یکشنبه ۱۲ تیر ۰۱ ۰۹:۲۳
به طبعً می پرسید ربط این ماجرا به seo چیست؟ بایستی بدانید قضیهای که دراین مشاجره مداقه داراست اپلیکیشن آموزش سئو به عبارتی الویت بندی و ترتیب اکران حاصل کاوش میباشد. مباحث seo همواره پیرو کشف کردن راهکارهایی میباشد که به یاری آن بتواند وبسایت مدنظر خویش را در نتیجه ها کاوش بهبود ببخشد.
موتورهای کاوش با یاری تیمای از الگوریتم و دستور کارها تلاش مینمایند نتیجه ها را طوری حق تقدم بندی نمایند که استفاده کننده با جستجوی خویش مرتبطترین سود را اخذ نماید.
این الویت بندی و ترتیب اکران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارااست. معمولاً جهت دوری از سوء استعمال، اطلاعاتی راجع به شیوهی شغل الگوریتمها منتشر نمی شود.
غرض seo شناخت و آشنایی این الگوریتمهاست که بتواند تارنما مدنظر خویش را در جایگاهبندی بهبود ببخشد و مقام بالاتری در حاصل دستیابی نماید
در صدر الگوریتمهای موتورهای کاوش چندان توسعه یافته نبودند و بعضی اشخاص با سوء به کارگیری از اختلالهای الگوریتمها، وب سایت خویش را در حین کوتاهی به کاغذی اولیه گوگل می رسانند. البته امروزه با وجود توسعه و گسترشهای مهم در الگوریتمها معمولاً تنها تارنماهایی که بهشکل حقیقی و واقعی و صحیح کار دارا هستند به ورقهی اولیه رویکرد پیدا مینمایند.
التفات سئو در چیست؟
حالا که تماما به سؤال مهم یعنی بهینه سازی چیست جواب داده شد، ممکن میباشد این سؤال به ذهنیت شما خطور نماید که دلایل مداقه بهینه سازی چیست و چرا بایستی در ادامه seo وب سایت باشیم؟
در جواب بهاین سؤال دو ادله اصلی وجود داراست که عنایت seo را ارتقا میدهد:
۱- اکثر اشخاص سؤالات خیالی، محصولاتی که قصد خرید آن را داراهستند و خلاصه هر مطلبی که میخواهند از آن بیشتر بدانند را در وب کاوش مینمایند. با بهینه سازی و seo تارنما میتوانید در نتیجه ها این جستجوها ظواهر گردید، کلیک و بازدید بیشتری بگیرید و مشتری بیشتری داشته باشید.
۲- موتور کاوش به عبارتی چیزی را به استفاده کننده اکران می دهد که استفاده کننده در جستجوی آن بوده میباشد! بدین معنی که درحالتی که کاربری با کاوش وارد تارنما شما گردیده، درپی کالا یا این که مقاله شما بوده میباشد. پس وی یک مخاطب هدفمند میباشد که احتمال تبدیل شدن این فرد به مشتری بسیار بالا میباشد.
- ۱۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر