پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ ۱۲:۳۰
یکیاز طریق های یافتن لغت ها با ارزش، جستجوی کلمات متبوع خویش در گوگل میباشد. زمانیکه آغاز اپلیکیشن آموزش سئو به نوشتن میکنید گوگل پیشنهادات مربوط به عبارت شمارا اکران میدهد. این پیشنهادات براساس جستجوهای صورت گرفته به وسیله مردم یوزرها در گوگل میباشد. در واقع پیشنهادات گوگل هنگام کاوش پرطرفدارترین لغت ها کاوش گردیده در گوگل میباشند.
همینطور در انتهای نتیجه ها گوگل پیشنهاداتی به شما نمایش داده می شود که از نگاه معنایی با عبارت کاوش گردیده بوسیله شما دارای ربط میباشند و بیش از دیگر عبارت ها کاوش می گردند. این کلمات معمولا زمان بر میباشند و دقیقا به مقصود مخاطب اشاره دارا هستند.
استعمال از ابزار kwfinder
یک کدام از ابزارهای مطلوب برای تقریب ترازو جستجوی عبارات کلیدی ابزار kwfinder.com میباشد. در شکل نام نویسی درین تارنما می توانید روزمره ۵ عبارت را به طور مجانی چک کرده و ترازو کاوش و رقابت پذیری آن را ملاحظه کنید. این عبارت دو فاکتور کاوش و رقابت را به طور همزمان برای شما نظارت کرده و برخلاف keyword planner معیار رقابت را براساس استانداردهای اصلی بهینه سازی تقریب می زند.
شاید فقط اختلال این ابزار ضعف نسبی آن در تقریب لغت ها فارسی و چک تارنما های اهل ایران باشد که بنظر میرسد این خلل نیز به گذر زمان فرصت برطرف شود. در کل میتوان اعلامکرد در موقعیت فعلی آمارهای kwfinder میزان قابل اعتنایی برای انتخاب واحد سنجش جستجوی لغت ها کلیدی میباشد.
2- این عبارت چقدر برای شما درآمد زایی خواهد کرد؟
گه گاه تعداد بالای جستجوی یک کلمه و واژه موجب می گردد که به مقصود مهم ما تبدیل گردد در حالیکه این واژه و کلمه از لحاظ اقتصادی مطلوب مورد کاری ما وجود ندارد. بعنوان نمونه فکر کنید که شما یک کمپانی خدماتی در مسئله تعمیرات گوشی و تبلت میباشید. هنگام ارزیابی عبارات کلیدی متوجه میشوید که عباراتی مانند گوشی یا این که تبلت جستجوی بخش اعظمی بالایی داراهستند و تصور می کنید که اینها می توانند برای شما قیمت آفرین باشند.
فقط کلماتی برای ما با ارزش میباشند که بتوانیم آنان را به پول تبدیل کنیم، کاربری که عبارت تلفن همراه را گوگل کاوش میکند خیلی بعید میباشد که درپی تعمیر موبایل همدم خویش باشد و حتی در شرایطیکه شما در سکو یک گوگل باشید وب سایت شمارا تعیین نخواهد کرد. در صورتیکه هم گزینش نماید بهسرعت از آن بیرون شود.
- ۱۸ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر