چهارشنبه ۲۵ خرداد ۰۱ ۱۰:۲۴
درصورتی که جزو یوزرها بیشکیبایی میباشید و عشق و علاقهای هم به درک کردن معنا کلمه ها کلیدی اپلیکیشن آموزش سئو زمانبر یا این که به عبارتی Long Tail Keywords ندارید و قرار میباشد یکسری ثانیه آنگاه این ورقه را ببندید پیشنهاد میکنیم که بدین تصویر ذیل را نگاهی نمائید زیرا قرار میباشد با امداد همین دایناسور، کلید بهبود سئوی وب سایتتان و رونق دستیابیوکارتان را به شما آرم دهیم.
هرچه به سمت دمِ دایناسور جنبش کنیم، نتیجه ها ظریفتری به دست میاوریم.
لغت ها کلیدی زمانبر یا این که اصطلاحاً لغات کلیدی Long Tail اگرچه یکیاز تکنیکهای نادرخیس مستعمل در کشورایران میباشند، ولی به صورت باورنکردنی روشی حاذق به خواسته جذب ترافیک بیشتر برای تارنماها محسوب می گردند. مقاله ها زیادی هم به خصوصیتهای این کلمه ها و برتری آنان به لغت ها کلیدی کوتاه یا این که Head اشاره دارا هستند (توصیه میکنیم نوشتهی علمی اشکال لغت ها کلیدی بهینه سازی را استیناف فرمائید)؛ خصوصیتهایی مانند درجهبندی سهل و آسانخیس، حصول کلیک بیشتر و نرخ تبدیل بالای یوزرها که اما انتظار نداریم همین آغاز کلیه اینها را یکجا اعتقاد فرمایید!
ولی می بایست بگوییم که شما قبل از نیاز به به کار گیری از لغت ها کلیدی وقت گیر یا این که به عبارتی Long Tail Keywords تحت عنوان بخشی از استراتژی محتوای خویش، مطمئناً با سوال پایین روبرو میشوید.
به طبع بخوانید: چرا بایستی بر روی یکسری واژه و کلمه کلیدی تمرکز نمایید؟
سئوی Long Tail چیست؟
چنانچه پاره ای با لهجه انگلیسی آشنا باشید میدانید که Long Tail به معنای دُمِ داز میباشد. سئوی دم دراز اگرچه نام بامزهای میباشد، ولی برای درک خوب آن نیاز به درکی عمیقخیس از استراتژیهای متفاوت لغت ها کلیدی داریم. با جستجوی عبارات کلیدی متوجه میشویم که بیشتر کارشناسان seo و تولیدکنندگان محتوا به سه وجه یک واژه کلیدی تمرکز مینمایند (ولی شما هم می بایست همین فعالیت را بکنید!).
معیار کاوش: به معدل جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی در یک مدت معین بوسیله یوزرها اینترنتی گفته میگردد. به صورت بالقوه هرچه ترازو جستجوی یک واژه کلیدی بیشتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را هم می توانید از روش آن به سایت خویش هدایت نمائید (ولی در حقیقت روایت مقداری مختلف میباشد؛ پیرو متوجه خواهید شد).
ترازو رقابت: برای فهم و شعور این مسئله می بایست بهاین سؤال جواب دهید. موفقیت در یک رقابت با بقیه اینترنتوب سایتها برای قرار تصاحب کردن در سکو اولیه حاصل کاوش در یک کلمه و واژه کلیدی مشخص چقدر مشقت بار یا این که سهل وآسان میباشد؟
رابطه: رابطه بیشتر یک واژه و کلمه کلیدی با فرآورده، سرویس ها یا این که موردِ اینترنتوب سایت موجب میگردد تا اشخاصی که وبسایت شمارا از روش جستجوی آن واژه کلیدی پیدا کردهاند، ریلکسخیس به مشتری تبدیل شوند.
در پیشین متخصصان seo بر روی آن مجموعه از لغت ها کلیدی تمرکز میکردند که از معیار جستجوی بالایی منتفع بودند. در آن ایام رقابت چندان رنج در میان اینترنتوبسایتها وجود نداشت و در فیض، قرار دریافت کردن در بین شیتی در آغاز گوگل برای هر کلمه و واژه کلیدی شغل نسبتاً سادگی بود.
- ۱۶ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر