یکشنبه ۰۳ بهمن ۰۰ ۱۱:۵۸
URLهایی که در تارنما شما میباشند، مانند تابلوی راهنما برای محتوای مدنظر یوزرها میباشد. هر اپلیکیشن آموزش سئو چه ساختار وب سایت شما یکنواخت خیس باشد، یوزرها سریع خیس میتوانند به مقصد خودشان برسند. ساختوساز یک تجربه کاربری مثبت منجر میشود که نرخ پریدن (بانس ریت) یوزرها کمتر و مجال سپری گردیده به وسیله آنان در وب سایت بیشتر گردد.
یک ساختار URL یکنواخت یا این که بی آلایش به موتورهای کاوش هم امداد می نماید تا بتوانند تارنما شمارا خوب ارزیابی نمایند. هر چه بات ها بتوانند سریع خیس به آحاد URL ها دسترسی داشته باشند، صفحه ها بیشتری را محاسبه می نمایند و میزان دارایی محدودتری را برای محاسبه تارنما شما به کارگیری می نمایند.
یک ساختار یکنواخت برای فهرست محتوای وب سایت یعنی به کارگیری از URL های توصیفی مطلوب. این شغل به یوزرها امداد می نماید تا خودشان را مطابق با تارنما شما وفق دهند. URL های توصیفی برای عمل های بازاریابی یا این که اشتراک محتوا در شبکههایاجتماعی نیز مطلوب میباشند چون URL ها میتوانند به یوزرها یاری نمایند تا نسبت به محتوای هر شیت داده ها بیشتری داشته باشند.
یک مثال از URL توصیفی:
Domain.com/Category/Sub-Category/Page-URL
نکات بهینه سازی نشانی صفحه های URL
نظارت این که آیا URL های شما توصیفی می باشند یا این که نه
نظارت مسیر کلیک و کاهش ساختار URL؛ غایت با 4 مسیر
ضمانت این که مسیرها به طور منطقی، فایل های قیم را علامت میدهند، به عنوان مثال mywebsite.com/main-folder/subfolder/product
استعمال از ریدایرکت های 301 ، برای ریدایرکت کردن URL های دیرین به URL های تازه در طی انجام تغییرات.
- ۲۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر