سه شنبه ۲۰ خرداد ۰۴

برندهای بزرگ برای کلیدواژه مد نظر شما رتبه ای دارند؟


در‌پی برندهای گران قدر باشید. این تارنما های دارای اعتبار معمولا بر روی لغات کلیدی اصلی شغل اپلیکیشن آموزش سئو می نمایند و رقابت با آنها پاره ای سخت میباشد. با اینحال شما میتوانید از این آیتم برای ایجاد محتوایی به کارگیری فرمایید که لغت ها کلیدی به نیکی در آن به شغل رفته میباشد. برندهای گران قدر به طور کامل مطابق اتوریتی وبسایت خویش سکو بندی می‌شوند. در نمونه ما، تبارک ترین رقبا با اتوریتی بالا ، وبسایت های Men’s Health ، Bodybuilding.com و Men’s fitness می‌باشند. اعتنا داشته باشید که وبسایت bodybuilding.com سه سود را به خویش تخصیص داده میباشد. این مورد آرم دهنده اتوریتی بالای این وب سایت میباشد.


نکته سوم: آیا پی دی اف ها، تارنما های سوال و جواب، انجمن ها، تارنما های Web 2.0، صفحه های تعالی و صفحه ها Ehow در لغت ها کلیدی مدنظر شما جایگاه ای دارا هستند؟

این صفحه های آرم می‌دهند واژه کلیدی شما غیر رقابتی میباشد. در نمونه ما، ویدئوهای یوتیوب جایگاه بندی دارا هستند. شما می‌توانید به یاری محتوای باارزش و کیفیت خوب با محتوای یوتیوب پیکار فرمایید. در صورتی‌که لغات کلیدی مقصود شما این سه نکته را در خویش داشت می‌توانید به سراغ تجزیه و نظارت عمیق بروید.


تجزیه و آنالیز ظریف رقبا:

برای اینکار به دو ابزار تحت نیاز خواهید داشت:

تولبار وبسایت موز
Ahrefs, Majestic, یا این که Open Site Explorer
طرز اعمال تجزیه و بررسی ظریف رقبا را پیرو مشاهده می‌کنید:

به تارنما گوگل بروید و عبارات کلیدی مدنظر خویش را وارد نمائید: در‌این نمونه اینجانب از عبارت طریق ارتقاء وزن برای خانم ها را وارد میکنم. 10 گزینه از حاصل رفیعتر را به امداد تولبار موز اکسپورت فرمائید.

عنا وین، نشانی صفحه های فرود، اتوریتی دامنه، اتوریتی صفحه ها را اسکن نمائید و در شیت خویش قرار دهید.

به تارنما Ahref بروید، tools را تعیین فرمایید و بر روی Batch Analysis کلیک کنید. نشانی خویش را وارد فرمائید و مطمئن گردید از منوی کشویی، URL را تعیین نموده اید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.