یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بنیاد محتوا یا کورنراستون کانتنت چیست؟

بنیاد محتواها (کورنراستون کانتنت­ها) اصلی­ترین نوشته‌علمی‌­ها و پست­هایی میباشند که می­خواهید اپلیکیشن آموزش سئو بالاترین جایگاه را روی وب سایت شما داشته باشند. این نوشته‌علمی­‌ها نمایانگر استخراج­‌وکار شما می باشند، ماموریت متبوع شما‌را منتقل می­‌نمایند و می بایست به خیر و خوبی نوشته شوند. نوشته‌ی علمی­‌های بنیاد محتوا معمولا وقتگیر میباشند و بینشی از تیم پست­های تارنما یا این که وب لاگ شمارا ارائه می­دهند.
درین نوشته‌ی‌علمی برآنیم تا هرآنچه را که می بایست درمورد بنیادمحتوا یا این که به عبارتی محتوای مدام سبز بدانید را ارائه دهیم. درپی خوا هیم یادگرفت که بنیاد محتوا (کورنراستون کانتنت) چیست؟ چرا برای seo سایت التفات دارااست و چه طور بایستی یک نوشته‌ی‌علمی بنیادمحتوا نوشت و از دیگر پست­ها به‌این نوشته‌ی علمی­‌ها لینک و پیوند زد؟
چه نوشته‌ی علمی­‌هایی کورنر استون می باشند؟
کورنر استون (بنیاد محتوا) می بایست با تمرکز تعیین خواهد شد. به 4 یا این که 5 شیت محتوایی تصور کنید که دوست دارید هر کس برای نخستین دفعه از وب سایت شما بازدید می­‌نماید بخواند. چه نوشته ی علمی­‌هایی برای شما بیشترین مداقه را دارااست؟ کدامیک از کلیه بدون نقص­خیس و معتبرتر میباشد؟ نوشته‌علمی کورنر استون شما می بایست درباره عبارات کلیدیی باشد  آکادمی رایا پارس که می­خواهید سایت شما با استعمال از آن‌ها جایگاه بگیرد.
نکته مهم اینجاست که پلاگین یوست بهینه سازی (Yoast سئو) شما باید داری آیتم‌ه­ای برای مشخص و معلوم کردن یک نوشته‌ی علمی تحت عنوان کورنراستون باشد. وقتی که شما یک نوشته‌علمی را تحت عنوان کورنراستون گزینش می­‌نمائید، what is seo یوست بهینه سازی به شما یاری می­نماید تا یک ساختار پیوند سازی داخلی قوی بسازید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.