یکشنبه ۱۱ خرداد ۰۴

چگونه از شبکه‌ های اجتماعی برای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنیم؟


آیا شما هم از به‌عمل بردن لغت ها کلیدی تکراری خسته‌ گردیده‌اید و در ادامه مورد‌های تازه می گردید؟ اپلیکیشن آموزش سئو وقت آن میباشد که به کانال‌های اجتماعی روی بیاورید! احتمالا برای جستن لغات کلیدی، به کار گیری از فضای مجازی پایانی آیتم‌ای میباشد که به ذهن‌تان خطور می‌نماید؛ البته بایستی بدانید که‌این فضاها منابع بی نیاز از کلمه ها کلیدی وقت گیر یا این که با ترافیک بالا می باشند.

میپرسید چرا؟ به‌طورمیانگین، روزمره هر مخاطب 3 ساعت از وقت خویش را در کانال‌های اجتماعی صرف می‌نماید. این بسترها به‌طور مداوم درحال عده‌آوری داده ها درمورد یوزرها می باشند. اطلاعاتی که نشانه می دهند یوزرها چه کار‌هایی اجرا میدهند،‌ چه چیزها یا این که کسانی را دوست دارا‌هستند و چه نوع محتوایی دقت آنان را برای کلیک کردن جلب می‌‌نماید. به عبارت دیگر،‌ کانال‌های اجتماعی معادنی سرشار از لغات کلیدی می باشند که شما بایستی از طریق‌های متفاوت برای استخراج آنان به کارگیری فرمائید.

درین مقاله، یکسری طرز برای جستجوی کلمه ها کلیدی در شبکه‌های‌اجتماعی معرفی میکنیم.

1. از امکان جستجوی توییتر به کارگیری فرمایید

بخش اعظمی از یوزرها توییتر،‌ این بستر را مانند یک موجود وحشی درنظر میگیرند که مغز آن آکنده از خبرها فوری، ‌رویدادهای زنده و داده ها شگفت انگیز میباشد. برخلاف بقیه کانال‌ها که محتوای منتشر گردیده در آن ها تا یک سری روز نو میباشد، محتوای منتشر گردیده در توییتر در طی حقیقی وواقعی تکان می‌نماید. این خصوصیت سبب ساز میشود که‌این بستر برای جستجوی کلمه ها کلیدی در آن واحد بسیار مطلوب باشد.

در قبل هشتگ‌ها در توییتر اهمیت اکثری داشتند و همچنان تاحدودی کاربرد خویش را دارا‌هستند.‌ ولی امروزه، امکان جستجوی توییتر قوانینی آماده کرده تا شما بتوانید هر کلیدواژه یا این که عبارت را سوای اعتنا به اینکه یوزرها دیگر از هشتگ‌های منحصر استعمال می‌نمایند یا این که نه، کاوش نمایید. این خصوصیت میتواند برای شناسایی موضوعات پرطرفدار در توییتر بسیار موثر باشد.

برای یافتن موضوعات دیدنی، به قسمت اکسپلور بروید. در‌این قسمت یک سری آیتم را مشاهده می کنید که دربین آن ها، مورد For you و Trendingاهمیت بخش اعظمی دارا هستند. این نصیب‌ها موضوعاتی میباشند که عموم حیطه یا این که صنعت شما درمورد آن سخن می‌نمایند. اما، درصورتی که در توییتر کار متعددی ندارید، این استراتژی خیلی اثر گذار نخواهد بود.

2. از امکان جستجوی لغت ها کلیدی در اینستاگرام استعمال نمایید

بخش اعظمی از بازاریابان تصور می‌نمایند که به‌عامل بصری بودن اینستاگرام، جستجوی لغات کلیدی در آن اثرگذار نخواهد بود؛ ولی این اطمینان تماما خطا میباشد! اینستاگرام برخلاف توییتر همچنان متعلق به هشتگ‌ها میباشد، به‌طوریکه درصورتی که اعتنا کرده باشید کل پست‌های برتر در آن مشمول یک خصوصیت مشترک می‌باشند: استعمال از تعداد متعددی هشتگ! درواقع، پشت گرمی اینستاگرام به هشتگ‌ها علامت دهنده آن میباشد که لغت ها کلیدی مبنا کشف محتوا درین بستر را تشکیل میدهند.

این بستر به یوزرها خویش اذن میدهد که در یک پست تعداد متعددی هشتگ به کار گیری نمایند، این بدان معنا میباشد که شما می توانید کلمه ها کلیدی متفاوت و دارای ارتباط را در یک پست واحد پیدا نمایید. برای این فعالیت در آغاز‌ عبارت کلیدی متبوع خویش را کاوش نمائید، بعد از آن میان پست‌های مربوطه، نگاهی به هشتگ‌هایی که یوزرها به آن اضافه کرده‌اند، بیاندازید.

فرض می کنیم که کلیدواژه شما واژه و کلمه بهینه سازی میباشد. با ورود به هشتگ بهینه سازی و محاسبه پست‌ها، بخش اعظمی از لغات کلیدی وقتگیر و دارای ربط را پیدا می کنید که جستجوی هر کدام از آن‌ها مورد‌های بیشتری در دست شما قرار می دهد. همینطور،‌ شما می توانید از امکان کامل شدن اتومات اینستاگرام برای جستجوی لغات کلیدی خویش به کار گیری نمائید. مثلا، با تایپ کردن هشتگ بهینه سازی، هشتگ‌های پیشنهادی ازجمله سئوکار، ‌سو داخلی،‌ seo وب سایت،‌ seo تارنما و... اکران داده میشوند.

3. از امکان‌های یوتیوب فایده ببرید

حتما نمی‌اقتدار یوتیوب را با بیشتراز 5 میلیارد بازدید روزمره تنها یک پلتفرم ویدیویی درنظرگرفت،‌ بلکه این بستر به یک موتور کاوش تبدیل گردیده که در جایگاه دوم پس از گوگل قرار می گیرد. جستجوی لغات کلیدی در یوتیوب با این وسعت از بازدیدکننده و انتشار محتوا در روز، نقش مهمی در ارتقاء مخاطبان شما خواهد داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.