یکشنبه ۰۸ خرداد ۰۱ ۰۹:۴۵
خالق محتوا کسیه که محتوایی جالب و دارای هیجان برای بینندگان ساخت می کنه.
محتوایی که اونها ساخت میکنن میتونه آموزشی باشد یا این که در نقط ی اوج آسانی میتونه اپلیکیشن آموزش سئو جالب باشه تا اعتنا هر بازدید کننده یا این که رهگذری را که پیش از اینً به مارک شما عشق و علاقه ای نداشته رو جلب کنه. یه آفریننده محتوا مسئول ارائه داده ها و مطالب در هر پلتفرم یا این که کاناله.
اونها معمولاً یه پرسونای کاربر رو توی قضیه های خاص غرض قرار میدن و برای اون ساخت محتوا میکنن. آفریننده محتوا میتونه توی هر قالبی محتواش رو عرضه کنه و محدودیتی نداره. به همین مراد سازنده های محتوا رو مطابق نوع محتوایی که ساختوساز میکنن مجموعه بندی میکنن. خالق های محتوا با ساخت محتوا برای تارنما ها، رسانه های اجتماعی، مطالب بازاریابی و بقیه سیستم ها، محصول ها و سرویس ها شرکتهای رو تبلیغ می کنن. اونها رسانه های مکتوب و شفاهی را برای مصارف محرمانه و همگانی ساخت و ساز می کنن.
از اونجایی توی سالهای اخیر رسانه های دیجیتالی رو به پرورش بودن، تولیدکننده محتوا تحت عنوان یک کار اثبات دراین بازار معرفی میشه و درآمد های خاص خودشون رو دارن. جالبه بدونید که صاحبین مشاغل هم بدین فیض وصال که فارغ از ایجاد محتوای مطلوب قابلیت تبلیغ توانا و چشم شدن توی بازار رو ندارن.
چرا می بایست ساختوساز محتوا کنیم
ساخت محتوا به حصول و امور امداد میکنه تا با مخاطبای خودشون رابطه برقرار کنن. میتونید از روش محتوا به سوال ها اونها جواب بدید و با مشتری رابطه برقرار فرمایید. زمانی یه قیمت ساخت و ساز می کنید فارغ از اینکه چیزی در عوض اون بگیرید، مخاطبان به احتمال زیاد به پیشنهاد ها و پیشنهادهای شما اتکا خواهند کرد.
- ۱۸ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر