یکشنبه ۱۱ خرداد ۰۴

کدام فرمت برای جستجو گران مناسب تر است؟


فعلا که شما حالت جستجوی مرتبط برای وبسایت خویش را کشف نموده اید و در اکنون دریافت کردن ترافیک متناظر آن را برای تارنما خویش می باشید، میتوانید با پژوهش حریف های خویش استراتژی های جدیدی را بگیرید و این که بفهمید چه گونه کاوش ها مبتنی بر فرصت و جای تغییر تحول می نمایند یا این که چگالی عبارات کلیدی به چه شکل تهیه و تنظیم گردد؟

لغت ها کلیدیِ حریف
ممکن میباشد شما لغات کلیدی متعددی را گرد آوری نمایید. چه‌گونه می‌دانید که در صدر با کدام یکی از شغل نمائید؟ یک ایده بهتر این میباشد که آغاز عبارات کلیدی اصلی با وسعت جستجوی بالایی را پیدا نمائید که حریف های شما نتوانسته اند برای آن رنکی پیدا نمایند. در طرف دیگر سکه می‌توانید ملاحظه کنید حریف های شما با چه عبارات کلیدی رنک گرفته اند و آنها‌را در حق تقدم خویش قرار دهید. اولی ایده هنگامی بسیار بدرد میخورد که از حریف های خویش عقب می باشید و می‌خواهید در بعضا نصیب ها مجال از دست رفته خویش را جبران فرمایید، در‌این درحال حاضر استراتژی دوم موقعیت تهاجمانه دارااست که شما‌را در وضعیت رقابت سنگینی قرار می‌دهد که رقبای شما فعلا به خیر آن را ایفا میدهند.

لغات کلیدی بر پایه ی فصل
اگاهی در زمینه ی ترند های هر فصل میتواند یک مزیت فوق العاده برای استراتژی محتوای شما باشد. مثلا کسی در فصل‌تابستان در وب درپی بالتوی پشمی نمی‌گردد البته خیلی ها در پی تی‌شرت و جامه های تابستانه می باشند و یا این که در شهریور ماه پیش از استارت مکتب اکثری پیرو اسباب و اثاث التحریر میگردند. شما می‌توانید محتوای خویش را از گذشته مهیا نمائید و در طی مطلوب آن را تکثیر دهید و بدین شکل فشاری برای به موقع فراهم سازی محتوا به شما نمی آید.

عبارات کلیدی بر پایه ی ناحیه
شما میتوانید به صورت استراتژیک یک جای خاص را غرض قرار دهید به‌این شکل که عبارات کلیدی خویش را بر طبق شهر، استان و یا این که مرزوبوم در Google Keyword Planner محصور فرمایید، یا این که خویش شما در نصیب «interest by subregion» در Google Trends این داده ها را چک نمائید. بازرسی در امر بخش ها جغرافیایی می‌تواند به شما در بهبود محتوا یاری دهد و شل خیس بتوانید مشتریان خویش را پیدا نمایید.

کدام فرمت برای کاوش گران مطلوب خیس میباشد؟
در نصیب دوم راجع به خصوصیت های SERP حافظه گرفتیم. هم اکنون با این داده ها ما میخواهیم بفهمیم که کاوش گران برای واژه و کلمه کلیدی خاص خویش چه نوع اطلاعاتی را طلب می نمایند. فرمتی که گوگل برای اکران حاصل تعیین می نماید مطابق ذوق وسلیقه ی کاوش کنندگان میباشد و هر پرس جو، مخصوص میباشد. در حالی که هزاران نوع کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد، ۵ گروه بندی اساسی برای اکران دادن آن‌ها وجود دارااست.

جستجوی اطلاعاتی: کاوش کننده در ادامه اطلاعاتی مانند اسم یک تیم موسیقی یا این که ازتفاع ساختمان بلند به دنیا آمدن می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.