یکشنبه ۲۲ اسفند ۰۰ ۱۱:۵۶
هرچه وسعت جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت کلیدی، بیشتر باشد، معمولاً عملکرد اپلیکیشن آموزش سئو بیشتری برای خریداری کردن رنکینگ یا این که درجه فراتر نیاز میباشد. اینکار را رنج واژه و کلمه کلیدی میگویند. برندهای تعالی اکثر وقت ها 10 فیض اولیه از نتیجه ها لغات کلیدی با وسعت بالا را به خویش تخصیص می دهند. براین اساس، درصورتیکه با کلمه ها کلیدی روتین با وسعت بالا و شبیه با وب سایت های دیگر آغاز بکار نمائید، رقابت برای کسب سکو خوب ممکن میباشد ماهها و یا این که شاید سالها ارتفاع بکشد.
بطور معمولی، هرچه وسعت کاوش فراتر باشد، رقابت و کوشش بیشتری برای توفیق در کسب سکو بندی ارگانیک ما یحتاج میباشد. از طرفی، در حالتیکه وسعت جستجوی عبارت کلیدی بسیار ذیل باشد، ممکن میباشد در هیچ نتایجی اکران داده نشود. در اکثری از مورد ها، شایسته ترین شغل این میباشد که از عبارات بسیار خاص و دارنده توشه رقابتی زیر خیس به کارگیری کنیم،که در seo، این عبارات را لغت ها کلیدی دم دراز (Long-Tail Keywords)می نامیم.
در واقعیت، کلمه ها کلیدی دارنده وسعت جستجوی بالا، حتی ممکن میباشد غرض مبهمی را نماد دهند و در شکل به کارگیری از آن ها، ممکن میباشد بازدیدکنندگانی را به تارنما شما بکشانند که هدفشان با محتوای تارنما منطبق ندارد.
هم اکنون که میدانید ” واژه کلیدی چه چیزی است” این مسئله را نیز یاد آوری کنیم که تعیین صحیح عبارت کلیدی با استراتژی مارک، نرمافزار بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مارک رابطه بدون واسطه و موءثر دارااست.
- ۲۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر