوده.
_ تاریخ ظریف تکثیر
مهمترین مسئله این میباشد که برای هر محتوا تاریخ ظریف تکثیر را مشخص و معلوم کرده و آن را در شیت بنویسید. خوب میباشد به ترتیب محتواها را بر پایه ی مجال نشر، پی در پی قرار بدهید.
_ شرایط فعلی
در انتها خوب میباشد در بخشی هم بنویسید که هر محتوا اکنون چه وضعیتی داراست؟ منتشر گردیده؟ تشکیلشده و چشم به راه نشر میباشد؟ در اکنون ایجاد کرد میباشد؟
3_ تقسیم وظایف
خب، هم اکنون که ابزار متبوع را برای تشکیل داد روزنگار محتوا گزینش کردید و قسمتهایش را ساختید، نوبت به تقسیم وظایف فی مابین مجموعه میرسد. چه خودتان قرار میباشد به تنهایی محتوا را مدیر نمایید و چه اینکه در یک گروه 10 نفره باشید، در هر حالا این وظایف وجود داراست که می بایست برایشان تصور کنید:
_ مدیر محتوا و روزنگار
نخستین از همگی معین نمائید که چه کسی روزنگار محتوا را بروز کرده و همچنین روی فرایند ایجاد محتوا در رسانهها آنالیز نماید؟ اساسا در کسب و شغل های اینترنتی، این وظیفه مدیریت محتواست.
- ۱۶ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر