یکشنبه ۰۱ خرداد ۰۱ ۰۹:۱۸
با توسعه و گسترش هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین، هرچه که سئوکاران کلاه سیاه اپلیکیشن آموزش سئو فن نمایند، خیلی زود پنبه میشود. یعنی شاید بشود برای مدتی با تکنیکهای سئوی کلاه سیاه بالا بود البته هوش تصنعی و مصنوعی کاری مینماید که خیلی زود دستتان رو خواهد شد و جایگاهتان را از دست بدهید.
قطعا بخوانید: هرآنچه که می بایست دربارهی الگوریتم گوگل پاندا بدانیم
هوش تصنعی و مصنوعی هر تغییر تحول ناگهانی در سبکها را تشخیص میدهد و مهندسان گوگل حاصل را رسیدگی مینمایند تا در شکل نیاز اصلاحات مایحتاج اجرا خواهد شد.
یادتان باشد چنانچه روشی برای ارتقاء درجه یک شبه وجود داشته باشد هزاران نفر باگاز از آن استعمال مینمایند و خودشان را لو میدهند!
در واقع، افت سکو در تاثیر بهروزرسانی از نوع هسته (مثل همین فلوریدا) نتیجه ها ارتقا جایگاه صفحه های رقیبی میباشد که تا قبل از اینً بر پایه ی فاکتورهای حق تقدمیافته گوگل، فعالیت کردهاند.
بر فرض نمونه در شرایطیکه آپدیتی از نوع هسته ایفا خواهد شد که در آن وجود تصویر بین متن حق تقدم پیدا نماید، وبسایتهایی که نوشتهی علمی با تصویر بین متن بیشتر داراهستند بالا می آیند.
با این اکنون راهکارهایی است که بتوانید جایتان را سفت نمائید و در هر بهروزرسانی نلرزید.
راهکارهایی که پیرو میخوانید صرفا برای بهبود مرتبه بعداز بهروزرسانی هسته مارس ۲۰۱۹ اثرگذار نیستند، در واقع این راهکارها برای تولید یک ارتباط توانا در میان مارک و مشتری میباشند که بهروزرسانیهای آینده گوگل هم به احتمال حاذق در همین راستا خواهند بود.
۱. مارک قابل پشت گرمی بسازید
عموم رغبت دارا هستند روی نتیجه ها جستجویی کلیک نمایند که مارک آن را از گذشته می شناسند. برندسازی و اعتمادسازی تنها با راهکارهای فنی به دست نمیآید که با یک سری تغییر تحول در طراحی وب یا این که رابط کاربری بتوان به آن رسید.
حتی قابلیت و امکان دارااست برندسازی سبب ساز به ارتقا ورود بدون واسطه (فارغ از کاوش در گوگل) گردد که اما هیچ عیبی هم ندارد.
این مقاله درباره سوژه برندسازی وجود ندارد؛ البته یک نمونه از کیفیت اجرای مارک در اینترنتوب سایت یک استارتاپ میتواند زمینه را پاره ای بدیهی نماید.
- ۱۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر