جمعه ۱۳ تیر ۰۴

اهداف کمپین سئو خود را تنظیم کنید


آنچه یک اپلیکیشن آموزش سئو کمپین بهینه سازی را از یک فرآیند بهینه سازی بی آلایش در هم اکنون اعمال متمایز می نماید این میباشد که یک کمپین seo هدف ها خاصی دارااست. این بدان معنا میباشد که پیش از آغاز یک کمپین ، می بایست دقیقاً آنچه را که میخواهید به دست آورید ، معین فرمایید. بعضی مفاد به کارگیری عبارتند از: برای ارتقاء چشم شدن در گوگل با لغت ها کلیدی که هنوز حضور ندارید.
برای بهبود سکو بندی صفحه های مو جود ، برای کلمه ها کلیدی خاص بهینه سازی .
برای مثال ، پیش از تایپ کردن این نوشته‌علمی ، اینجانب یک مقصود بسیار خاص را انتخاب کرده ام: وصال به سکو های بالای گوگل برای اصطلاح “کمپین بهینه سازی”.
برای کسب به هدفم ، نرم‌افزار اینجانب روند پایین را مشتمل بر می‌شد:

یک راهنمای جامع در خصوص “کیفیت ساخت و ساز یک کمپین بهینه سازی” (پستی که در حال حاضر می‌خوانید) بنویسید.
بعداز تکثیر پست ، پیوند های داخلی از پست های دیرین خیس اضافه میگردد (این به موتورهای کاوشگر یاری می نماید تا پست نو را سریعتر کشف نمایند).
ارسال پست های اینجانب در رسانه های اجتماعی (از روش تبلیغات صورت بوک و توییتر).
نشر پست های نو مرتبط با اجرای یک کمپین بهینه سازی و لینک و پیوند بدین پست.
همانگونه که میبینید فرآیند از آغاز تا پایان ظریف میباشند. این به شما یاری می نماید تا تمرکز خویش را بر روی کارهایی که بایستی برای این شغل خاص اجرا دهید ، متمرکز فرمایید.
به صورت معمول ، هر کمپین seo که جاری ساختن میکنید بایستی جزئی از اپلیکیشن مبادرت کلی seo شما باشد. نرم افزار شغل بر اساس استراتژی seo شماست و قادر است دربرگیرنده یک یا این که یک‌سری کمپین بهینه سازی باشد.

4 – جاری ساختن مورد و پژوهش ها کلمه ها کلیدی
بعد از انتخاب هدف ها سطح بالا ، وقت آن میباشد که آن‌ها‌را خاص خیس نمایید و اولی مبادرت عملی ایفا یک مسئله و پژوهش در خصوص کلمه ها کلیدی میباشد.

تفاوت در میان یک مورد و واژه و کلمه کلیدی چیست؟ مسئله تیم ای از اصطلاحات جستجوی مرتبط میباشد در حالی که یک کلمه و واژه کلیدی چیزی بسیار خاص میباشد. در اینجا تعدادی مثال از مباحث و لغات کلیدی بیان شده میباشد.

مباحث: بازاریابی دیجیتال ، بهینه سازی ، کمپینگ در فضای گشوده
کلمه ها کلیدی: عصر های بازاریابی دیجیتال ، کیفیت ساخت‌و‌ساز یک کمپین جستجوگرها ، از کجا می‌توانم جامه کمپینگ بخرم.

برهان نیاز به جاری ساختن پژوهش ها موضوعی در بالا و عدم مراجعه بی واسطه به رسیدگی راجع‌به کلید کلمه و واژه ها ، یادگیری هرچه بیشتر جزئیات راجع به مورد انتخابی شما و به ویژه مواقعی مانند:

وسعت جستجوی مجموع برای عبارات کلیدی که یک سوژه را تشکیل میدهند
سطح رقابت
نوع محتوا که در بالای Google ظواهر می‌گردد
پی بردن این داده ها از پیشین به شما یاری می نماید تا کمپین seo خویش را پیاده سازی فرمائید تا درپی لغات کلیدی واقع میان باشید تا غرض گذاری فرمائید و وقت خویش را در کلمه ها کلیدی هدر ندهید که نمی توانید به درجه های بالایی دست پیدا نمایید.
در اینجا یک رسیدگی اجمالی از مراحل ذیل را دنبال می‌کنید:
به گوگل بروید و لغات کلیدی را که معتقدید مرتبط با موضوعی میباشند که غرض قرار داده اید تایپ نمائید.
5 تارنما بلندتر را با ابزار رسیدگی واژه و کلمه کلیدی آیتم عشق خویش تجزیه و چک نمائید.
عبارات کلیدی پیدا نمائید که مبنی بر با هدف ها کمپین شما باشد و برای غرض گذاری قابلیت پذیر میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.