سه شنبه ۲۰ خرداد ۰۴

کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه: تفاوت در چیست؟


seo کلاه سپید در مقابله بی نقص seo کلاه سیاه قراردارد. عواملی که در seo کلاه سیاه ایفا می‌گردد مشمول این مفاد میباشد:

به کارگیری از تکنیک‌های کلاکینگ
خرید بک پیوند
به کار گیری از هر نوع طریق seo کلاه سیاه دارنده ریسک بسیار بالایی میباشد و برخلاف اپلیکیشن آموزش سئو الگوریتم های تعریف‌و‌تمجید گردیده به وسیله گوگل شغل می‌نماید. برای اینکه خوب به فرق فی مابین این دو استراتژی پی ببرید، درپی به بعضی تفاوت‌های آنان میپردازیم:

در شیوه کلاه سپید محتوای با کیفیت که با قصد مخاطب از کاوش هم‌خوانی دارااست ایجاد می شود؛ در حالی که در بهینه سازی کلاه سیاه محتوای بی‌کیفیت یا این که اسکن گردیده گزینه به کارگیری قرار میگیرد.
در استراتژی white hat سئو، توضیحات alt یک عکس به گونه ای نوشته می گردد که محتوای آن عکس را تعریف نماید در حالی که در شیوه کلاه سیاه از کیورد استافینگ در توضیحات alt به کارگیری میگردد.
یکی‌از تکنیک‌های طریق کلاه سپید، استعمال طبیعی از کیوردها در محتواست؛ البته در استراتژی کلاه سیاه کیوردها بیشتراز اندازه و غیرطبیعی در عنا وین، تایتل و توضیحات متا به عمل می روند.
در seo کلاه سیاه از طریق‌های لینک و پیوند‌سازی که بر خلاف ضوابط گوگل می‌باشند، مانند رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که تبلیغات و PBN، استعمال می شود.

seo کلاه سپید یا این که کلاه سیاه؟!
موتور جستجوی گوگل برای خویش شرایطی دارااست!
این طور وجود ندارد که شما برای بهبود مرتبه خودتان در گوگل (یا این که هر موتور جست و جویبار دیگر) بتوانید هر کاری را که دل‌تان خواست جاری ساختن بدهید! موتورهای کاوش برای خودشان شرایطی دارا‌هستند، خط قرمزهایی دارا‌هستند! در‌حالتی که از برخی از آنان سرپیچی فرمایید، شمارا با کاهش مرتبه جریمه می‌نمایند و در مجازات بعضا دیگر از تخلف‌ها، شما‌را تماما از حاصل کاوش حذف می‌نمایند! (که به‌این عمل می گویند Penalize کردن)

تکنیک‌های White Hat بهینه سازی
پیش از هر چیز می بایست بگوییم که برای بهینه سازی کردن به نحوه کلاه سپید، می بایست مدام به‌روز باشید. ضوابط گوگل مدام در اکنون تغییرند و شما بایستی طرز سئوی خویش را با این قانون ها تطبیق بدهید. ولی اساسی‌ترین مسائلی که بایستی در کار‌های با صرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت‌تان در حیث بگیرید، این مورد ها می باشند؛

لینک و پیوند سازی (Link Building) طبیعی: گوگل میگوید لینک و پیوند‌سازی بایستی به طور طبیعی باشد. به عنوان مثال «خرید بک لینک و پیوند» ممنوع میباشد. محتوای شما می بایست آن به قدری کار کشته باشد که بقیه افراد مایل باشند به شما در اینترنت‌وبسایت‌های‌شان پیوند بدهند.
به کارگیری مطلوب از لغات کلیدی: این که بخواهید محتوای اینترنت‌وب سایت‌تان را از لغت ها کلیدی مدنظرتان پُر فرمائید صحیح وجود ندارد (به طبع اینترنت‌وب سایت‌هایی را که در هر پاراگراف ۳ توشه از یک واژه کلیدی به کار گیری می‌نمایند و آن را بولد می‌نمایند چشم‌اید!). از طرفی تلاش نمایید تا در توضیحات متای هر کاغذ، Titleها و Altها، به مقدار کافی از کلمه ها کلیدی به کارگیری نمائید، اما! هیچ زمان در ایفا این فعالیت زیاده‌روی نکنید، وگرنه محتوای‌تان اسپم محسوب شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.