پنجشنبه ۲۱ بهمن ۰۰ ۱۲:۲۵
در بالای این نصیب غربال های مختلفی وجود داراست. ‘Missing’ کلماتی را نشانه میدهد اپلیکیشن آموزش سئو که رقبا، برخلاف شما، در آنان جایگاه گرفته اند. در حالی که “untapped” کلماتی میباشد که دستکم یکیاز دامنه ها در آن مرتبه دارااست. عالی میباشد درین قسمت حاصل را بر حسب وسعت کاوش یا این که رنج واژه کلیدی، بنابر دامین آتوریتی تارنما خویش، غربال نمائید. در حالتیکه دامنه شما اخیرا رویه افتاده میباشد، عالی میباشد لغت ها کلیدی با رنج نادر را گزینش نمایید.
شما باید از این لغت ها برای تقویت استراتژی خویش استعمال نمایید تا بتوانید محتوایی ساخت نمایید که در جاهایی که تا به درحال حاضر رقبا از آن ورودی می گرفتند و شما از آن غافل بودید بتوانید سهمی اخذ فرمائید.
از آوردن یکجا و متراکم لغت ها کلیدی به شدت بپرهیزید چون در جدیدترین تکنیکهای seo جایی ندارد و با دقت به الگوریتم های نو گوگل، در seo تارنما اثر منفی داراست.
9- Digital PR = بک پیوند های کیفیت خوب
یکیاز دیگر از تکنیک های بهینه سازی تصاحب کردن بک لینک و پیوند های با کیفیت میباشد. یکی اصلی ترین بحران های بهینه سازی طرز اخذ بک لینک و پیوند های کیفیت عالی میباشد. بک پیوند ها جزء ۳ فاکتور اساسی درجه گیری گوگل میباشد و با اینکه استراتژی های پیوند بیلدینگ متفاوتی وجود دارااست البته اجرای آن مدام بی آلایش وجود ندارد.
گوگل به صراحت در رابطه لینک و پیوند سازی اعلام کرده که: ” شایسته ترین طرز ترغیب دیگر وب سایت ها به ارسال کردن لینک و پیوند های دارای ارتباط، حاذق و کیفیت خوب به تارنما شما، دربرگیرنده ایجاد محتوای یکتا (unique) و دارای ربط میباشد که باعث به ارتقاء بازدید طبیعی شما شود. ساختوساز محتوا کیفیت بالا باعث به اخذ جایزه (ارتقاء جایگاه) گردد. هرچه محتوا شما مفیدتر واقع خواهد شد، یوزرها بیشتری به سمت آن جذب خواهند شد و رغبت بیشتری برای لینک و پیوند دادن به آن نشانه خواهند بخشید.”
و یکیاز راه حل های مطلوب برای اخذ پیوند قادر برای یک محتوا بهتر به کارگیری از Digital PR است. همواره فرض نمائید محتوایی را ساختوساز و منتشر میکنید که خبر نامه نگاران و ناشران میخواهند از آن باطن مقالهها خویش به کارگیری نمایند و به آن ها لینک و پیوند دهند. محتوایی مانند:
اینفوگرافیک ها
مطالعات و مقالهها علمی آپ تو دیت
آمار ها و نظرها کارشناسی
بطور خلاصه، ما یحتاج میباشد به مانند یک دارای تخصص رابطه ها همگانی تفکر کرده و به مانند یک دارای تخصص بهینه سازی فعالیت فرمائید. این طریق مشتمل بر ارائه محتوا تبلیغاتی بواسطه کانال ها یا این که سایت های خبری (رپورتاژ-اطلاع رسانی) وجود ندارد بلکه مقصود، اخذ لینک و پیوند بواسطه محتوا کیفیت بالا ناشی از یک استراتژی ارتباطات قادر میباشد. مزیت در اینجا این میباشد که یک زمینه نوین و جالب میتواند پیوند های متعددی را از وب سایت هایی که مشتری های احتمالی شما حضور دارا هستند اخذ نماید.
Digital PR مشمول مزیت هایی بالاتر از ایجاد کرد یکسری پیوند بی آلایش میشوند، که برای مثال آنها می شود به مفاد ذیل اشاره نمود:
تولید ترافیک دارای ربط
ساختوساز زد خورد در شبکه های مردمی
ارتقا اعتبار مارک
تولید رابطه میان مارک و مخاطبی که با آنان منافع مشترک دارید
- ۲۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر