دوشنبه ۱۸ بهمن ۰۰ ۱۱:۴۸
مارک چه می باشد؟
مارک، فهم کلی مشتری از کسبوکار شما میباشد. جف بزوز، موسس آمازون تعریفوتمجید بهتری از اپلیکیشن آموزش سئو مارک دارااست «مارک شما به عبارتی حرفی میباشد که عموم پشت سرتان می زنند». مارک شما آوازه شما میباشد! در بازار امروز، یک مارک غالب بایستی در کلیه پلتفرمها ازجمله اطراف دکان یا این که کمپانی، تضمینطومار کتبی، آیات و آرمها، بستهبندیها، اینترنتوبسایت و تبلیغات آنلاین، ساخت و ساز محتوا، فروش و سرویس ها مشتریان، روشی اثبات برای رابطه با مشتری و خلق و خوی تجربه برای وی داشته باشد.
هنوز هم فکرمیکنید برندسازی بی آلایش میباشد؟ واقعیت این میباشد که برندسازی یکشبه یا این که در پهنا یک سری ماه حادثه نمیافتد. ساختوساز مارک یک روند میباشد؛ ولی سعی مداوم شما سبب ساز ساخت و ساز ارتباط ها بلندمدت با مشتریان می شود. این ارتباط بلندمدت ارتقا مستمر فروش، به چنگ آوردن پروژههای بیشتر، تبلیغات دهنبهدهان مشتریان فعلی و معرفی مشتریان نو به وسیله آن ها و حمایت عموم از تولیدات و سرویس هاتان را به یاور داراست.
برندسازی چه چیزی است؟
تعریف و تمجید برندسازی یا این که برندینگ دانایی دادن در رابطه کسبوکارتان با به کار گیری از استراتژیها و کمپینهای بازاریابی و اخلاق و رفتار تصویری اختصاصی و استوار در بازار میباشد. تاثیر مثبت + پر رنگ شدن = توفیق مارک
برای پررنگ کردن برندتان در سال 2021 می توانید از اصول متفاوت بازاریابی دیجیتال مثل اثرگذاری بر تجربه مخاطب (از جمله در اینترنتتارنماتان)، بهینه سازی و بازاریابی محتوا، بازاریابی در رسانههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات مبلغی فایده ببرید.
همگی این شبکهها در کنار یکدیگر برای تولید دور اندیشی در رابطه مارک و رویش مارک بسیار اساسی میباشند که بیشتر در رابطهشان توضیح خواهم اعطا کرد.
درین نوشتهعلمی مسیر برندسازی را به لهجه معمولی شرح می دهیم تا مشتریان دارای تعهد بیشتری را به مارک کاری یا این که مارک فردی تان جذب فرمائید.
چطور برندی بسازید که عموم عاشقش باشند
1. غرض برندتان را معین نمایید
هر مارک موفقی یک غرض والا دارااست، شما هم بایستی اینگونه هدفی داشته باشید. مقصود شما به عبارتی چیزی میباشد که هنگامی صبح از خواب بیدار میشوید، دوست دارید با تولید ها و سرویس ها خویش برای عموم جاری ساختن دهید.
هنگام گزینش مقصود مارک بایستی به چهار پرسش تحت جواب دهید:
ادله وجودیتان چه میباشد؟
چه چیز شمارا از دیگرافراد متمایز مینماید؟
چه مشکلاتی را حل می کنید؟
چرا عموم بایستی به شما اهمیت دهند؟
با جواب بدین پرسشها میتوانید برندتان را شالودهریزی کرده و شعار، لحن، پیام، ماجرا و جلوههای تصویری آن را معین فرمائید. مطالعات نشانه میدهد که ترازو نو 50 درصد مصرفکنندگان جهان برای خرید از یک مارک، بهاها و معیار اثرگذاری آن مارک میباشد. پس بسیار تحقیق فرمایید و حقایق ظریفی که برندتان را از دیگرافراد متمایز مینماید، پیدا فرمایید.
سایمون سینک دارای تخصص رهبری، مدلی به اسم «دایره طلایی» ارائه کرده که بهوسیله آن میتوانید غرض مهم کسبوکار یا این که معاشتان را مشخص و معلوم فرمائید. این سبک از سه دایره متحدالمرکز ساخته شده که دایره بیرونی «چه»، دایره میانی «چطور» و دایره درونی «چرا» میباشد.
چه: تولید ها و خدماتی میباشد که به مشتریان ارائه میدهید.
چطور: مواقعی میباشد که شمارا از رقبا متمایز مینماید.
چرا: ادله عشقتان بهاین فعالیت و ادله وجودیتان میباشد.
- ۲۵ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر