یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

توصیه هایی برای بهینه سازی بلاگ در موتور جستجو

چه کارهایی می گردد برای سئو وبلاگ خویش برای موتور کاوش جاری ساختن دهید؟
سئو وب لاگ برای موتور کاوش فعالیت بسیار مهمی میباشد،  اپلیکیشن آموزش سئو چون در حالتی‌که وب لاگ شما خرد باشد، شایسته ترین رویه برای جذب بازدیدکنندگان، همین رویه میباشد. مشخص و معلوم میباشد که گزینش برچسب و مجموعه برای وبلاگ در seo تارنما برای موتور کاوش نقش مهمی داراست، ولی مهمترین چیز، محتوای آن میباشد. وبلاگ را می بایست دائما با محتوای گوناگون و منحصر آپدیت کرد. درصورتی که این شغل را اجرا ندهید گوگل به وب لاگ های دیگر در موتور کاوش مرتبه بیشتری میدهد.
ایجاد محتوا همگی چیز یک وب لاگ میباشد. محتوای وب لاگ بایستی منحصربه‌فرد و دیده نشده باشد و در وب لاگ های دیگر که مرتبه آن ها از وب لاگ شما فراتر میباشد، وجود نداشته باشد. این فعالیت سبب ساز باصرفه شدن وب لاگ برای موتور کاوش می گردد و بازدید کنندگان بیشتری به وب سایت جذب میشوند. از جمله در‌صورتی‌که وب لاگ شما درباره ورزش میباشد، در خصوص موضوعات بکری که سایر در زمینه‌ی آن چیزی ننوشته اند، حرف فرمائید یا این که لحاظ خویش را درباره آن مطرح نمائید. این نکته را فراموش نکنید که بر رمز سرویس ها بهینه سازی برای موتور کاوش، رقابت شدیدی در میان سایتها وجود داراست، پس غایت همت خویش را بکنید. Backlink و Deep link این دو در اصلی به شمار داخل شدن وب سایت شما در گوگل، نقش مهمی دارا‌هستند. برای این عمل می‌توانید از روش امضای خویش، لینک و پیوند های متفاوت و اما مربوط به محتوا ،  آکادمی رایا پارس به وبلاگ خویش اضافه فرمایید یا این که همان بک لینک و پیوند بسازید.
در صورتی می‌توانید Deep link (لینک و پیوند های مرتبط به صفحه ها باطن وب لاگ) نیز بسازید. راههای دیگری نیز برای استحصال Deep link وجود دارااست: مانند فهرست های لینک و پیوند یا این که قابلیت ارسال پیوند برای مقاله ها جانور در یک وبلاگ یا این که سایت. راهای سهل و آسان و بی شماری برای یافتن فهرست های مرتبط که وبلاگ خویش را در آن ارائه دهید وجود داراست. در ذیل به تنی چند از آن‌ها اشاره شد‌ه‌است. URL های باصرفه گردیده برای موتور کاوش بیشتر بلاگ های دارنده وردپرس به شما این قابلیت را می‌دهند what is seo که URL های seo گردیده برای موتور کاوش داشته باشید. به مکان داشتن شناسه برای نوشته‌علمی که معمولا بخشی از URL بلاگ میباشد برای برگشت به خویش وبلاگ، خوب میباشد URL های موافق با موتور کاوش داشته باشید که تیتر نوشته ی علمی را تحت عنوان بخشی از URL اکران می‌دهند : مانند این نمونه : example.com/blog/2012/20/01/blog-post-title-here از برچسب استعمال فرمائید.
گزینش برچسب مربوط به محتوا که زمینه نوشته ی علمی را به نوعی تعریف میکند، عنایت متعددی دارااست. ولی نباید بیشتراز نیاز از برچسب به کار گرفت. به عنوان مثال در شرایطی‌که محتوای شما در خصوص میزبانی اینترنت میباشد، از برچسب میزبانی اینترنت و برچسب های دیگر مربوط به آن مانند هاستینگ؛ اینترنت هاستینگ؛ هاست و دامین… به کارگیری نمائید. تعیین گروه مطلوب نیز به seo وب لاگ برای موتور کاوش امداد می نماید. به یوزرها اذن بدهید نوشته های وبلاگ شمارا از شیوه های گوناگون با سایرافراد درمیان بگذارند. با به کارگیری از پلاگین هایی که در وردپرس جانور میباشد می‌توانید تحت هر نوشته نمایه هایی اضافه فرمائید و درمیان گذاشتن آنان‌را با سایر افراد از جمله بر روی تویتر یا این که چهره بوک برای یوزرها سهل و آسان نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.