شنبه ۱۷ خرداد ۰۴

چرا به سئو نباید به عنوان یک راه‌حل کوتاه مدت نگاه کنیم؟


یک استراتژی بسیار سودمند برای دستیابی به توفیق، چک زمانبر برهه زمانی بهینه سازی میباشد، اپلیکیشن آموزش سئو چون این یک پروسه همیشگی میباشد که بایستی همواره محافظت خواهد شد. استراتژی seo یک پروسه یکبار مصرف یا این که کوتاه دوران وجود ندارد، بلکه به عملکرد و بازبینی و محاسبه مداوم نیاز دارااست. در حیث داشته باشید که در صورتی بهینه سازی را تنها در کوتاه بازه زمانی اعمال می‌دهید، تنها تا حدی نتیجه ها مثبتی برای شما به همپا خواهد داشت.

اصطلاحات رایج در بهینه سازی
۱. دامین آتوریتی


Domain Authority (DA) یک امتیاز سکو‌بندی موتور کاوش میباشد که بوسیله Moz ساخته شده است که احتمال مرتبه‌بندی یک اینترنت‌وبسایت در صفحه ها نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) را پیش‌بینی می‌نماید.

۲. پیج آتوریتی
Page Authority (PA) امتیازی میباشد که به وسیله Moz تاسیس شده است که پیش گویی می‌نماید یک شیت خاص چطور در صفحه های حاصل موتور کاوش (SERP) درجه بندی می‌نماید.

۳. شیت نتیجه ها موتور کاوش


SERP به عبارتی ورقه ای میباشد که یک موتور کاوش بعداز ارسال درخواست کاوش به وسیله مخاطب گشوده می گردد و به مخاطب اکران داده یشود. علاوه بر حاصل جستجوی ارگانیک، صفحه های نتیجه ها موتورهای کاوش (SERP) معمولاً دربرگیرنده جستجوی مبلغی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) میباشند.

۴. متا تگ


متا تگ برای دادن داده ها مرتبط با نهایی مدرک آپ تو دیت گردیده به کار گیری می گردد. این داده ها بوسیله مرورگرهای اینترنت متفاوت هنگام آپ تو دیت رسانی شیت اینترنت استعمال میگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.