دوشنبه ۱۵ فروردین ۰۱ ۱۳:۰۶
خیلی از حصول و امور از استراتژیهای بازاریابی تهاجمی به کارگیری میکنن، مثل آدرس اینترنتیهای اپلیکیشن آموزش سئو اسپمی که تمامی ما از یک مجموعه خاصی از حصول و امور اخذ میکنیم.
دلیلش هم اینه که اکثر اوقات زمان ها اشخاصی که دراین منطقههای خاص استخراج وکارهای آنلاین عمل میکنن از سئوی کلاه سیاه و شبکه بازاریابی دیجیتال تهاجمی دیگهای برای سبقت تصاحب کردن از رقباشون استعمال میکنن.
مثلا، موضوعاتی مثل سرگرمی بزرگسالان، کازینو آنلاین، داروهای کامل کننده و غیره رو در لحاظ بگیرین. استخراج وکارهایی که در این موردها شغل دارن، در اکثر زمان ها مفاد در استراتژی بازاریابی آنلاین خودشون از تکنیکهای بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری میکنن.
براین اساس گوگل حقیقتاً راهکارای جز این نداره کهاین سایتای کلاه سیاه رو در درجه اولیه قرار بده. زیرا سایر رقبا هم از همین تکنیک به کارگیری می کنن و آیتم دیگهای برای تعیین وجود نداره.
تنها جدید امور با دیدن حاصل این تارنماها، وسوسه میشن که از این تکنیکها استعمال کنن. در حالتی که که تکنیکهای کلاه سیاه تنها روی تعدادی تا زمینه میباشد که پاسخ میده و به کار گیری از اونها در ناحیههای دیگه منجر پنالتی شدن وبسایت از نظر گوگل میشه.
3. بازار مقصود محصور به یک حوزه جغرافیایی خاص با رقبای معدود
شاید دارای تخصصهای سئوی کشورهای خاصی رو ملاحظه کنید که به شدت از seo کلاه سیاه حفاظت میکنن. حتی ممکنه یکسری مثال از نتیجه ها براق تارنماهایی که از این تکنیک به کار بستن رو به شما نشون تن.
ولی فریب اونها رو نخورید! زیرا تمامی کشورها در یک سطح از علم seo قرار ندارن. در برخی از کشورها هر کسی میتونه با چندین تکنیک بی آلایش به منزلت نخستین گوگل برسه. چراکه سئوکارهای سایر وبسایتها در اون مرزو بوم، ممکنه که با بی آلایشترین قانون ها بهینه سازی هم آشنا نباشن!
وقتی که رقابت وجود نداره و سطح علم بهینه سازی زیر میباشد، تارنماهایی که از تکنیک کلاه سیاه به کار گیری میکنن به راحتی میتونن رقبا رو پشت راز بذارن.
- ۱۷ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر