پنجشنبه ۱۸ فروردین ۰۱ ۱۱:۴۲
تمجید محتوای تکراری یا این که duplicate content
محتوای تکراری محتوایی میباشد که در بیش تر از یک سایت یا این که بلاگ از آن مصرف شده باشد. اپلیکیشن آموزش سئو پس درصورتیکه از محتوای شما در بیشتراز یک دامنه استعمال شود. محتوای شما طبق استانداردها در مجموعه محتواهای duplicate قرار میگیرد و هرچقدر این زمینه تعدد داشته باشد و یا این که دامنه وب سایت های دیگر از شما قدرتمند خیس باشد قادر است به صورت قابل توجهی به وبسایت شما ضربه بزند.
گوگل و بقیه موتورهای کاوش پیرو این می باشند تا بتوانند شایسته ترین، بدون نقص ترین و معتبرترین و جدیدترین محتوا را برای استفاده کننده به اکران بگذارند پس محتوای نسخه برداری قادر است با نقض این مفاد عملا شانس شمارا برای چشم شدن در سرپ کم کند.
یک کدام از الگوریتم های گوگل که تمرکز بالایی بر روی محتوا داراست الگوریتم پنگوئن میباشد که توصبه میکنم قطعا نوشتهعلمی مربوط به آن را در تارنما آکادمی آمانج رسیدگی بفرمایید
دلایل اسکن کردن محتوا
در اکثری از موردها، به کارگیری از محتوای تکراری عمدی وجود ندارد بلکه نویسندگان از قسمت هایی از محتوا تحت عنوان تکمیل کننده برای محتوای دیگری به کار گیری می نمایند که ممکن میباشد در دامنه های متفاوت به صورت «بدون نقص» شبیه باشد.
از مثال های محتوای تکراری غیرمخرب میقدرت به توضیحات تولیدات مغازه ها اشاره نمود.
البته نسخه برداری بی واسطه و عمدی محتوا قضیه دیگری میباشد که در اینترنت فارسی نیز جسته و گریخته مشاهده خواهیم کرد و عامل این عمل همان گونه که گفته شد ویرایش مرتبه بندی موتو کاوش، بی قیمت کردن محتوای یونیک و یا این که پیوند سازی فرنگی (به صورت خطا) میباشد.
به طور خلاصه اخذ محتوای یکسان در تعدادی جای متفاوت قضیه خوشایندی وجود ندارد و موتور کاوش تک تک کوشش خویش را برای بی عنایت کردن و یا این که حذف این مطالب (دستکم از کاغذ نخستین) ایفا خواهد بخشید.
از گوگل برای تشخیص محتوای تکراری به کار گیری فرمایید!
استعمال از گوگل یک راه و روش سریع و مطمئن برای تحقیق محتوای تکراری هست. برای این شغل شما میتوانید هر قسمت از محتوا را که نسبت به آن مشکوک میباشید را درون نقل عهد« “ ” » قرار داده و آن را کاوش نمائید.
چنانچه وب سایت های دیگری جز شما از این محتوا استعمال کرده باشند میقدرت با قطعیت بالایی از نسخه برداری بودن محتوا مطمئن گردید.
نکته: اما این مسئله میتواند به صورت غیرعمدی نیز در محتوای شما ظواهر خواهد شد و یا این که تنها معطوف به به عبارتی چندخط خاص باشد. دراین مفاد سفارش میگردد آن قسمت از محتوا را به روز فرمایید.
ترفند:
در دنیای seo همگی عملکرد ما بر این میباشد تا اثرانگشتی از خویش به جا بگذاریم و ردپای خویش را محو کنیم مخصوصا در مشاجره off–page
یکی طریق های بهبود لینک و پیوند سازی فرنگی و به خصوص رپورتاژها به کار گیری از اثرانگشت مولف میباشد.
برای اینکار کافی میباشد یک قسمت از محتوای وب سایت خویش را که چند توشه در یک حوزه و یا این که یک محتوای خاص به عمل برده اید را به با رنگ متمایز، درتوان چندخط و با مسافت از بادی محتوا در رپورتاژ خویش به عمل ببرید. (اعتنا داشته باشید این محتوا می بایست، یونیک باشد، دربرگیرنده کلمه و واژه کلیدی های مربوط به کانتکس اساسی شما باشد و در محتواهای دارای اعتبار شما در پیشین مستعمل باشد)
این مورد خیر تحت عنوان یک داپلیکیت کانتنت بلکه تحت عنوان یک اثرانگشت مانا و موءثر می تواند به رپورتاژ شما اعتبار ببخشد.
- ۲۰ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر