شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ ۱۱:۳۱
به دنبال یک فرایند کلی برای کیورد ریسرچ را مشاهده میکنید که با استعمال از آن میتوانید اپلیکیشن آموزش سئو لغت ها موردنظر خودتان را پیدا فرمایید. بنابراین میتوانید یک استراتژی واژه کلیدی قادر داشته باشید و بتوانید به راحتی در واژه و کلمه کلیدی موردنظر خودتان رنک بگیرید.
گام اولیه: یک لیست از موضوعات اساسی برای استحصال و کارتان پیدا فرمایید
برای استارت روند، به کلماتی که میخواهید در آنان رنک بگیرید، مثل یک سطل تصور کنید. معمولا ۵ تا ۱۰ تاپیک متعدد پیدا میکنید که بیشترین مداقه را برای حصول و کارتان دارا هستند. آنگاه میتوانید از این تاپیک ها به کار گیری فرمایید تا بعدا لغات کلیدی تخصصی خیس را برای بیزنس خودتان پیدا فرمائید. در حالتی که که یک بلاگر بی آلایش می باشید، این سطل ها موضوعاتی میباشند که معمولا درخصوص آنان می نویسید و یا این که ممکن میباشد برای یک دکان محصولاتی باشند که از عنایت بیشتری بهره مند میباشند.
خودتان را به مکان استفاده کننده قرار دهید. چه موضوعاتی وجود داراهستند که استفاده کننده شما به آن عشق مند میباشد و در عین حالا مقصود بیزنس شما هم میباشند؟ از جمله تاپیک های یک کمپانی بازاریابی ممکن میباشد به تفصیل ذیل باشند:
بازاریابی درونگرا (21K)
نشانی اینترنتی مارکتینگ (19K)
بهینه سازی (214K)
بازاریابی شبکههایاجتماعی (71K)
ابزارهای بررسی بازاریابی (2K)
اتوماسیون بازاریابی (5K)
اعدادی که درون پرانتز میباشند، وسعت سرچ ماهیانه هر واژه و کلمه کلیدی میباشد. با استعمال از این عدد شما میتوانید متوجه گردید که هر مسئله تا چه اندازه فی مابین مخاطبین شما دوست داستنی میباشد و به یکسری عدد محتوا برای هر تاپیک (زیرمجموعه) نیاز دارید تا بتوانید در تاپیک موردنظر پیروز باشید. برای شناخت بیشتر با زیرمجموعه ها به قسمت آینده رجوع کنید
گام دوم: مالامال کردن سطل ها با لغات کلیدی
در حال حاضر که سطل های مهم خودتان را شناسایی نموده اید، فرصت آن رسیده که کلماتی را پیدا فرمائید که میتوانند درون این سطل ها قرار بگیرند. این عبارات به عبارتی کلماتی میباشند که رنک به دست آوردن در آنان برای شما اصلی میباشد چون به احتمال زیاد مخاطب برای جستن جواب سوال های خودش، این کلمه ها را کاوش می نماید.
از جمله ما عبارت اتوماسیون بازاریابی که در مرحله قبلی پیدا کردیم را گزینش میکنیم و لغات مرتبطی که فکرمیکنیم مخاطب ممکن میباشد آنهارا کاوش نماید را تحت عنوان زیرمجموعه آن در حیث میگیریم. به عنوان مثال این لغت ها ممکن میباشد به تفصیل پایین باشند:
ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
چطور از قابل انعطاف افزارهای اتوماسیون به کار گیری کنیم؟
اتوماسیون بازاریابی چیست؟
چطور متوجه شویم که به اتوماسیون بازاریابی نیاز داریم؟
اتوماسیون بازاریابی ایمیلی
برگزیدگان ابزارهای اتوماسیون
و …
دراین مرحله غرض ما این وجود ندارد که لیست پایانی کلمه ها کلیدی خودمان را پیدا کنیم بلکه صرفا میخواهیم لیستی از کلماتی داشته باشیم که مشتریان احتمالی ممکن میباشد در ادامه آنان باشند. درپی این لیست را محصور میکنیم تا صرفا کلمه ها مرتبط را داشته باشیم. یک کدام از طرز هایی که میتوانید از روش آن کلمه ها کلیدی مرتبط را پیدا نمایید، استعمال از کلماتی میباشد که تارنما شما از قبلی باطن آنها رنک دارااست. برای این شغل بایستی از ابزارهای محاسبه وبسایت مثل گوگل آنالیتیک یا این که Search Console استعمال فرمائید و کلماتی که در سرچ ارگانیک در آنها رنک گرفته اید را پیدا نمائید.
- ۱۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر