پنجشنبه ۱۲ تیر ۰۴

ساختار اطلاعاتی مناسب چگونه است؟

طراحی وب سایت فروشگاهی می بایست به طوری باشد که استفاده کننده بتواند اپلیکیشن آموزش سئو با حداکثر ۳ کلیک از کاغذ منزل به مال متبوع دسترسی پیدا نماید. این چاره باعت بهبود تجارب کاربری شود. این راه حل از نقطه لحاظ بهینه سازی نیز پژوهش صفحه های شما به وسیله موتورهای کاوش را معمولی‌خیس خواهد کرد که امری اصلی در استخراج جایگاه میباشد. با مسافت به دست آوردن تولیدات از کاغذ اساسی وب سایت که در اصل مهم‌ترین و معتبرترین شیت در وبسایت‌های فروشگاهی میباشد، شانس پژوهش صفحه های و ایندکس شدن به وسیله گوگل کاهش خواهد یافت.
برای ادراک عالی این قضیه عالی میباشد به ساختار وبسایت در تصویر ذیل اعتنا فرمائید. در‌صورتی‌که که وبسایت شما دارنده ساختار اطلاعاتی به صورت ذیل میباشد می بایست نسبت به اصلاح آن مبادرت نمایید.
از خطاها این ساختار می‌قدرت موردها تحت را اسم موفقیت:
عدم وضوح ساختار تارنما، شعور رابطه و منطق دربین صفحه های را برای موتورهای کاوش طاقت فرسا می‌نماید.
این ساختار مقیاس پذیر وجود ندارد و احتمالا با اضافه شدن گروه بندی نو برای محصول ها ساختار نیز تغییر و تحول خواهد کرد.
این ساختار عمق متعددی داراست و صفحه ها در نصیب راست – تحت تصویر با بیشتراز ۳ کلیک قابل دسترسی می‌باشند.
ساختار اطلاعاتی مطلوب مانند تصویر تحت خواهد بود و دارنده یک معماری هموار میباشد که هر شیت بصورت سلسله مراتبی به صفحه ها زیرین خویش پیوند داده میباشد.
نکته قابل توجه:
تغییر و تحول ناگهانی ساختار تارنما اثر شدیدی روی بهینه سازی وب سایت خواهد داشت و خوب میباشد این عملیات با احتیاط انجام شود. در‌صورتی‌که ساختار وبسایت شما ایده‌آل وجود ندارد برای اصلاح ساختار از جا‌به‌جا کردن و تغییر و تحول نشانی صفحه ها قبل از پژوهش کلیه جوانب یا این که اخذ مشورت از یک مشاور seo حرفه ای بپرهیزید. عالی میباشد پیش از تغییر‌و تحول ساختار از طراحی صحیح ریدایرکت‌ها و پیش نیازهای فنی یقین نتایج نمایید. ما در دسته نردبان خواهیم توانست به شما در اصلاح ساختار سایتتان و بقیه سرویس ها بهینه سازی و سئو وب سایت امداد کنیم.
نکات محتوایی در seo فروشگاهی
تا اینجای فعالیت عبارات کلیدی اساسی برای وب سایت فروشگاهی خویش را بدست آورده‌اید و ساختار اطلاعاتی مطلوب بدست آمده میباشد. درین قسمت بعضی نکات ضروری و اساسی seo محتوایی که در وب سایت‌های فروش آنلاین می بایست به آنان اعتنا گردد ارائه گردیده است.
محتوای بدنه
در اکثر زمان ها تارنما‌های فروشگاهی محتوای بدنه در ابتدا یا این که تحت تولیدات قراردارد. محتوای بدنه به موتورهای کاوش فهم و شعور بهتری از محتوا و مسئله برگه خواهد اعطا کرد و اینکه این یک ورقه خاص و یکتاست و بایستی در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد. سوای استعمال از محتوای بدنه درک کردن رابطه برگه با کلیدواژه برای گوگل مشقت بار گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.