سه شنبه ۲۳ فروردین ۰۱ ۱۱:۴۱
پس از اینکه متوجه شدید، ATF برخلاف اینکه متعددی نادیده گرفته می شود، اثر زیادر جایگاه وبسایت شما دارااست، اپلیکیشن آموزش سئو دفعه به مبادرت می رسد. در اینجا میخواهیم نکاتی را به شما بگوییم که می بایست برای مطمئن شدن از محتوای بخش بالای وبسایت از آنان استعمال فرمایید.
1. نصیب بالای صفحه ها اصلی وب سایت خویش را مجدد تحقیق نمایید (از دید بهینه سازی)
مهمترین و گران بها ترین قسمت هر سایتی، پیوند های قرار گرفته در منو هد می باشند. این نصیب به جهت اینکه در کلیه صفحه ها تکرار میشود و در بالایی ترین نصیب شیت جایدارد (اما در ورژن گوشی منو هدر قادر است به طور همبرگری و نهفته باشد البته گشوده هم پیوند های قرار گرفته در آن به التفات دسکتاپ میباشد)
یکی اشتباهاتی که متعددی در منو تکرار می گردد، قرار دادن صفحه ها معدود قیمت و غیرضروری در آن میباشد. مثلا شبکههایعمومی، درباره ما و تماس با ما از صفحاتی میباشند که مخاطب نیاز متعددی به آن ندارد و فقط در برخی مواقع به آن مراجعه میکند. یادتان باشد درصورتی که لینک و پیوند های بی قیمت منوی شما زیاد خواهد شد، وزن و Link Juice لینک و پیوند های شما کاهش پیدا میکنن
2. آیا ATF صفحه ها اصلی وبسایت شما برای کابر جذابیت ظاهری داراست؟
هر چه قدر بخواهیم در زمینه ی بهینه سازی نصیب بالای شیت تاکید کنیم، گشوده هم نمیتوان از نقش گزینش کننده پباده سازی ظاهری تارنما دیده پوشی کرد. آدم ها با طور فیزیلوژیکی به چیزهای خوشگل و متعدد جذب می گردند و در صورتی بتوانید در اولی عکس العمل با وبسایت (First Impression) تاثیرگذار باشید، یوزرها اینترنتی شیدا شما و وب سایت تان می شوند. این عمل سبب ساز میگردد تا دوران مجال حضور مخاطب در ورقه بیشتر گردد و این یعنی بازی موفقیت-پیروزی! (هم مخاطب و هم گوگل)
3. از ابزارهای محاسبه تجارب کاربری به کار گیری فرمایید
در شرایطی که 2 مرحله های گذشته را انجام کردید و می خواهید مطئمن گردید که محتوای Above the fold تارنما شما در چه وضعیتی جای دارد، میتوانید از خدمت های متنوع و کاربری گوگل در موضوع تجربیات کاربری به کار گیری فرمایید. مهمترین این ابزارها، Lighthouse گوگل میباشد که میتواند با جزئیات بالا درباره ی المان ها، محتواو سرعت بارگذاری First Contentful رسیدگی های دقیقی اعمال دهد.
1. نصیب بالای صفحه ها اصلی وب سایت خویش را مجدد تحقیق نمایید (از دید بهینه سازی)
مهمترین و گران بها ترین قسمت هر سایتی، پیوند های قرار گرفته در منو هد می باشند. این نصیب به جهت اینکه در کلیه صفحه ها تکرار میشود و در بالایی ترین نصیب شیت جایدارد (اما در ورژن گوشی منو هدر قادر است به طور همبرگری و نهفته باشد البته گشوده هم پیوند های قرار گرفته در آن به التفات دسکتاپ میباشد)
یکی اشتباهاتی که متعددی در منو تکرار می گردد، قرار دادن صفحه ها معدود قیمت و غیرضروری در آن میباشد. مثلا شبکههایعمومی، درباره ما و تماس با ما از صفحاتی میباشند که مخاطب نیاز متعددی به آن ندارد و فقط در برخی مواقع به آن مراجعه میکند. یادتان باشد درصورتی که لینک و پیوند های بی قیمت منوی شما زیاد خواهد شد، وزن و Link Juice لینک و پیوند های شما کاهش پیدا میکنن
2. آیا ATF صفحه ها اصلی وبسایت شما برای کابر جذابیت ظاهری داراست؟
هر چه قدر بخواهیم در زمینه ی بهینه سازی نصیب بالای شیت تاکید کنیم، گشوده هم نمیتوان از نقش گزینش کننده پباده سازی ظاهری تارنما دیده پوشی کرد. آدم ها با طور فیزیلوژیکی به چیزهای خوشگل و متعدد جذب می گردند و در صورتی بتوانید در اولی عکس العمل با وبسایت (First Impression) تاثیرگذار باشید، یوزرها اینترنتی شیدا شما و وب سایت تان می شوند. این عمل سبب ساز میگردد تا دوران مجال حضور مخاطب در ورقه بیشتر گردد و این یعنی بازی موفقیت-پیروزی! (هم مخاطب و هم گوگل)
3. از ابزارهای محاسبه تجارب کاربری به کار گیری فرمایید
در شرایطی که 2 مرحله های گذشته را انجام کردید و می خواهید مطئمن گردید که محتوای Above the fold تارنما شما در چه وضعیتی جای دارد، میتوانید از خدمت های متنوع و کاربری گوگل در موضوع تجربیات کاربری به کار گیری فرمایید. مهمترین این ابزارها، Lighthouse گوگل میباشد که میتواند با جزئیات بالا درباره ی المان ها، محتواو سرعت بارگذاری First Contentful رسیدگی های دقیقی اعمال دهد.
- ۱۷ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر