جمعه ۱۳ تیر ۰۴

عوامل موثر در نرخ تبدیل یا Conversion Rate


در‌این نصیب به رسیدگی عواملی می پردازیم که در با صرفه‌سازی نرخ تبدیل اینترنت‌تارنما شما نقش مهمی دارا‌هستند:

فراخوان کار یا این که Call To Action: از خودتان بپرسید آیا فراخوان کار در اینترنت‌وبسایت‌تان بدیهی میباشد اپلیکیشن آموزش سئو و به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان جای‌دارد؟ فراخوان فعالیت چیز تعجب آور و غریبی وجود ندارد. به عبارتی دکمه‌ای میباشد که در اکثر کمپین‌ها، تبلیغات و صفحه های اینترنتی می‌بیند. دکمه‌هایی که قابل کلیک کردن می‌باشند و درون آنان متنی ترغیب‌کننده برای کلیک کردن درج شده میباشد، مثل: "همین درحال حاضر کلیک فرمائید"، "همین اکنون بخرید"، "همین اکنون به اینجانب فراگیری بده"، "بدون‌پول عضو گردید"، "همین اکنون رزرو نمایید" و ... . درپی یکسری مثال از دکمه‌های فراخوان کار در اینترنت فارسی را مشاهده می کنید:

مثال‌ای از دکمه فراخوان شغل در وب سایت فیلیمو برای تبدیل مخاطب به خریدار اشتراک




مثال‌ای از دکمه فراخوان کار در اینترنت‌وبسایت نگین‌خودرو برای تبدیل مخاطب به عضو مجله

ظواهر گرافیکی (UI): آیا محتوای بصری و گرافیکی اینترنت‌وب سایت شما مرتبط، منحصربفرد و جالب میباشد و در مکان صحت قرار گرفته‌ میباشد؟ یااینکه تعداد محتوای بصری‌تان بیشتراز حد میباشد و بیشتر مزاحم میباشد تا دیدنی؟
تجارب کاربری: (UX) اینترنت‌وب سایت‌تان را در حیث بگیرید. آیا بازدیدکنندگان به راحتی میتوانند در اینترنت‌تارنما شما درپی چیزی که می خواهند بگردند؟ در صورتیکه فروش اینترنتی دارید، آیا طی کردن مسیر خرید برایشان شل میباشد؟ برای تبدیل‌هایی که اندازه میگیرید، هر بازدیدکننده می بایست چندبار کلیک نماید یا این که یک‌سری کاغذ را پشت رمز بگذارد؟ آیا اینترنت‌وب سایت شما برای به کار گیری در گوشی مطلوب میباشد؟ اینترنت‌وبسایت‌تان را طوری پباده سازی فرمایید که جنبش، کاوش، نام نویسی، داده ها تماس و پرداخت به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
اعتمادسازی: آیا بازدکنندگان در اینترنت‌وبسایت شما شم امنیت می‌نمایند؟ میتوانند به اینترنت سایتتان تحت عنوان یک وب سایت دارای اعتبار متکی بودن کرده و حتی به شما پول بدهند؟
محتوا: قسمت مهمی از باصرفه‌سازی نرخ تبدیل، مرتبط با محتوای اینترنت‌وب سایت شماست. از متن صفحه های فرآورده و مقاله ها گرفته تا ویدیوهای آموزشی، تصاویر و...
پذیرش اجتماعی: به حیث شما وقتی که مخاطب میخواهد مبادرت به خرید در سایتتان نماید یا این که ابدا ایمیلش را در اختیارتان بگذارد؛ بضاعت و توان متکی بودن کردن به شمارا دارااست؟ یعنی اصول اعتمادسازی را به خیر و خوبی انجام کرده‌اید؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.