شنبه ۲۱ اسفند ۰۰ ۱۱:۵۴
گوگل یک بشر وجود ندارد که هماهنند یک آدم به اینترنتوبسایت شما نگاه نماید. بدین ترتیب علم اپلیکیشن آموزش سئو و دور اندیشی نسبت به لهجههای نرم افزار نویسی سمت مخاطب مورد نیاز میباشد.
پرسش اینجاست که آیا یک دارای تخصص بهینه سازی مطلقاً می بایست تسلّط بالایی در گویشهای HTML و CSS داشته باشد؟
جواب نه میباشد.
یک دارای تخصص seo فقط کافیست که درکی از این کدها داشته باشد تا بتواند با تشخیص صحیح، به با صرفهسازی کد اینترنتتارنما یاری دهد. بدین ترتیب یک دارای تخصص seo لزوماً نباید خدای اپ نویسی باشد، بلکه با آشنایی کدهای پوسته اینترنتتارنما، بتواند ارورها را بر طرف نماید.
یکی شایسته ترین منابع برای یادگیری HTML و CSS اینترنتوب سایت w3schools می باشد.
تحقیق و آنالیز لغت ها کلیدی
یکیاز مهمترین وظایفی که یک دارای تخصص بهینه سازی دارااست، ارزیابی و تعیین صحیح کلمات کلیدی میباشد. یک کارشناس بهینه سازی بایستی بتواند به یاری ابزارهای پژوهش ها لغت ها کلیدی، شایسته ترین لغت ها را برای پرورش و بهبود ترافیک اینترنتوب سایت تعیین نماید. و در صورتیکه خیر تارنما در حاصل تحت گوگل دفن گردد.
قبلا یک نوشتهی علمی بدون نقص راجعبه ” شیوه یافتن شایسته ترین لغت ها کلیدی ” در مارکترها مندرج که تلاوت آن را پیشنهاد می کنم.
شناخت با بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
بد وجود ندارد که یک کارشناس بهینه سازی با مفاهیم مجموعّی بازاریابی و فروش هم آشنا باشد، به این دلیلکه بالاخره می بایست در اکثری از مواقع یوزرها را در غایت به خرید بیشتر هم هدایت نماید. یکیاز استراتژیها با بازدهی بالا، به کار گیری از بازاریابی محتوایی (Content Marketing) میباشد.
بازاریابی محتوایی، اساسا به ساخت و توزیع محتوا با غرض قرار دادن گروهی مشخّص از مشتریان بالقوّه، چهت نیل به هدف ها بازاریابی گفته میگردد که البتّه با دقت به اینکه حدوداً اکثری از سئو را محتوا تشکیل داده میباشد، داشتن علم بازاریابی محتوایی میتواند متخصص seo را یک رمز و گردن از دیگر متخصصان فراتر برنده شود.
- ۲۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر