سه شنبه ۲۷ خرداد ۰۴

مهم ترین تفاوت های لینک dofollow و nofollow برای وب سایت


پیوند ها کیفیت مشاهده رابطه ها در بین تارنما ها به وسیله ربات های موتورهای کاوش می باشند. اپلیکیشن آموزش سئو آن‌ها از روش لینک و پیوند های dofollow از یک وبسایت به وبسایت دیگر تکان می نمایند و از لینک و پیوند های nofollow عبور می نمایند. البته لینک و پیوند های nofollow نیز میتوانند به سایت شما بها دهند. فهم و شعور اینکه به چه شکل سایت های دیگر به شما لینک و پیوند میدهند اولی گام اصلی در ساخت‌و‌ساز یک پروفایل بک پیوند تندرست برای وبسایت شما میباشد.

به هیچ وجه ما چرا بایستی به نوع لینک و پیوند ها التفات دهیم؟

این را در حیث بگیرید: لینک و پیوند ‌های فرنگی با با کیفیت که بر اینترنت‌ وب سایت شما تمرکز می‌ نمایند، ترافیک بیشتری را به تولید می ‌نمایند؛ خیر صرفا از سوی عده ای که روی آن پیوند ها کلیک می‌ نمایند، بلکه این فعالیت حتی از روش موتورهای کاوش نیز اجرا می‌شود. هنگامی به 100 سایت رفیعتر به وسیله جایگاه الکسا نگاه می‌کنیم، بیش تر از 90٪ ، بیش تر از 2000 بک پیوند دارا‌هستند. برای بعضا از سایت های پرکاربرد، تعداد بک لینک و پیوند ها به میلیون ها نفر می‌رسد.

قیمت یک بک لینک و پیوند
موتورهای کاوش، به خصوص گوگل، چگونگی و کمیت لینک و پیوند های ورودی را معیاری برای قیمت وبسایت شما در لحاظ می‌گیرند. گوگل از سال 2005 از یک سیستم امتیازی وزنی (PageRank) به کارگیری می نماید تا انتخاب نماید یک شیت چقدر با ارزش میباشد و براین اساس گزینش می نماید که کجا آن را در حاصل کاوش نشانه دهد. این سیستم قیمت پیوند هایی را که به یک کاغذ یا این که وبسایت اشاره می نمایند در حیث میگیرد. پیوند‌ های گرانبها می ‌توانند منجر شوند که وب سایت شما در نتیجه ها کاوش در فهرست بالا جنبش نماید.

بدین ترتیب، برای باور از اخذ گونه های بک لینک و پیوند مطلوب چه کاری می بایست اعمال دهید؟ چه‌طور میتوانید مطمئن گردید که از لینک و پیوند های dofollow و nofollow به صحت در تارنما خویش به کارگیری میکنید؟ همگی چیز با فهم تفاوت آغاز می شود و اینکه چه طور میتوانید هر دو نوع لینک را به عایدی وب سایت خویش اعمال دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.