شنبه ۱۷ خرداد ۰۴

درج پویا (داینامیک) کلمه کلیدی

آیا میخواهید کلمه ها کلیدی متعددی در یک دسته تبلیغات وجود داشته باشد؟ اپلیکیشن آموزش سئو ابزار درج پویای واژه و کلمه کلیدی (Dynamic Keyword Insertion) را آزمون فرمایید. این ابزار عبارات کلیدی را به صورت پویا به ورژن تبلیغتان اضافه می‌نماید (تا زمانیکه با واحد کاراکتر تطابق پیدا نماید). میتوانید داده ها بیشتر را در این زمینه از گوگل تحقیق فرمایید.
در حال حاضر، هزینه ی bid را ارتقا دهید تا درجه تبلیغتان را بالا ببرید و آن‌گاه نرخ کلیک نسبت به مرتبه را ارتقاء دهید که‌این عمل به وهله امتیاز چگونگی را بالا میبرد.
پرسش :آیا این گزینه استوار میباشد؟ در واقع نه، چون هزینه بیشتری را به ازای هر کلیک پرداخت می کنید.
۲- تاریخچه نرخ کلیک
چه عادلانه باشد یا این که خیر، گوگل از پیشنهادات رقبای شما در به عبارتی کلمه ها کلیدی برای انتخاب نمره کیفیتی که اخذ میکنید ، به کار گیری می‌نماید. همینطور تاریخچه آن واژه و کلمه کلیدی را از سایر اکانت ها (other accounts) و تاریخچه کلی آن واژه کلیدی تماما رسیدگی می نماید. در صورتی‌که تاریخچه CTR رقبایتان نسبت به CTR شما قادر‌خیس باشد، بعد بایستی شغل های دیگری دراین مورد جاری ساختن دهید.
۳- رابطه
امتیاز چگونگی(QS) و نمره تبلیغات(ad rank) از نگاه رابطه با یکدیگر به حساب آوردن میگردند. همان گونه که در شماره ۱ بیان شد، رابطه در روش قرارگیری و واحد سنجش پرداخت هر کلیک نقش بسیار مهمی در جای تبلیغ شما و ترازو هزینه پرداختی به ازای هر کلیک داراست.
بدین ترتیب ، در حالتی‌که مجموعه تبلیغاتی شما با این عبارات کلیدی مالامال گردیده باشد ، هیچ معنایی برای شما، گوگل و فردِ کاوش گر نخواهد داشت:
اجاره خانه
خانه برای فروش
خانه‌ها برای اجاره
دوستان منزل
وزنده منزل
جشن و پایکوبی ولادت منزل
دستیابی‌وکار منزل
کمپانی منزل
خرید منزل
نرم افزار استحصال‌وکار منزل
ولادت منزل
پرسش :به چه شکل میتوانید اعتقاد و باور نتایج فرمایید که هر اکران تبلیغ براساس واژه و کلمه کلیدیِ تایپ گردیده صراحت دارد؟ نمی‌توانید!
باور نتیجه ها نمایید که عبارات کلیدی شما در تیم تبلیغاتی خویش با تبلیغات خاص خویش قرار دارا هستند. آن گاه، یک گام به جلو بروید و برگه فرود را به کلمه و واژه کلیدی و تبلیغ رابطه دهید.
۴- تاریخچه اکانت
براساس تجارب فردی‌ام تاریخچه اکانت برهان بزرگی در امتیاز چگونگی وجود ندارد. البته می تواند با تغییرات جزئی به تبلیغ یاری دهد البته درصورتی که یک اکانت تازه داشته باشید چیزی وجود ندارد که نتوانید با آن رویا رویی نمایید. تنها موردها ۱ و ۲ را دنبال نمایید. هرچند در شرایطی‌که عملکرد دارید یک اکانت ۱۰ساله که امتیاز چگونگی آن نادیده گرفته گردیده را ارتقا دهید ممکن میباشد با مشکلاتی مواجه گردید. گوگل سفارش می‌نماید که دراین باره یک اکانت نو نسازید. دراین باره با آنان موافقم.
تاریخچه زمانبر برهه زمانی شما به شما امداد می‌نماید تا تغییرات صدق را اجرا نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.