پنجشنبه ۱۵ خرداد ۰۴

تگ عنوان و توضحات متا گمراه کننده


از خودتان بپرسید: آیا محتوای ورقه شما در تگ تیتر و توضیحات متا بطور ظریف خلاصه‌سازی شد‌ه‌است؟

در صورتی‌که اینطور وجود ندارد، ممکن میباشد بازدیدکنندگان وارد وبسایت شما شوند با فرض اینکه اپلیکیشن آموزش سئو محتوای شما درباره یک چیز میباشد و با پی بردن اینکه خطا درنگ کرده‌اند، به کاغذ‌ای که از آن آمده بودند برگردند.

چه این یک نادرست ناخواسته باشد یااینکه شما از عمد مراد باشید سیستم را به بازی بگیرید و برای لغات کلیدی طعمه لینک و پیوند با صرفه‌سازی نمایید. در هر هم اکنون ذوق زده باشید که حل این ایراد بسیار معمولی میباشد.

محتوای کاغذ خویش را مرور فرمائید و مبتنی بر آن تگ تیتر و توضیحات متا را تهیه و تنظیم نمائید. و یا این که محتوا را جهت پاسخگویی به کوئری‌های کاوش که می خواهید با آنان بازدیدکنندگان را جذب فرمائید ویرایش فرمایید.

تجارب کاربری یا این که UX بد
فرض فرمایید وب سایت شما پباده سازی و ظواهر زیبایی داراست. البته افزون بر آن، وب سایت شما بایستی به کار گیری راحتی هم داشته باشد. هرچقدر اشخاص شل‌خیس بتوانند نصیب‌های متفاوت تارنما شمارا تحقیق و پیمایش نمایند، نرخ پریدن تارنما شما در مجموع ذیل‌خیس خواهد بود.

شیت، کل آنچه استفاده کننده به دنبالش می‌باشد را به وی میدهد
گاهی محتوای شما به تنهایی برای اینکه یوزرها آنچه میخواهند را بدست آورند کفایت می‌نماید. پس یوزرها سریعا آنچه میخواهند را بدست میاورند و پریدن اعمال میدهند.

احتمالا مراد‌اید محتوای فوق‌العاده‌ای رفتار فرمائید. یا این که شاید هم یک ورقه فرود دارید که صرفا از مخاطب می خواهد یک هیبت کوتاه را کامل کند.

به طور کلی همگی پریدن‌ها بد نیستند. درواقع، یک پریدن ممکن میباشد نشان این باشد که برگه شما دقیقا آنچه را که یک نفر در جستجویش بوده به وی داده میباشد.

برای مثال، فرض نمائید شما در جستجوی فرمان پخت تازه بادمجان کبابی می باشید (Baked Eggplant).

و روی برگه پایین که برای فرمان تنظیم میباشد فرود میایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.