پنجشنبه ۱۲ تیر ۰۴

هدف کاربر از جستجو و تاثیر آن روی کیورد ریسرچ

همان طور که در قسمت قبل گفتیم غرض از مخاطب از کاوش فعلا یکی مهمترین فاکتورها برای رنک دریافت کردن در موتورهای کاوش مثل گوگل به‌حساب می‌آید. امروزه برای گوگل اینکه برگه شما ایراد مخاطب را حل می نماید، اپلیکیشن آموزش سئو خیلی اساسی خیس از این میباشد که تنها واژه و کلمه کلیدی موردنظر را داشته باشد. البته این زمینه چه تاثیری روی مراحل تفحص لغت ها کلیدی شما داراست؟
عبارات متفاوت ممکن میباشد معانی مختلفی داشته باشند ولی مقصود استفاده کننده از کاوش اثر بسیار متعددی روی احتمال رنک تصاحب کردن شما داراست و به همین خیال و خاطر بایستی بتوانید کلماتی که غرض می‌گیرید را با تمرکز نظارت فرمائید و غرض مخاطب از جستجوی هر واژه و کلمه را انتخاب فرمائید.
به عنوان مثال در عبارت چطور بلاگر شویم، واژه بلاگر ممکن میباشد در معنای شخصی باشد که به تایپ کردن عشق داراست و یا این که علامت دهنده کسی باشد که در شبکه‌های‌اجتماعی فعالیت می کند. این مقصود مخاطب میباشد که مسیر نوشته‌ی‌علمی شمارا معین می نماید. آیا مخاطب میخواهد روش تایپ کردن را حافظه بگیرید یا این که دوست داراست با ذیل و بم کار در شبکه‌های‌مردمی آشنا گردد؟ در صورتی مقصود استفاده کننده با مقصود نوشته‌ی علمی شما تفاوت داشته باشد، نمی توانید در واژه کلیدی موردنظر رنک بگیرید. به همین خیال و خاطر می بایست پیش از تایپ کردن از غرض استفاده کننده مطمئن گردید.
برای پذیرش اینکه مقصود استفاده کننده از جستجوی یک واژه کلیدی چیست، عالی میباشد واژه موردنظر را در گوگل سرچ فرمایید و نتایجی که بالا میایند را نظارت نمایید. بعد مطمئن گردید محتوایی که میخواهید ساخت فرمایید بیشترین قربت را با حاصل به دست آمده در گوگل داشته باشد.
گام چهارم: یافت کردن لغت ها کلیدی مرتبط
در طول پژوهش لغات کلیدی ممکن میباشد به‌این مورد تفکر کرده باشید. چنانچه این عمل را اجرا نداده اید، اینک فرصت خیر و خوبی برای جاری ساختن آن میباشد.
در شرایطی که میخواهید کلماتی را پیدا نمایید که عموم پیرو آن می باشند، به نصیب مرتبط گوگل اعتنا فرمایید. وقتی که شما واژه و کلمه کلیدی موردنظرتان را در گوگل کاوش میکنید و به انتهای برگه می رسید، پیشنهادهای مربوط به عبارت فعلی را مشاهده میکنید. با به کار گیری از این عبارات ممکن میباشد بتوانید دیگر لغت ها مرتبط را هم پیدا فرمائید. از جمله می‌توانید مجدد همین لغت ها را وارد فرمایید و لغت ها مرتبط به آنها‌را نیز وارد لیست خودتان فرمائید.
گام پنجم: به کارگیری از ابزارهای تفحص لغت ها کلیدی
ابزارهایی مثل SEMrush و Ahrefs نیز میتوانند در یافت کردن کلمه ها کلیدی مرتبط به شما یاری نمایند. شما میتوانید لغت ها کلیدی که تا به اینجای فعالیت پیدا نموده اید را در‌این ابزارها وارد فرمایید و لیستی از همگی لغات مربوط به آن را اخذ کنید. بدین ترتیب مورد هایی که در فرآیند قبل به آن‌ها درنگ نکرده اید را هم می‌توانید پیدا نمایید.
یافت کردن شایسته ترین لغات کلیدی
چیزی به عنوان شایسته ترین کلمه ها کلیدی نیست و شما در شایسته ترین وضعیت میتوانید کلماتی را پیدا فرمائید که بیشتر از تمامی به وسیله یوزرها سرچ گردیده اند. با پیش گویی این مورد، این وظیفه شماست که کلماتی را پیدا نمایید که در رنک به چنگ آوردن و ارتقاء ترافیک می‌توانند به شما یاری نمایند.
شایسته ترین واژه و کلمه کلیدی برای seo واژه و کلمه ای میباشد که به قضیه موردنظر شما مرتبط باشد، اعتبار کافی را داشته باشد و وسعت جستجوی آن هم با نیازهای شما متناسب باشد. شما بایستی کلماتی که بیشتر از تمامی سرچ می‌شوند و در عین درحال حاضر میتوانید در آن‌ها رقابت فرمائید را با دقت به مفاد ذیل پیدا فرمایید:
ترازو رقابت در کلمه و واژه کلیدی موردنظر
توان شما در ساخت محتوای کیفیت خوب خیس نسبت به محتواهای فعلی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.